Žiletka - básnička nebo písnička o EMO Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Žiletka - básnička nebo písnička o EMO

Jedna taková básnička o skupině lidí co si říká EMO, emaři, emo girl nebo emo boy. Pár takových znám, ale nechápu

 Emo girl a myšlení

Už teď vím, že napsáním toho článku si koleduji o plno stupidních komentářů do diskuze, stejně jako to bylo ve článku o ICQ nebo o sprayerství. Ale osobní web je právě od prezentování osobních názorů. 

Jedno velmi pěkné video kolovalo internetem, jmenuje se Emo v Praze. Emo moc nemusím jednak to není moje věková kategorie, jednak je to moc EMOční. Většina webů na kterých je něco o EMO stylu sídlí na serveru blog, bloguje a estranky, což už o něčem vypovídá. No nebudu to dále okecávat, zde je písnička o emu s názvem „Žiletka“.

Žiletka. Autor: Rimmer 

Když depresi mám
čárku si udělám
Z deprese mě dostaneš
proto tě ráda mám

Ref: Žiletko má
Milovaná
Díky za to, že si tady
Díky za to, že tě mám

Nechápe mě nikdo
Nechápou co cítím
Proto jsem tu s tebou
Do ruky tě chytím

Ref: Žiletko má
Milovaná
Díky za to, že si tady
Díky za to, že tě mám

Sama v koutě sedím
Mám zakrytou tvář
Jedním okem hledím :-D
Čtu si svůj depresář

Ref: Žiletko má
Milovaná
Díky za to, že si tady
Díky za to, že tě mám

V temným koutě sedím
Hádej co udělám
Žiletkou se hladím
Čárku si přidělám.

Tak co té písničce říkáte? A co říkáte na EMO? Patří mezi mé čtenáře i nějaký ten EMO boys nebo EMO girls? Mě nejvíce rozesmála část „Jedním okem hledím“. Ta je prostě nepřekonatelná. Přestože není v básničce ani jednou string emo, všichni víme o kom se zpívá.


autor článku OS | datum publikování 21.leden.2008 17:09 | krátké zprávičky krátce |

Kometáře

#1 mr.Crow wwwdisposed.cz

já nerad rejpám, ale poslední dobou mi tvoje články příjdou míň a míň a něčem a víc a víc o často vyhledávaných slovech... reaguj

datum 21.01.2008 18:17

konqueror gnu-linux

#2 Benny wwwwww.benny-cz.net

reakce na »mr.Crow«: Mě taky, ale pořád jsou zajímavé. reaguj

datum 21.01.2008 18:45

firefox windows-vista

#3 Sten www

nj, jinak tak tak, ti co vyznávají EMO a Tokio Hotel (nejlíp obojí do hromady) jsou uplně mimo, a nebo jsem mimo já a utápím se sám v sobě a "nEjSeM uPlně CoOl wíte ?, ale myslím že mám pravdu s tím prvním tvrzením :D reaguj

datum 21.01.2008 18:50

firefox linux-ubuntu

#4 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »mr.Crow«: Klidně si rejpni :-)
Já se snažím psát o aktuálních nebo o zajímavých tématech nebo prostě o tom co mě právě napadne. Jestli jsou nebo to nejsou často hledaná slova není důležité. reaguj

datum 21.01.2008 18:59

opera gnu-linux

#5 lo3k wwwmozektevidi.net

oooo....emo čato diskutované téma. ať si kadej dělá co chce, když mě s tím neotravuje tak ať se klidně někde v temném koutku podřízne :D reaguj

datum 21.01.2008 19:03

opera gnu-linux

#6 SUK wwwsuksoft.ic.cz/

Tosh Ya NeWim Co TI na NicH waDiii *MUCK*
Ale ne, ted bych nemel kritizovat, posloucham zrovna ceskej emocore(the.switch), original neni hudebne nejhorsi. Jinak vetsina emaku a emarek je jen takovy cosi dementniho :) A souhlasim s mr.Crow... reaguj

datum 21.01.2008 20:04

opera windows-xp

#7 ScH0ll_kIll3r wwwschollkiller.net

nesnasnasim ty uplny emare ktery nedaji krok bez ziletky, oblikaj se jako buzny atd....takovy ty emare jenom na pul sou jakstaks v poho(mam to doma tkaze vim o co bezi), jinak i hate EMO :-! reaguj

datum 21.01.2008 20:57

firefox linux-ubuntu

#8 stegy wwwwww.stegy.yw.sk

reakce na »lo3k«: Uplne stebou súhlasim, nech si každý žije ako chce kým ma tým neako neotravuje. Nech sa režú, plačú a neviem ešte čo. reaguj

datum 21.01.2008 20:58

firefox windows-xp

#9 Zdeněk Burda wwwwww.zdenda.com

Je to jedno, dřív náctileté (a -tí) ulítávaly na Kelly Family a Lunetiku, sbíraly se Céčka, pokémoni, děcka si kupovala tamagoči no a teď je v kurzu styl EMO a Tokio Hotel...

Pořád bude něco in a něco totálně out, jen záleží na tom z které strany se na to koukáte.

Důležité je být tolerantní a doufat, že to na dětech nezanechá nějaké vážné následky a vyrostou z toho :-) reaguj

datum 21.01.2008 21:05

mozilla linux-debian

#10 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »stegy«: Jo, ale pokud ovšem nejde o tvé děti a nepodřezávají se ti v pokojíčku.
reakce na »Zdeněk Burda«: Doufejme že vykrvácení a jizvy nejsou věčné reaguj

datum 21.01.2008 22:08

opera gnu-linux

#11 Zdeněk Burda wwwwww.zdenda.com

reakce na »MzK«: Už ses někdy zkusil podřezat žiletkou? Dle vyjádření některých odborníků je na to potřeba docela velká síla a sakra hodně to bolí. Na to moc děcek nemá, takže se podřezání a vykrvácení nebojím.

No a jizvy má spousta lidí, některé kultury berou jizvy jako ozdoby. Pro jizvy nemusíš ani moc dělat, stačí třeba jen brknout na chodníku :-)

Když už je někdo v takovém stavu, že se podřeže tak to není EMO, ale nemocný člověk a měl by mu někdo pomoc - nejspíš jeho nejbližší okolí - rodina. To totiž s EMO nemá nic společného. reaguj

datum 21.01.2008 23:14

mozilla linux-debian

#12 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Zdeněk Burda«: Popravdě, ještě jsem se nepodřezával, ale propichoval jsem si kůžičku na dlani jehlou při hodině výtvarky o výšívání :)
Souhlasím s tebou, rodina by si měla všimnout, jestil EMO nezáchází moc do extrémů a pomoct mu reaguj

datum 22.01.2008 05:42

opera gnu-linux

#13 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

Hehe cekam kdy se ozve wary :) Nahodou Wary je taky EMO a je uplne v pohode typek. reaguj

datum 22.01.2008 09:46

firefox windows-xp

#14 Bloker wwwblokeruvsvet.blog.cz/

Já nikoho takovýho neznám teda o tom aspoň nevim :-) reaguj

datum 22.01.2008 15:13

firefox windows-xp

#15 Tonda wwwblog.antonindanek.cz/

Ale ta slečna, jejíž foto si dal k článku určitě EMO není. Tu bych spíš viděl na nějakej Punk. reaguj

datum 22.01.2008 17:26

opera windows-xp

#16 Kenny wwwkapusta.cz

takle má vypadat emo www.spokesmanreview.com/blogs/vox/media… :D reaguj

datum 22.01.2008 17:46

firefox windows-xp

#17 lo3k wwwmozektevidi.net

a navíc si myslím že jsou emo spiše takový kafralové 99% znich si tou žiletkou maximálně oholí kníra (u holek nohy). Je pravda, že by mělo rodiče emo DĚTÍ dávat pozor co jejich dítě děla reaguj

datum 22.01.2008 18:04

opera gnu-linux

#18 Kenny wwwkapusta.cz

kua slepil sem si vlasy vipadám jako emo zejtra jdu ke holiši a budu vypadat jako skinhead :D reaguj

datum 22.01.2008 18:53

firefox windows-xp

#19 Nepster wwwi-extra.net

To Tonda: Není to jedno? Všechno jsou to stejný potvory :-) Někdy jsem přemýšlel, kdo má větší inteligenci, jestli podobní chudáčci nebo můj mixér, do teď jsem nenašel odpověď, zkoušel jsem i google, ale nic, nevíte někdo?

------------ (Poznámka pod čarou :-D)
Jsou to lamy, copak mají normální lidi zapotřebí se scházet? Oni si pořád myslí jak jsou originální, ale vůbec jim nedochází, že jsou naprosto tuctový (podobných tupců je na tisíce). Copak protože nosím kabát a rifle znamená, že mám vyhledat všechny stejně oblečený lidi, dát této skupině název a shromažďovat se s nimi na náměstí? :-D Jak říkám, toto "naprosto vždy" vypovídá pouze a jedině o inteligenci lidí. reaguj

datum 22.01.2008 19:47

internet-explorer-7 windows-xp

#20 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Nepster«: Lol. Ja sem totalni lama a looser protoze jezdim na konference o serverovych technologiich a progrmaovani. Copak sem normalni kdyz se schazim s dalsima odbornikama? reaguj

datum 22.01.2008 21:37

firefox windows-vista

#21 Nepster wwwi-extra.net

Mluvím snad o profesních záležitostech? Zaměření komentáře bylo pouze a výhradně na podobné parazity (EMO, Punkeři, rockeři, hiphopeři a další zvířena). Jsi snad úplně hloupý, že nechápeš ani takto primitivní komentář?

Copak sem normalni kdyz se schazim s dalsima odbornikama? - Jenom tahle věta mluví sama za sebe, nauč se vyjdařovat hochu ;-) reaguj

datum 23.01.2008 13:09

internet-explorer-7 windows-xp

#22 Neznaboh wwwneznaboh.bloguje.cz

Nikdy jsem tu strašnou potřebu odlišit se nechápal. U nás na škole znám zas jiné paka. Jsou to vegani. Furt nosí orvaný trika, na kterých maj "don't eat meat, eat soya" atd. Nakonec to dopadne tak, že se budou odlišovat nejvíc ti, kteří se odlišit nechtějí ;-) reaguj

datum 23.01.2008 15:33

internet-explorer-6 windows-xp

#23 Paťas wwwpatasovo.net

defragment.patasovo.net/texty/labada-o…
S naší skupinou hrajeme jeden Anti-EMo song, můžete podívat na text. reaguj

datum 23.01.2008 23:35

firefox windows-xp

#24 j.t.d. www

Není daleko doba, kdy bude děsně IN být úplně OUT. reaguj

datum 24.01.2008 05:37

internet-explorer-6 windows-xp

#25 Týna www

wíte co je poeklo...že takoví ti dokonalí emoboys a emogirls z fotek sice vypadají skvěle emo ale nikde na rukách nevidím ani oděrku...takže emo je vlastně jenom poza.....vymaštění pozéři to sou kteří chtěly bejt šampoňáci a šampoňačky ale na to byli moc hnusní tak ze sebe udělaly pro ně krásné emaře....čorly to nejlepší ze všech stylů a těď si myslí že je nikdo nechápe....jo serou mně protože už nějakej rokmám černé vlasy a docela ráda si vemu nějaké skejtové hadry v růžové barvě ...nebo čelenku a najednou jsem emo...kvůli do šikma střižrné afince.....emo je pro mne ble reaguj

datum 24.01.2008 09:32

firefox windows-xp

#26 Týna www

reakce na »Nepster«: jsem punk a nepatřím do zvířeny ...jedinej kdo tady je zvířena seš ty za svoje opravdu debilní názory ...seš jeden z těch co ještě z té opičky nevyspěly že :-* reaguj

datum 24.01.2008 09:35

firefox windows-xp

#27 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Nepster«: Ano jsem uplnej debyl hlubag a demend. Jsem nula s velkim U. Odhalil sY mne.

Pozn: Autor prispevku je obchodni reditel Netzona.Cz s.r.o. (od 1.2.2008 generalni reditel) a technicky reditel P4P s.r.o., clen dvou dozorcich rad a sporadicky vyucuje a prednasi o bezpecnosti linux serveru a programovani. reaguj

datum 24.01.2008 09:47

firefox windows-xp

#28 pikacucha www

reakce na »Týna«: Tak pošli fotku kotě reaguj

datum 24.01.2008 10:25

firefox windows-2000

#29 pikacucha www

reakce na »Nobelicek«: hehehehe:D

Dneska sem mel nocni muru o prvni multimedialni,t ak nevim jak to v pondeli dopadne:D reaguj

datum 24.01.2008 10:26

firefox windows-2000

#30 topik wwwwin-mobile.cz

ať si kazdej vypada jak chce, ja proti emakum nic nemam, myslim si, ze tahle "moda" casem odezni a lidi si najdou jinou kravinu. reaguj

datum 24.01.2008 12:17

opera windows-xp

#31 Nepster wwwi-extra.net

reakce na »Nobelicek«: Tak tím bych se moc nechlubil - být tebou, všude tvrdím že jsem 14-letý adolescent, a uvidíš jak bude život hned snadnější ;-) reaguj

datum 24.01.2008 16:06

internet-explorer-7 windows-xp

#32 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Nepster«: Nejak sem nepochopil smysl tveho konentare :) Muzes to pro nas podprumerne blbce trosku rozepsat? reaguj

datum 24.01.2008 16:33

firefox windows-xp

#33 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Nepster«: BTW ja mam zivot snadny :) Vstavm do prace v jedenact a chodim domu po obede :) Nevim jak ty :) Ja si ho uzivam dost dobre a proplouvam jim dost snadno :) reaguj

datum 24.01.2008 16:33

firefox windows-xp

#34 Nepster wwwi-extra.net

Rád to rozepíšu: Nejež se, nikdo se tu nesnaží tě urážet (já určitě ne), jde o to že již samotné ohánění se posty a funkcemi vypovídá o mentalitě (není to narážka - mnoho lidí slovo "mentalita" chápe jako urážlivé, avšak význam je zcela jiný). Je to naprosto OT, také se zde neoháním svým postem, titulem a absolvencí Univerzity Jana Evangelisty Purkyně s nejlepším prospěchem a diplomovou prací, která byla díky své unikátnosti tištěna jako odborná literatura :-) Jde o to, že si myslím že je zcela od věci tahat do problematiky EMO tvé soukromé věci, jakými povolání a úspěchy rozhodně jsou. Mluvím zde o tom, že také třeba poslouchám Hip hop, ale to že ho poslouchám neznamená, že se musím oblékat jako raper a scházet se s ostatními rapery - to mi zkrátka přijde divné. reaguj

datum 24.01.2008 17:03

internet-explorer-7 windows-xp

#35 Týna www

reakce na »pikacucha«: neříkej mi kotě...nemám to ráda..koukni se na libku na Kryssida :-* reaguj

datum 24.01.2008 20:14

firefox windows-xp

#36 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Nepster«: Promin ale apsolvence UJEPu je spis ostudne a nikde bych to nehlasil :) Mluvit o skole, ktere chteli vzit statut univerzity (nebo ji ho dokonce vzali) a skola kde se na kolejich varil pervitin a provozovala prostituce a stalou klientelou byl ucitelsky sbor, mi prijde dost smesne :) Vydani diplomove prace? Pche. Tu vydaj kazdemu prosimte. A ja se v prvu nejezil. Ja sem si jen udelal vtip z toho, jak ses tak neomalene vyjadril viz prispevek : Jsou to lamy, copak mají normální lidi zapotřebí se scházet?

Nevyjadril ses presne a takhle to vyznelo, ze kazdej kdo se schazi neni normalni. Takze nejdriv se nauc vyjadrovat sam. Potom zacni pouzovat ostatni. reaguj

datum 24.01.2008 20:37

firefox windows-vista

#37 Týna www

reakce na »Nobelicek«: jé kde je ta school?tam bych šla....celkově ste tu všichni nějak přemoudřelí...je to trapas because tady se má diskutovat o emu a ne školách...a tom co kdo dokázal....já nedokázala nic co by změnilo svět,ale třeba dokážu...a příjde se na to až 50let po mé smrti...a nebo někde za 1000let najdou moji kostru a bude to důležitej nález...prostě začněte uvažovat jako normální mladí lidéa nehrajte si na dospělé...a jestlydospělí jste tak vůbec nechápu že vám stojí za to zahazovat se na takovejch diskusích.... reaguj

datum 25.01.2008 14:12

firefox windows-xp

#38 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Týna«: V tedlech diskuzich se rozhodne nikdo nezahazuje :-) teda az na par vyjimek reaguj

datum 25.01.2008 16:35

opera gnu-linux

#39 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Týna«: Ta skola je v usti a je to desnej shit :D Jinak ja se cejtim dospelej od te doby co mi doktor nasel zaludecni vred :D reaguj

datum 25.01.2008 16:44

firefox windows-xp

#40 Týna www

reakce na »Nobelicek«: a jéje tak to už je vážné...já asik nedospěju nikdy....sem dítě na věčné časy mám to v rodině.....zaludecni vred není nejhorší..:D reaguj

datum 25.01.2008 19:38

firefox windows-xp

#41 Týna www

reakce na »MzK«: jo zahazuje because na tvojich stránkách kámoška chytla trojského koně....jak to je možné? je to pěknětrapné:-( reaguj

datum 26.01.2008 11:35

firefox windows-xp

#42 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »Týna«: Jestli se ti tady něco nelíbí, tak ok. Chodit sem nemusíš. To je rozumnější, než ze sebe dělat frajerku že víš, co že to je trojský kůň... :) reaguj

datum 27.01.2008 00:38

firefox windows-xp

#43 lo3k wwwmozektevidi.net

reakce na »Týna«: trojského koně tu chytla jo? OMFG :-D


mozku já ti říkal, že sem tu videl stádečko trojanů a ty jsi mi nevěřil :-D :-D :-D reaguj

datum 27.01.2008 12:29

opera gnu-linux

#44 Wary wwwblog.wary.cz

reakce na »Nobelicek«: Nobelii :D Sem zas něco nečet a už tu sem za emáka :D

Jinak prostě se mi líbí HCEmo hudba, nikdy sem se neřezal a doufám že nebudu :) A ani nebrečim když mi praskne tkanička ;)

Je to jenom móda. Jakej byl poprask okolo lunetiků a teď už o nich nikdo neštěkne, kolik lidí zbíralo pokémony a když se eptáš 6tiletejch dnes tak neví co to je... reaguj

datum 27.01.2008 13:48

opera windows-vista

#45 Tukan www

reakce na »Wary«: A jen chudak wary je zbira porad a posloucha lunetiky a vypravi nam o tom na irc :-D reaguj

datum 27.01.2008 13:55

firefox windows-xp

#46 apin wwwprujem.wormsfans.net

běžte někam s EMO...
mě zajímá SEO :) reaguj

datum 27.01.2008 15:50

firefox windows-xp

#47 Týna www

reakce na »devian«: já nikdy neřekla že vím co to je...a už vůbec ze sebe nedělám frajerku...frajera ze sebe děláš jenom ty a seš jeden z hromady lůzrů kteří mi nestojí za to:-D reaguj

datum 27.01.2008 16:24

firefox windows-xp

#48 lo3k wwwwww.pisem.cz

reakce na »Týna«: tak, tak jen mu to dej :D:D:D:D


myslim že je to docela offTopic reaguj

datum 27.01.2008 17:49

opera gnu-linux

#49 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »apin«: Moje rec :)
reakce na »Týna«: To ma blby, at zkusim format c, to pomaha, nebo del c:/windows reaguj

datum 27.01.2008 18:54

opera gnu-linux

#50 devian wwwdevian.ic.cz

reakce na »lo3k«: :D:D
reakce na »Týna«: Neboj, já mám svoje ;)
Z mojí strany konec OT :) reaguj

datum 27.01.2008 20:59

firefox windows-xp

#51 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »MzK«: Mas tam blbe lomitko :D nejsi v linuchu :D Ve wokynkach je c:\ c linuchu je /

:) reaguj

datum 28.01.2008 09:12

firefox windows-xp

#52 Filip wwwdarkness.ezin.cz

Nazor na emo mám jako autor, takže fajn článek. reaguj

datum 01.02.2008 14:17

firefox windows-xp

#53 sPaIdY www

cetla sem tayk co si napsal o emu a souhlasim s tebou...podle me se z ema stal jen proste tred v oblikani pretvarky...vsude se pise jak byt emo, aale podle miho proste na tohle navod neexistuje..bud ses nebo nejsi..emo je clovek kterej ma svy urcity emoce a dava je najevo a je jedno astli ma u seebe ziletku nebo jestli ma patku a zmalovanej ksicht..to je jen vyjadreni a vyzneni toho stylu ale to je pouze jen styl...emo je vyjadrovani nazoru nahlas, je to nekdo kdo nezna svoje meze a tim to taky dava najevo..podle me je takovych lidi malo..nechci tim nikoho urazit ale emo neni jen o tom poslouchat my chemical romance, chodit do mc donaldu a voblíkat se do cernyho a pichat si pirsingy...je to i o necem vic, co sousta lidi ani nepochopi reaguj

datum 03.02.2008 22:27

internet-explorer-7 windows-xp

#54 devian wwwwww.devian.ic.cz

reakce na »sPaIdY«: Pro někoho je Emo to a pro někoho zas tamto. Holt punk is dead (jak by řekl klasik).
Je v tom vlastně vidět nádherná symbolika, jak chce být každý alternativní, každý se chce vymykat až najednou - vlastně jen splyne s davem. Prvotní cíl je tytam.
Jo - Punkáči, hipís, homosexuálové, hulánové apod. to měly vždycky těžké. reaguj

datum 03.02.2008 23:26

firefox windows-vista

#55 sPaIdY www

a proto nikdy nekrtizuju nici vkus a jeho vzhled...mame volnej svet a jak se rika ja mam svuj ty svuj tak si vsimejme svyho... reakce na »devian«: reaguj

datum 05.02.2008 20:39

internet-explorer-7 windows-xp

#56 krista www

Lidi vydelejte si par dolaru denne jen za to, ze si prohlidnete par reklam zatimco sedite u compu! Nejsou to horentni sumy, ale je prijemny si jednou za mesic koupit na netu neco peknyho treba za 100 dolaru, nebo si penize nechat poslat... Chce to jen zaregistrovat se na h*tp://bux.to/?r=m* , vyplnit udaje (telefon si muzete vymyslet at neuvadite tak osobni udaje, ja bych to na net nepsala), potvrdit email po jeho obdrzeni a prihlasit se na nove vznikly ucet. Kliknete nahore Surf ads a proklikate uvedeny odkazy (na kazdym zustat 30 vterin, odpocitava se to), a z toho se vam pomalu ale jiste na vas ucet pricitaji penize (zkontrolujete to na My stats v nabidce). Na odkazy muzete jednou denne, takze zatimco travite svoji hodinku u blogu, staci to proklikat, ja to tak delam a je to prijemny prilepseni do studentskyho rozpoctu. Hezky den vsem. reaguj

datum 20.02.2008 11:10

internet-explorer-6 windows-xp

#57 krista www

Prave jsem si precetla kritiku privydelku pomoci internetu a odkazu na ne v jine casti stranek. Timto se omlouvam autorovi webu za muj predesly prispevek, neznala jsem jeho nazor na takove veci. Diky za pochopeni reaguj

datum 20.02.2008 11:15

internet-explorer-6 windows-xp

#58 Bagy wwwbagy.ic.cz

reakce na »krista«: Už se těším jak bude tento Yneligent dopálen, až zjistí, že bux.to od 31.12.07 nevyplácí na PayPal, nemůžu se dočkat :-D Jak je vidět, ještě mu z toho nekápl ani dolar. a taky nekápne, žádná možnost si to poslat totiž není (pokud nemáte kreditku) reaguj

datum 20.02.2008 14:39

firefox windows-xp

#59 EmoDAndyshek www

reakce na »sPaIdY«: mas plavdu....¨neserte se do lidi..! reaguj

datum 24.02.2008 13:25

internet-explorer-7 windows-xp

#60 emotwix www

ja sem taky emo reaguj

datum 06.03.2008 08:26

firefox windows-xp

#61 Ančinka www

Podle mě je stejně nejlepší styl hudby SKA!!!! Kdo se mnou souhlasí?! reaguj

datum 07.03.2008 20:12

internet-explorer-7 windows-xp

#62 Bury wwwwww.emosvet.cz

Ahojte, rozjeli jsme nový web o věnující se EMO, pojdte si pokecat na www.emosvet.cz/ reaguj

datum 15.03.2008 10:29

opera windows-xp

#63 ShaiMagal wwwshaimagal.org

EMAri.... to jsou takovy blazni stejen jako anarchisti, punkeri a podobna pakaz... reaguj

datum 25.03.2008 13:07

firefox windows-xp

#64 luca www

mas uplne husty basne ta ziletka je good taky sem emo a taky si čárku žiletkou udělám. reaguj

datum 06.04.2008 13:07

internet-explorer-7 windows-xp

#65 MxE www

JEŽISI KRISTE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak může bejt někdo tak najivní, pořezá se žiletkou a myslí si,že všechno bude v pohodě a zapomenene na něco, nebo se mu to špatný vyplaví z těla??????????????????????
Jak prostě????? :'( reaguj

datum 16.04.2008 20:31

internet-explorer-6 windows-98

#66 Veronika www

reakce na »ShaiMagal«: Malý problém, řekla bych, že mladí lidé v dnešní době chtějí jen někam patřit, skupinu, kde by měli přátele, někoho o kom mají pocit, že jim rozumí..Já nepatřím nikam, mám svou osobnost a tu se snažím rozvíjet vlastní cestou..ale pokud se někdo narodí jako Emocionálně cítící člověk, má to v sobě, pak zjistí, že jsou lidé stejní jako on, jen se k nim zařadí..pak si myslím, že je Emo naprosto v pořádku, pokud tím neubližuje okolí.. reaguj

datum 25.04.2008 18:17

opera windows-xp

#67 Draww www

reakce na »Veronika«: tvoje starosti bych chtěl mít, není přednější mít co jíct? reaguj

datum 25.04.2008 23:24

firefox windows-xp

#68 Veronika www

Nic proti, já nemám žádné starosti, to lidi, kteří odsuzují ostatní pro něco o čen nic neví mají problém,ne já. reakce na »Draww«: reaguj

datum 27.04.2008 22:38

opera windows-xp

#69 Luboš www

reakce na »Nobelicek«: Koště a co je v pohodě??? čo se potřebuješ někam zařadit nebo ses jako osoba nenašla a hledáš se v takových sračkách. Napiš mi email já ti pomůžu :-) reaguj

datum 05.05.2008 11:19

internet-explorer-7 windows-xp

#70 elias www

emo sou trapni jak cip hoperi nejlepsi reaguj

datum 06.05.2008 15:12

internet-explorer-6 windows-xp

#71 elias www

reakce na »elias«: reaguj

datum 06.05.2008 15:13

internet-explorer-6 windows-xp

#72 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »elias«: hoperi jsou nejlepsi stejne jako tvuj ie :D
nejvetsi svinstvo v cr jsou komunisti, cikani (toto neni rasismus.. toto je pravda :D) dal hoperi, emo nasleduji nejaky ty fetaci atd. :D
toto je osobni nazor :D reaguj

datum 06.05.2008 20:05

firefox linux-ubuntu

#73 kiki www

souhlasím!Mám srach vyjít na ulici aby se nestalo něco hrozného!!!!Pořád si stěžují na rasovou nesnášelivost a přitom nás utlačujou.Slušný člověk má strach vyjít ven na ulici aby ho romove nezmlatili jen proto že je bílej.Nevim kde jsme.Oni nejsou utlačovaní to my!!Ze srachu nic neděláme.A každé naše slovo je je proti nim ikdyž se jich ti netýká!!Když rom zaútočí na bělocha tyk se nic neděje,ale když se běloch chrání je to špatně!!!!!!!!!!!!!!!Přál bych jim spravedlnost!!!!!!!!!!!!Bílý jak černý.V americe jsou si všichni rovni!!!!!!!Jenom u nás mají romové navrch protože se vymlouvají na rasovou nesnášenlivost.Je to hnus když si uvědomím že mm strach vyjít ven aby se to neopakovalo.......já si připadám utiskován reaguj

datum 10.05.2008 02:34

internet-explorer-7 windows-xp

#74 matej21 wwwcompinex.cz

[false] muzes mi, prosim te, rict co jsi dokazal ty? krome toho ze tady nadavas? nadavat dokaze kazdej s prominutim picus. az budes pri nejmensim na stejny urovni jako mzk tak se ozvi. a tady je nekde link na rychle a zbesile 4? jaky plany sliby? co to meles za sracky? chces to tady nechat zrusit? muzes s tim zacit... podej trestni oznameni ze se tady nachazi odkaz na rychle a zbesile 4, kterej nefunguje. ja bych zrusil takovy curaky jako ty co jen kritizujou a nic nedokazali. nastesti techto primitivu ubyva. a cim mzk klame? ja tu nenachazim zadnej jeho text, kterej by necim klamal.
PS: jdu se vybrecet za maminkou a nedelej milion vykricniku. akorat ukazujes ze ses tupy, deprimovany hovado. reaguj

datum 10.05.2008 10:42

firefox linux-ubuntu

#75 Veronika www

Jedinej kdo tady nadává jsi ty,tak se laskavě vzpamatuj,to je snad každýho věc,jestli udělá jeden nebo dvacet vykřičníků,Kiki řeší situaci,ketrá opravdu je,ty řešíš vykřičníky,tak jaká pak úroveň.. reakce na »matej21«: reaguj

datum 10.05.2008 18:11

opera windows-xp

#76 Veronika www

Jasně,každej má svůj názor,rozumím,ale nejde prostě něktěré skupiny lidí zrušit,jen proto,že se to jiným nelíbí - jsou lidi jako všichni ostatní,stáli bychom sami proti sobě..
reakce na »matej21«: reaguj

datum 10.05.2008 18:15

opera windows-xp

#77 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »Veronika«: ten muj komentar nebyl reakci na ten o cikanech ale na ten o kritizovani tohoto blogu. mzk ho ale uz smazal. reaguj

datum 10.05.2008 19:45

firefox linux-ubuntu

#78 Anonymous_ wwwlinux.cz

reakce na »kiki«: Presne tak! Naprosty souhlas.. U nas nejsou romove utiskovani, ale PREcenovani.. Maji mnohem vice nez bili a maji i mnohem vice prav.. Kradou jak muzou, utoceji na bile, at se pak nedivej, ze vznika nenavist vuci nim - ale ne kvuli vzhledu, ale kvuli svemu chovani!

Definice rasismu rika, ze je to nenavist urcite rase, kvuli vzhledu - ja tedy nejsem rasista, kdyz je nesnasim kvuli povaze.. Jejich vzhled mi je u riti..

Za svuj zivot, jsem potkal jedineho dobreho cigana - ridic autobusu - vic ho neznam, nez kdyz si kupuji listek.. Dam mu 20, vrati mi 10 (ackoliv listek stoji 20), jedu bez listku, ale je to + jak pro mne, tak pro nej - jemu to jde do kapsy, me ten zbytek taky.. ;)
## pro nektere rejpaly - na te trase kde ja jezdim, se pocita s kontrolou uz u ridice, za 2roky co tu denne jezdim, jsem nepotkal revizora ;) reaguj

datum 10.05.2008 19:56

opera gnu-linux

#79 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »Anonymous_«: [cite] jemu to jde do kapsy [/cite] takze vlastne taky krade :D
a k tem cikanum obecne: opravdu by se proti tomu melo nejak zakrocit. pri neljepsim vytvorit nejaky ghetta kam je poslat a tam by si to mohli navzajem rozkradat a vyvrazdovat se. kdyz je to na svobode tak se to rozmnozuje jak krysy a zamoruje celou CR. :D a pri nejmensim omezit socialni davky. napr 3 deti a dost. reaguj

datum 11.05.2008 00:02

firefox linux-ubuntu

#80 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »matej21«: nevím. Omezení dávek (dát je tem, kteří je skutečně potřebují a ne těm, kteří je zneužívají) - proti tomu nic nemám, to jsem pro. Ale odsunot do ghett? Tím jen situaci zhoršíš. Není potřeba je vyčleňovat ze společnosti (jak se to dělalo vždy a dělá stále), ale naopak je do společnosti přibrat. Ti, co ve společnosti jednoduše žít neumějí, se pak izolují sami. Fakt nevím, proč by jsi mne chtěl dát do nějakého ghetta. reaguj

datum 11.05.2008 12:29

firefox windows-xp

#81 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »devian«: pribrat do spolecnosti? oni se proste nezmeneji, nebudou pracovat(az na vyjimky), budou krast atd. reaguj

datum 11.05.2008 17:22

firefox linux-ubuntu

#82 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »matej21«: ale to nedelaji vsichni, o nas (tech normalnich) nikdo nemluvi, protože se proste nehodime do všeobecneho nazoru ;)
Ani nemuzu říci, že to dela vetsina z nas. problem je ten, ze jste si nas tak vychovaly, tak nas takove mate. Daly jste nam vsechno (za komunistu), aby jste mely pokoj, a ted se divite? reaguj

datum 11.05.2008 19:04

firefox windows-xp

#83 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »devian«: ty jsi cigos, jo? ty asi patris mezi ty vyjimky...
o tech "normalnich" cikanech se nemluvi z cela jasnyho duvodu. nedelaji problemy. mluvi se o tech problemovejch, kterejch je vetsina(za to muzou predevsim sidliste jako chanov) a to je duvod, proc je vseobecnej nazor na cikany takovej jakej je.
nevim jak to tady bylo za komunistu, ale myslim ze ted to tady s rozmazlovanim cikanu bude podobny. cikani maji porad keci s rasismem. priklad: pride bilej na urad, ze chce pridavky na neco.. reknou ze ne, ale kdyby to rekli cikanovi, tak hnedka rve ze je to rasismus a ten urednik ma problemy. reaguj

datum 11.05.2008 21:45

firefox linux-ubuntu

#84 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »matej21«: jak říkám - na přídavky mám podobný názor. Jak to bylo za komunismu osobně taky nevím (16), ale co vím z okolí, tak šlo o to "zbavit se problemu" - tedy odsunout, schovat... a to neustale po 40 let. Takže tohle přehánění s rasismem je celkem čekatelné vyůstění. To že sídliště jako Chánov apod. dělají problémy je celkem logické. Je tam hodně "zaostalejších" cigánů pohromadě (= ghetto). A to nedělá dobře, pokud by byli rozmělněni mezi normální společnost a normální cigány, tak by a) dělaly menší problémy a za b) jejich děti (aspon některé) by se začaly "normalizovat". Na což ovšem v ghettech nemají šanci... Proto je podle mne hloupé vytvářet nějaká ghetta. S tím "normalizováním" dětí od degešů (degeš = chánov a spol.) mám zkušenosti, už jsem takovýchto případů vyděl dosti. Já bych spíš ghetta jako Chánov a spol. rušil. Sic ze začátku by přivedly problémy do normální společnosti, ovšem za těch 40 let "uschovávání" by to bylo snesitelné a do budoucna ku prospěchu všem. reaguj

datum 11.05.2008 22:15

firefox windows-xp

#85 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »devian«: ja pro vypousteni cikanu(myslim ty svine co se ziveji na danovejch poplatnicich, nepracujou a jeste kradou) nejsem. delalo by to hodne skody. kdyz se chteji zaradit do spolecnosti, tak at ukazou ze jsou normalni. at prestanou fetovat, hulit, krast a zacnou pracovat. protoze tohle neni normalni. rozebiraj si barak pod vlastnima nohama a pak si stezujou a chteji to opravit. reaguj

datum 11.05.2008 22:39

firefox linux-ubuntu

#86 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »matej21«: S těma barákáma: ano, rozebiraj, ovšem barák není jejich ;) doma maj vetsinou dost čisto (domov už je jejich)....
Ja jo. Ty říkáš, že je zde problém:
cigáni nepracujou,
cigáni ničej okolí,
cigani jsou fetky,
cigani kradou...
A proč je tady ten problem? To byli třeba dvě rodinky co kradly. Byli k sobe nastehovany, mely deti, které ovšem nevidely nic jineho, že jejich rodice kradou. A tak kradly taky. A ty deti mely taky deti.... zatimco kdyby ty dve rodinky nebyli u sebe a zily by v normálni společnosti, tak by ty decka vydely, že krást není normální a třeba by nekradly.

Když je necháš u sebe, navalíš je na hromadu, tak je gheto jak ovezení - ve vezeni mas hodne zlocincu po hromade, kdyz tam prijde nekdo poprve, vetsinou z toho vyleze jeste horsi. Vetsinou, ne vzdy, jenze z ghetta, kde clovek vyrusta a je ve smeru toho ghetta vychováván celý život, nevidí nic jiného, tak mu to přijde naprosto normální. A tak z neho vyroste další zlodej/fetka apod. Z toho ghetta se clovek jednoduše jen tak nedostane, nestihne to.

Ghetta jsou zhoubou spolecnosti, koncetrovanim neceho na jedno misto akorat dosahnes toho, ze to, proc si je dal do ghetta se bude rozsirovat a silit. A to je spatne, to nikdo nechce?

Kdyby zároven byli rozmelneny mezi vetsinovou spolecnost, tak by byla mala pravdepodbnost likvidovani tech domu ;) Kdyz tam bude zit 10 bilejch rodin a jedna ciganska, tak je ta pravdepodobnost mnohem menší.

Kdyz mas silnou kyselinu (vysoce koncentrovanou), jak jeji silu sniziz? Ze ji zředíš... reaguj

datum 11.05.2008 23:07

firefox windows-xp

#87 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »devian«: sáfra, ja si založím nějakej "socweb" - weblog o sociálních problémech, už dlouho nemám do čeho píchnout :-D reaguj

datum 11.05.2008 23:19

firefox windows-xp

#88 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »devian«: Víš, jak poznáš že je Cikánka ještě pana? Je rychlejší než starší brácha, silnější než mladší brácha a táta je ve vězení :)
A teď vážně.. Diskuze je o EMO, EMAŘÍCH, takže diskuze je mimo, pokud není cikán emocikán :)

Osobně se setkávám s rasizmem na každém kroku, nedávno jsem byl u holiče, přišel tam cikán šampón a začal se se mnou bavit o fotbale. Nebyl problém. Pak jsem šel na řadu na ostříhání a kadeřnice hned na mne "Ten cikán je nějakej zfetovanej co? Doufám, že má na zaplacení ..." reaguj

datum 12.05.2008 07:05

opera gnu-linux

#89 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »devian«: nejdriv zareaguju na tu posledni vetu s tou kyselinou: zredis ji, ano, ale ta tekutina, kterou si redil, bude smichana s tou kyselinou :)

tady je ale problem, jak je zaradit do spolecnosti, kdyz nemaji penize na zaplaceni napr. najmu. vsechno prochlastaji. at ukazou, ze nechteji byt jako ty ostani, at prestanou chlastat, krast a zacnou pracovat. potom at zacnou platit poplatky v tech ghettech kde zijou(nekde sem cet ze v chanove dluzeji cikani 80 milionu na najemnym). a potom muzou vlizt do spolecnosti.
muj nazor je, ze vetsina cikanu se proste nezmeni a budou krast..(moralku maj jinou, vychovani taky, jak mi nikdu nebudou - never na zazraky a za krivy slovo to te nozem pobodaj, tak proc nam sem negry posilaj) :D proste ciakni kradli vzdycky a proto je vseobecnej nazor takovej, viz Lada v pohadce o Mikesovi - "Milé děti, ti lidé byli cikáni!" - Mikese totiz nekdo okradl.

reakce na »MzK«: to bych spis nevydel jako rasismus, ale jako osobni zkusenost :) reaguj

datum 12.05.2008 08:55

firefox linux-ubuntu

#90 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »matej21«: jak po nich můžeš chtít, aby se zlepšily, když je nutíš k tomu, aby žily pohromadě tam, kde krást je normální? Ghetta jako Chánov nejsou jako normální společnost. Tam to prostě funguje jinak. Staré cikány nezměníš, jediná šance jsou ti mladí, jako já, jenže ti mladí, kteří žijí v těch ghettech nemají šanci na to žít normálně, protože jsou vychováni aby žili v tom ghettu = aby kradly, fetovaly... musíš je dát do normální společnosti, aby se zmenily, ne je izolovat. reaguj

datum 12.05.2008 13:28

firefox windows-xp

#91 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »MzK«: Dobrý vtip :) Že jsme jaksi OT už mi je jasné :)
Předpoklady a předsudky jsou často to, co jim neumožňuje žít lépe a normálně. Cigáni, co žijí normálně mají problém se uživit, protože lidé jim kvůli předsudkům nedají normální práci - znám pár ing. a lidí s maturitou (účetní a další různé obory), kteří skončily u lopaty ;) Zatímco ti co kradou, zneužívají dávky apod. se mají líp než ti normální. Tak na co se snažit a žít normálně? reaguj

datum 12.05.2008 13:35

firefox windows-xp

#92 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »devian«: ale tu moznost vylezt z ghetta a zit normalne jim nikdo nebere. tady je problem jak clovek, kterej nepracuje, zaplati najem, kterej nidky neplatil. nema na to proste penize protoze chlasta atd. co nakrade prochlasta. tak at toho necha a muze si najit praci, najit bydleni a zit normalne... reaguj

datum 12.05.2008 14:32

firefox linux-ubuntu

#93 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »matej21«: ano, nikdo jim to nebere. To je pravda, ale když se ti lidé narodí v ghettu, v ghettu jsou vychováni v tom že: se krade, fetuje, děcka maj mít už v 15 letech.... tak jim to přijde normální. Stejně jako lidem za komunismu přišel komunismus normální, tak lidem v ghettu přijde normální ten život v ghettu. A když jsou v tom ti lidé vychovaní, tak jelikož jim to přijde normální, tak jednoduše z toho ghetta neodejdou. Proč? Protože oni už žijí "normálně". Jim to ani nepřijde. A čím později se problém s ghetty bude řešit, tím hůř. Protože lidi co v tom vyrostly třeba jen do 20 let pak už jiní nebudou a budou žít podle zvyků z ghetta. Budou krádst, fetovat...
A čím víc jich v tom ghettu bude a čím déle tam budou žít, tím horší budou důsledky. Vem si, že v otm ghettu žije třeba půl milionu lidí? Vem si důsledky! Myslíš, že je dobře, že se v ghettu uzavírá stále víc a víc lidí? Lidi si stěžují na Chánov apod., ale aby to vyřešily (=zrušily ghetta a rozestěhovaly romy, klidně i pod jemnou pohrůžkou) - to ne, naopak - dle tvého by se měly zakládat další. Ale to by bylo jen horší, jukni se na východ slovenska, jak to tam vypadá, tam tvoje řešení zkusily. A tam je to jeden velkej hnus, i mě je na blití z toho, jak takhle někdo dovede žít. Ale - přijde jim to normální, protože v tom vyrostli. Jestli chceš, aby to tady za chvíli vypadalo jako na východě slovenska, tak ano - neřeš ghetta, nastěhuj nás všechny do jednoho ghetta. Jen podotknu, že tohle zkoušely nacizté (Terezín...). Tu možnost vylést z ghetta jim nikdo nebere, ale - nikdo jim neříká, že mohou. A nikdo jim neříká proč by měly.

Mimochodem, kdo je do Chánova apod. sestěhoval? A kdo by j im tedy měl pomoci odtamtud zase odejíd, aby snížil počet těch zlodějů a fetek (do budoucna)? Čím pozdějí se ghetta rozestěhují, tím hůř! reaguj

datum 12.05.2008 15:46

firefox windows-xp

#94 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »devian«: ale tady je problem kam je nastehovat? protoze oni nemaji prachy na najem a na nic. tohle je ten problem. v soucasny dobe je podle me jediny reseni jak vyresit tyhle problemy to, ze se zakroci proti neplaceni poplatku, snizeni soc. davek. oni by potom pochopili, ze takhle to dal nejde a zacali by pracovat nebo by chcipli hladem. to uz by byla jejich smula reaguj

datum 12.05.2008 15:55

firefox linux-ubuntu

#95 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »matej21«: [i]oni by potom pochopili, ze takhle to dal nejde a zacali by pracovat nebo by chcipli hladem. to uz by byla jejich smula [/i]
.. spis by zacali krast.. takze jedina moznost je, prenechat je zase jinemu statu at se one stara, proste je vyhnat, kdyz se za ta leta nenaucili zit ve spolecnosti..

rec je samozrejme o [b]emoCIGANECH[/b] :D :D reaguj

datum 12.05.2008 16:27

opera gnu-linux

#96 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »Anonymous_«: [cite]spis by zacali krast[/cite] a oni ted nekradou? :D musi se na ne jako na vsechny ostatni.. krades - dostanes trest, neplatis poplatky - dostanes trest. atd
k tomu vyhnani: jiste dobrej problem ale ma hned dve uskali: prvni je, ze by to cikani veldi k soudum jako omezovani prav a svobody. a ta druha - kterej stat by je chtel? reaguj

datum 12.05.2008 17:15

firefox linux-ubuntu

#97 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »matej21«: ze začátku, o snížení dávek apod. (a kdy by se davky začaaly davat spravedlive, ale to je asi nesplnitelny ideal) by to bylo docela šílené pro všechny. Jenže - rozmazluj někoho 40 let a pak mu jeho komfort seber - to je vždy šílené a holt vy češi jste si nás přes 40 let rozmazlovaly, aby jste se zbavily problemu.. ted sklizite plody svoji prace. Ale s tema davkama souhlasim - to + rozestehovani a postupne zruseni ghett je dnes jedine řešení.
reakce na »Anonymous_«: víš, to už zkoušiely komunisti, daly je na východ slovenska, o tom už tady píšu. Tam se z nich staly ještě horší stvoření, a pak se k nám vrátily. A dělají to ještě horší tady, u nás... ještě židy dát do plynu a ať žije vůdce, viď? Inteligentní...
reakce na »matej21«: [cite]musi se na ne jako na vsechny ostatni.. krades - dostanes trest, neplatis poplatky - dostanes trest.[/cite] - tak. + to co píši víše. reaguj

datum 12.05.2008 17:50

firefox windows-xp

#98 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »Anonymous_«: Odsunuti problemu neni jeho vyřešení. Je to jen zadělávka na horší problémy v budoucnu. Ve Francii na to tak trošičku sem tam kašlaly a - jak to vypadalo v Paříži apod. nedávno? Na Slovensku to neřešily (tam už byla situace mnohem horší jak u nás) - a jak to tam nakonec doapdo? Rabování... Je tu peroblém, a ten je potřeba vyřešit. Řešení je, ovšem to se musíme všichni tak trošku obětovat - a to je ten problém, není zde pro to vůle. Odsunem problému ho nevyřešíš. reaguj

datum 12.05.2008 17:54

firefox windows-xp

#99 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »devian«: rozestehovani by bylo mozny pouze pokud by udelali to co sem psal. tedy, ze by ukazali, ze se muzou zaradit do spolecnosti.
je uz tu celkem dost navrhu jak to vyresit. ale ten nejvetsi problem je, kdo ty navrhy provede? reaguj

datum 12.05.2008 18:55

firefox linux-ubuntu

#100 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »devian«: nevim jestli jsi nejaky radikal, ci primo cikan.. Ale vubec neber do huby me a vudce dohromady, to jsi trosku prehnal, to jsou trosku silna slova, nezda se ti? Jestli jsi nejaky podelany levicacky anarchista, nebo anti-diskriminant nebo co, je me jedno.. Ale rikam ti jedno, proti zidum nic nemam - proc? Protoze jak uz jsem rikal, nejsem rasista, tzn. nevadej mi cikani kvuli vzhledu, tudiz nemam duvod nemit rad cernochy, ci vietnamci, ci zidy - kdyz mi nic neudelali - globalne.. Ale cikani? Sorry, babicku uz Xkrat vykradli, stale dokola.. policajti nemohou nic delat, pokud je nechyti pri cinu - ikdyz vedi kdo to je, nemohou.. Stale kradou nejake blbosti - okapy, venkovni vanu na vodu.. To by tak nevadilo, do doby, kdy ukradli snad vse co slo a zacali krast uvnitr chatky - nic tam samozrejme radeji neni, krom nejakych kalendaru, sirek apod.. - tak ukradli alespon to - nevadi uz to ani, ale vadi rozbite okno, ci zniceny zamek.. Takze dusledek je, ze babicka musela sekacku a vse ostatni nosit vzdy X kilaku pesky k jednim znamym a nechavala chatku otevrenou.. Pak ji prodala.. Muzeme podekovat nemoralnim cikanum, co se nezmuzou na nic jineho, nez okradat stare lidi..

Vzpominas na pripad zabiteho farare, jen kvuli par drobakum v kapse? Kdo to byl? Cikani.. Byl jsi nekdy treba v usti nad labem? Maji tam vse, znici byt, neplati vodu, plyn nic.. V BUSe jezdi free, protoze se jich revizori boji a stejne by nic nezaplatili.. Neumi pouzivat ustredni topeni - rozeberou ramy oken a zapali si ohynek uprostred obyvaku.. Kdyz je byt na spadnuti, stat jim MUSI zajistit novy.. Byl jeden pripad, kdy pronajimatel bytu uz mel dost ze nic neplati a vyhodil je - stezovali si nekde u te sve kralovny, nebo co ty maji (nvm kde to je, ale je to tak.. nejaky jejich "vudce") a stat vse musel napravit a jeste platit nejake odskodne.. Vazne nechapu, proc tento odpad mame zde.. Kdyby se chovali civilizovane a zapadli by, nemel bych proti nim NIC! Ale kolik cikanu ma vejsku? Kolik stredni? Dalo by se to napocitat na prstech jedne ruky (obrazne) - to asi svedci o jejich hlouposti - tudiz se musi podridit a zaclenit se - coz nedokazou.. Tudiz nechapu, jak je nekdo muze podporovat..

Kdyz uz jsi to zminil - maji zidi nejake vyhradni pravo - neco jako cikani? Tim myslim pridavky apod? Ne! Proc cikani ano? Proc jsou nadrazeni?

Kdyz jsi tam inteligentni, tak jdi, uc je zaclenit se.. Jestli te poslechnou, ok, nemam proti nim nic.. reaguj

datum 13.05.2008 17:24

opera gnu-linux

#101 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Anonymous_«: Jak jsi myslel to obetovani? Ja jaky danovy poplatnik jsem se snad uz obetoval dost.. Platim lenochy, co nejsou schopni hnout brvou a neco udelat - co jeste jineho mam pro ne udelat? Zacit musi oni u sebe... reaguj

datum 13.05.2008 17:26

opera gnu-linux

#102 jimih www

Ahoj,
možná jsem trocha pomalejší, ale proč to ubližování sebe samému? Pokud je svět tak zlý, nebylo by lepší vnést do něho troška světla a jít zahradou plnou stromů, kytiček, pohody a lásky? j. reaguj

datum 15.05.2008 10:33

internet-explorer-6 windows-xp

#103 jimih www

jak bys to řešil, kdyby barva tvé kůže byla jiná? reakce na »matej21«: reaguj

datum 15.05.2008 10:35

internet-explorer-6 windows-xp

#104 Brut www

Nevím sice proč tady řešíte rasismus, když to má být o nějakém EMO.
Z vašich slov jsem pochopil, že jde o nějakou skupinu, něco jako za nás byli Hippie a huliči, nebo rockeři a depešáci, ale takový fenomén to asi zase nebude. Nebo mi už něco uniká? Já to dodnes neslyšel, neviděl, netušil. :)
Je to prostě taková hra, patřící k dospívání a i já kdysi chtěl někam patřit a chtěl jsem, aby to každý viděl na první pohled.
Nemyslím si, že by to na mě nechalo trvalé následky. Prostě jsem z toho asi vyrostl... :) reaguj

datum 15.05.2008 12:09

opera windows-xp

#105 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »jimih«: kdo mluvi o barve? tady se mluvi o chovani reaguj

datum 15.05.2008 17:08

firefox linux-ubuntu

#106 Kamila www

Emo je teď poměrně obdiskutovávaný styl a taki já se vyjádřím. Nikoho kdo je emo neudsuzuju. Slyšela jsem pár emo zásad ale nevím které z nich jsou pravdivé. Napřílad skoro každý člověk který emo trochu zná říká že k emu patří sebepožkozování. ALe v Bravu říkali že je to blbost...také jsem slyšela že Emo nenávidí sníh, a že kdyý paá že se musí pořezat...nevím jestli je to pravda...všichni kdo se snaží být emo možná nejsou emo protože se o jeho zásadách dost dikutuje, někdo si něco vymyslí atd...taky jsem slyšela příběh že emařka opustila kamarádku kvůli tomu že bydlela v žlutém paneláku...v tom případě by se u nás emař asi opravdu zabil...máme vymalováno na žluto :) taky jsem slyšela že prý emo nesmí s nikým mluvít víc jak 4 minuty, pokud to udělá musí se pořezat...to je trochu adsurdní ale nevím jestli je to všechno vůbec pravda... reaguj

datum 16.05.2008 19:37

opera windows-xp

#107 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »Kamila«: tak za 1) takY a ne takI
a za 2) vseechno co pises bylo v jendom videu, ktery bylo fake - jak je taky napsano v komentarich i v nadpisu. reaguj

datum 16.05.2008 20:09

firefox linux-ubuntu

#108 mr.Crow wwwdisposed.cz

reakce na »Kamila«: a taky každej emo musí každej den skákat 95 minut po jedný noze. reaguj

datum 16.05.2008 21:31

firefox windows-xp

#109 Brut www

No zní to lákavě, ty zásady. Asi do toho půjdu :)
:) reaguj

datum 17.05.2008 07:12

opera windows-xp

#110 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Kamila«: Prosimte, uz necti tolik to bravicko.. Vim ze pro seniory je Plesk a pro "super stylove" holky je mRAVO.. Ale.. Podivej se pak jak magoris .. v bravu psali ..

Myslim, ze pokud nekdy budou chtit teroristi ovladnout CR, nejdive se zmocni Brava - pokud budou inteligentni - protoze pak budou mit v hrsti vsechny ty "super" holky, co ctou tenhle platek a nechaji se jim plne ovlivnovat :D reaguj

datum 17.05.2008 10:07

opera gnu-linux

#111 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Anonymous_«: :D reaguj

datum 17.05.2008 10:43

opera gnu-linux

#112 viva anarchi www

co to to je za styl kdyt vypadate jako kdyby ste sli na maskarni cerne vlasy afinu v ksichtu ruky porezane ruzovou celenku no emo je proste hnus VY SMETACI reaguj

datum 03.06.2008 20:57

firefox windows-xp

#113 Anet www

Jako já mám kamošku taky má styl EMO ae neřeže se nic je jak ostatní jenom má prostě svůj styl jak ostatní!!!! Tak nvm co řešíš voe!!!! reaguj

datum 04.06.2008 18:31

internet-explorer-7 windows-xp

#114 Anonymous_ wwwgoogle.com

hehe pekny parody blog na emo..
bud-emo.blog.cz/0705/emo-pravidla

".. 49. Pravidlo č 13.......... 2x si stříkni do očí repelent a mysli na děti v Africe.."
xD xD

"...25. Váš nick kdekoliv musí obsahovat Emo (např: emoGIRL, emoBOY, e.m.oKid atd. atd. atd...)
26. Používej emo gramatiku když si píšeš na chatu nebo kdekoliv
27. Místo J píš Y
28. Místo V piš W
29. Místo CO piš CWO
30. Za každým T piš H i když to nedává smysl nebo se to nehodí
31. Místo CH piš X
32. Tvař se, že tak píšeš odjakživa
33. Vytvoř si blog, který bude jen o Emo ..."

xD xD xD

Emaci jsou fakt ujeti.. to neni vlastni styl, je to hovadina.. Jen protoze chteji byt in, tak maji pulku vlasu pres xicht, takze maji jedno oko defakto zbytecne, hraji si na citlivky, vecne smutni, negativni atp atp.. nevidim na nich nic normalniho xD reaguj

datum 05.06.2008 02:20

firefox windows-xp

Nové kometáře nejsou povolené.