Widescreen LCD Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Widescreen LCD

Širokoúhlé monitory jsou velmi moderní a sexy. Mají nějaké nevýhody? Jaké LCD koupit? Jaké LCD už nekupovat?

image of Widescreen LCD

LCD panely

samsung lcd

Již od roku 2003 mám 17 palcový LCD panel, Samsung. První LCD panel (taky 17" Samsung) se mi rozbil po půl roce. Zhasla mu lampa a byla tma :-/. Naštěstí má Samsung perfektní servis takže jsem monitor poslal po poslíčkovi do servisu a druhý den jsem měl nový LCD monitor stejné značky a stejné rozlišení, ale novější typ - Samsung 172s. Stál mě něco málo přes 15 tisíc s DPH.

Dnešní LCD panely

Co se změnilo za více jak tři roky? Brutálně klesla cena a ve stejné cenové kategorii stoupla i kvalita. Poslední doubou každý kupuje lcd stylem Za málo peněz hodně muziky. Proč všichni kupují levná, nekvalitní LCD? Před rokem naše škola nakoupila hodně levná LCD. Většina studentů byla nadšená a hned si museli šáhnout na tekuté krystaly a LCD tak ošmatlat, upatlat. (Že, Zelenka?). Smích
Z těch školních LCD displejů má pár vadné pixely, nemají moc výrazné barvy a jsou celkově takový divný.

Co bych nekupoval

Jistě, jsou lidi co koukají hlavně na cenu. Takoví lidi kupují buď předražené 15 palcové LCD panely, které se hodí maximálně tak k pokladně v jednotě. Jednak se patnácti palcové LCD už moc neprodávají a mají nedostatečné rozlišení 1024x768.
V dnešní době kupovat multimediální LCD k domácímu počítači panel o velikosti 17 palců je hazard. Někomu to sice může stačit, jenomže taková LCD jsou stále ve výprodeji a předražená. Nabízejí sice o třídu lepší rozlišení 1280x1024 a pixely jsou jemné, přesto bych nekupoval. Doba těchto LCD byla před 2 roky

Repro v LCD? FUJ

Naprosto mi stačí, že musím poslouchat muziku z mini repráčků na mém notebooku. Mizerné reproduktory na LCD panelu je snad přežitek.

Stále bych nekupoval 19 palců

V dnešní době se bohužel nejvíce prodávají devatenácti palcové LCD monitory s nízkým rozlišením 1280x1024. Toto rozlišení je dostatečné pro 17" LCD, kde jsou pixely malé. Plocha je sice o dva palce větší, přesto se na plochu vejde to samé Výraz
Tyto LCD monitory bych doporučil lidem se slabším zrakem.

Co bych kupoval? Wide monitory

Na můj vkus hodně často měním LCD. Na notebooku mám širokoúhlý displej 15,4" 1280x800 (vidíte? Stejné rozlišení jako na levném 19" a to mám 15"!), u stolního PC mám 17" LCD 1280x1024. Když koukám na televizi (skoro vůbec), vychutnávám si wide široký obraz. Sice jsou programy vysílané jako 3:4 lehce deformované ale jde o zvyk. U 16:10 či 16:9 není problém.

Samsung SyncMaster 226BW - LCD 22"

LCD samsung Základní parametry:
  • Jas [cd/m2]: 300
  • Kontrast: 3000:1
  • Nativní rozlišení: 1680 x 1050
  • Úhlopříčka obrazovky [palce]: 22
  • Rozteč bodů [mm]: 0,282
  • Doba odezvy [ms]: 2
Frekvence / Zobrazovací úhly:
  • Úhel horizontálního pohledu [°]: 160
  • Úhel vertikálního pohledu [°]: 160
Logistické parametry:
  • Rozměry [š x v x h mm]: 514.6 x 422 x 219.3
  • Hmotnost [kg]: 4.9
Ostatní parametry:
  • Spotřeba [W]: 55
Vstupy / Výstupy:
  • DVI vstup
  • VGA vstup

    Pro mě naprosto ideální LCD, které by mi stačilo následující 2 roky. Líbí se mi Machr samsung lcd


    autor článku OS | datum publikování 22.duben.2007 11:59 | články ze světa počítačů IT |

    Kometáře

    #1 SUK wwwsuksoft.ic.cz/

    Nevim jak je to se stolnimi LCD, ale je tam stejna praxe jako u notebooku ze levny notebook - nechutne leskly display? Nebo neexistujou LCD s lesklym displejem?
    Jinak widescr je dobry v tom ze si na kraj hodim IM klienta a ten nesirokouhly zbytek mam na ostatni praci :) reaguj

    datum 22.04.2007 13:20

    unknown unknown

    #2 MzK wwwmozektevidi.net

    TO SUK: Ty nechutně lesklý displeje dávají téměř do každého notebooku. Včetně do těch nejdražších. I já mám lesklý display a jsem naprosto spokojen. Na matném displeji na sluníčku nic nevidíš! Na lesklém displeji vidíš alespoň sebe :-D reaguj

    datum 22.04.2007 15:48

    unknown unknown

    #3 tark wwwfotoblog.blacksuns.net/

    Ja jsem momentalne napr. rad za matne lcd s antireflex. vrstvou ... sedim venku, na dvore, pripojeny na domaci wifi, pohoda, jazz...

    ps: nejnizsi podsviceni, celem k severu :-) ale na fotky to neni.. reaguj

    datum 22.04.2007 15:49

    unknown unknown

    #4 [zener] www

    Píses o "malem" rozliseni, ale ja jsem celkem odpurcem vysokeho rozliseni. Nerikam, ze provozuju 640x480 :-D

    Ale prijde mi naproste abnormalni mit v notebooku na 15,4" rozliseni 1680 nebo jak to presne je, to je silenost BLE Mam stare 19" CRT a jedu na 1024. Mel jsem tendenci jit na 1280, ale je to pro me proste male. Asi bych si zvykl, ale po 10 hodinach prace by moje oci tezko zvladaly.

    V ntb (15" LCD) mam taky 1024 a jsem spokojeny. Preci jen s nim nedelam tak intenzivne. Opravdu nepochopim lidi, co muzou mit tak giganticke rozliseni. Vzdyt se s tim neda pracovat. Nehlede na to, ze je musi bolet ruka, ptz nez prejedou mysi skoro dva tisice pixelu, je to zahul :-D reaguj

    datum 22.04.2007 15:54

    unknown unknown

    #5 MzK wwwmozektevidi.net

    TO tark: Dá se to koupit jako přídavná vrstva nebo to už máš defalutně na displeji?
    TO [zener]: Jo souhlasím, že natobooku (malý displej) je blbost velké rozlišení. Ale 1280 není moc. To je takové optimum. Dobu a pokrok nezastavíš. Co nepochopím je todle - mozektevidi.net/obr/brezen07/nemecko… To je mimi notebook (lifebook) a rozlišení je tam moc velké na malý displej. To se skoro nedá přečíst. I klávesnice je malá reaguj

    datum 22.04.2007 16:03

    unknown unknown

    #6 Nobelicek www

    hEHE proc lesky rovna se nechutne levny notebook. Jeste pred rokem lestene LCD byli vysadou jen tech nejdrazsich notebooku. A proc? Protoze lestene LCD je odolnejsi lepe udrzbove a hlavne na svetle je na nem videt o hodne vic jak na matnem. Mohu porovnamt mam notebook jak s lesklim tak matnym lcd a na lesklemjde videt opravdu lepe. Nehlede na to ze na lesklim vypadaji barvy o hodne zivejsi a hezci nez na matnym. To je to same jako efekt leskleho papiru u casopisu. reaguj

    datum 22.04.2007 18:01

    unknown unknown

    #7 Nepster wwwi-extra.net

    Jj, samsugn monitor mám taky, já osobně mám SyncMaster 931BF a jsem s ním spokojenej. DVD filmy úplně bezvadný. LOL reaguj

    datum 22.04.2007 18:10

    unknown unknown

    #8 MzK wwwmozektevidi.net

    TO Nobelicek: Jak už jsem psal, "nechutně" lesklý displej mám. Neměnil bych. S tím slovem Nechutný začal SUK, já ho citoval.
    Přesně jak říkáš. Živější barvy, lepší kontrast. Ale vysvětli to spolužákům, co mají nelesklý displej a nadávají na něj, že se všechno leskne atd.
    TO Nepster: Až tak ho nechval ;-), až na to nízké rozlišení je dobrej. reaguj

    datum 22.04.2007 18:17

    unknown unknown

    #9 Golfy wwwwww.golfy.gotia.cz

    OT: jak je to hledací políčko, tak tam vlož text(Hledej atd.¨) který při najetí zmizí javascriptem. ;-) reaguj

    datum 22.04.2007 19:17

    unknown unknown

    #10 Golfy wwwwww.golfy.gotia.cz

    TO MzK: to předtim má bejt:
    TO Mzk: OT: jak je to hledací políčko, tak tam vlož text(Hledej atd.¨) který při najetí zmizí javascriptem. reaguj

    datum 22.04.2007 19:17

    unknown unknown

    #11 MzK wwwmozektevidi.net

    TO Golfy: Co se ti nezdá? Nápis po kliknutí zmizí.. Něco nejde? reaguj

    datum 22.04.2007 19:33

    unknown unknown

    #12 Golfy wwwwww.golfy.gotia.cz

    TO MzK: Jo, ted to je dobrý, ale předtim sem to měl napsaný vedle toho, tka proto. Takhle jsem si to představoval reaguj

    datum 22.04.2007 19:44

    unknown unknown

    #13 Golfy wwwwww.golfy.gotia.cz

    TO MzK: Chybá na mě straně, nedohrála se mi stránka, a tak se mi label neobjevil uvnitř boxu, ale vedle reaguj

    datum 22.04.2007 19:46

    unknown unknown

    #14 MzK wwwmozektevidi.net

    TO Golfy: Neměl jsi aktualizované css styly.. To je normální věc, css se kešuje na hdd protože se design nemění tak často. Příště ctrl + F5 ;-) .. Hafec tvojich OT komentářů asi pak smažu, tak se nediv :-) reaguj

    datum 22.04.2007 19:48

    unknown unknown

    #15 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    Quote: "Tyto LCD monitory bych doporučil lidem se slabším zrakem." Co proti nim furt máš? NENI to takový markantní rozdíl aby si tady psal to co pišeš, že na nich sou písmena kobyly. Vždyť když to vemeš poměrem tak písmo na 17":19" je 1:1,1. To je vážně rozdíl, že? Kvůli tomu děláš z normálních lidí slepce viď? omg, to je uroveň...

    Repro v LCD? FUJ: Souhlas, povětšinou to sou slabý prskavky.

    Co se taky podívat někam jinam než po LCD s TN+? Co třeba S-IPS a další?

    Jinak ten Samsung sem viděl naživo a je fakt hodně luckusní :-D , na vejšku je už tak velkej že by mi nevadilo že je wide SMIL

    Quote: "Na můj vkus hodně často měním LCD." Hm, tak to se ti jen opravdu zdá. Prakticky si měl 1LCD za svůj život, když nepočítam tu reklamaci...

    Quote: "(vidíte? Stejné rozlišení jako na levném 19" a to mám 15"!)" Zapoměl si na to, že to je wide. (navíc si to trochu zaokrouhlil, z 15,4" na 15" aby to vypadalo) Roztahni si výšku tak, aby to odpovídalo 1024 pixelům u tvýho notesovýho displaye a rázem seš u jinejch čísel. Sou tady možná lidi který svýma "rádoby argumentama" obalamutíš, mě teda ne. reaguj

    datum 22.04.2007 23:18

    unknown unknown

    #16 matej21 www

    TO MzK: jen mu to smaz, uz me dohani v komentech :-D reaguj

    datum 23.04.2007 07:07

    unknown unknown

    #17 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    TO Nepster: Toho máš kámoš, je na vlastně uplně stejně designově jako 226BW. Možná by mi vadil ten lesklej rámeček, mno nevim.
    TO MzK: Ještě dodatek, koukal si že ten 226BW má body 0,282? To jsou kobyly, kvuli kterejm si ten LCD nekoupiš. Sem zvědavej na tvoji reakci. Nejdřiv furt, že moje 19" má velký body, co potom tenhle? eh? si slepý? :-D reaguj

    datum 23.04.2007 07:58

    unknown unknown

    #18 Nobelicek www

    TO MzK: Treba nenadavaj na to ze se leskne a oni maji matnej, ale na to ze na nej nemaj :D reaguj

    datum 23.04.2007 08:47

    unknown unknown

    #19 Golfy wwwwww.golfy.gotia.cz

    TO matej21: co? at to klidne smaze, jato tady zakomntuju :-)

    To LCD vypadá celkem dobře, ale nemůžu opustit můj monitor(19", 44,5x42,5 - to se zušuje s přibývající hloubkout, hloubka= skoro 50 CM :-) ) ale je celkem vykonej reaguj

    datum 23.04.2007 09:08

    unknown unknown

    #20 MzK wwwmozektevidi.net

    TO SpeedyGT: Není to takový rozdíl, pokud na něj koukáš z větší vzdálenosti. Tak to vyjde na stejno. Prostě bych si takový monitor nekoupil. Tečka.
    S-IPS Zkus nějakej najít ve se stejnou cenou. Nejsem zas takovej boháč.. Je pravda, že by mě TN mrzela.
    Na můj vkus hodně často měním LCD. Co se ti na tom nezdá? U stolního mám už druhé, když jsem měl v reklamaci to první tak jsem měl nejprve 15" nouzově CRT a pak na den 17" LCD acera. Ale to bylo jen na den. Spíš jsem to myslel jinak - Doma 17LCD, notebook 15,4LCD, škola zase jiné LCD a znova.. Prostě se hodně často mění.
    A k tomu tvému dodatku o kobylách. Z jaké vzdálenosti se koukáš na 19" a z jaké vzdálenosti na 22 palců LCD.
    stejné rozlišení jako na levném 19" a to mám 15: Nechci nikoho obalamutit. A nevím co do toho pleteš wide. Mám sice wide ale na šířku (nemluvím o výšece) mám stejný počet pixelů jako na na 19"LCD. Je to velký nepoměr. Porovnáváme hodně jemné body vs jedny z největších.
    A ještě k tomu tvému dodatku. Z jaké vzdálenosti se koukáš na 19" a na 22 palců LCD? Hm? Navíc je 0,294 pořád větší než 0,282 :-D reaguj

    datum 23.04.2007 10:41

    unknown unknown

    #21 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    TO MzK: Ne prostě si pochopil že mám pravdu a proto to chceš rychle ukončit. Tečka. Znám tě...
    No, jasný ale technologie je mnohem lepší a nejde jen o pozorovací uhly
    Tak v tom případě to s tou změnou beru :-)
    Hej, ty to nekapis. Ty palce máš u wide na 1280x800 (!), ale tady měříš na normalním na 1280x1024. Když bys teoreticky, zvětšil u notesu výšku na 1024, máš také víc palců a nedivíš se pak že máš takový sqělý rozlišení na tak malým displeji.
    Hele ale to už je hooodně mravenčí práce. To jako po nocích chodíš s lupou a měříš pixely jestli maj o 0,01 víc nebo míň? Neblázni :-D reaguj

    datum 23.04.2007 13:33

    unknown unknown

    #22 MzK wwwmozektevidi.net

    TO SpeedyGT: Nemáš pravdu. A pokud budeš furt plácat to samý tak radši nepiš nic. Není snad pravda, že na 22" koukáš z větší vzdálenosti, než na 19"? A rozlišení je úplně někde jinde.
    Ne nechodím po nocích s lupou, kde jsi na to přišel? Jak říká Radek Slavík.. Fakta hovoří jasně 8-) reaguj

    datum 23.04.2007 14:01

    unknown unknown

    #23 MzK wwwmozektevidi.net

    Krátce řečeno: Mám pravdu ve všem krom toho, že 19" mají pixely jako kobyly. To je relativní, záleží na každém co mu vyhovuje. V ostatních názorech mám pravdu a stojím si za tím. reaguj

    datum 23.04.2007 14:09

    unknown unknown

    #24 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    No to je.
    Ale s tim rozlišenim u notesu mám pravdu. Taxi třeba vem, že máš na notesu rozlišení 1280x100 px. No, nějak málo palců ti to vyjde, že? To je ono, proto se diviš že máš tak vyskový rozlišení, přitom je to jen 15,4"... To přesně to, o čem mluvim...
    Aha, takže každej pidi-milimetr bereš v uvahu..hm tak ok reaguj

    datum 23.04.2007 14:09

    unknown unknown

    #25 MzK wwwmozektevidi.net

    TO SpeedyGT: Nemám rád přehánění. Když to vezmu prakticky tak 17LCD měří 34cm aktivní zobrazovací plocha! 15,4LCD má 33cm aktivní zobrazovací plochu. A při stejném rozlišení!! Ha, kde máš teď argumenty? Kolik cm šířky má tvoje LCD? Odhaduji tak 36cm. Schválně si to změř a pak něco říkej o super wide rozlišení 1280x100
    Nedovedu si to ani představit, jak by se na takovém rozlišení pracovalo. Nemám rád přehánění. reaguj

    datum 23.04.2007 14:17

    unknown unknown

    #26 Golfy wwwwww.golfy.gotia.cz

    TO MzK: TO SpeedyGT: No, kluci ! Nehádejte se ! Nebo na vás pošlu čertíka bertíka SKULL reaguj

    datum 23.04.2007 14:24

    unknown unknown

    #27 MzK wwwmozektevidi.net

    TO Golfy: To není hádání. To je diskuze na úrovni a zkoušíme kdo má víc a lepší argumenty.. To je krása argumentů. Máš-li dobré argumenty, nemůžeš se mýlit ;-) reaguj

    datum 23.04.2007 14:43

    unknown unknown

    #28 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    TO MzK: Že seš to ty, taxem to doma naměřil. Takže, při použití celý plochy monitoru, všech bodů, 1280x1024 mám 19", to je jasný. Ale při nepoužití spodních 224bodů (vznikne prakticky rozlišení 1280x800) tak je to nějakých 17,3". Už rozumíš co ti tim chci říct? Je něco jiného měřit uhlopříčku na wide nebo na normálním 4:3 (resp 5:4). Ty to počítaš tak, že používáš jen ten první rozměr, 1280 a máš hotovo. Ale při počítání uhlopříčky potřebuješ i druhej rozměr. Vem obdelník, změň jeden rozměr a zmenší se uhlopříčka. To je to samý jako s tim notesem. Tak proto... Souhlasíš s tim? Jestli ne, tak si to LCD doma změř a uvidis že mám pravdu. reaguj

    datum 23.04.2007 15:46

    unknown unknown

    #29 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    TO MzK: Ještě dodatek, quote: " Když to vezmu prakticky tak 17LCD měří 34cm aktivní zobrazovací plocha! 15,4LCD má 33cm aktivní zobrazovací plochu".
    No o to šlo. Že máš LCD na noteu jako 17" monitor, kdyby nebyl wide. Takhle to je. Copak? Poznal si že s těma palcema seš mimo, přešel si na cm? SMIL reaguj

    datum 23.04.2007 15:53

    unknown unknown

    #30 MzK wwwmozektevidi.net/

    TO SpeedyGT: LOL neměř úhlopříčku ale šířku aktivní plochy. Jsi mimo Bobe ;-)
    Mluvíš trochu z cesty, nejlíp uděláš, když si znova přečteš koment. Já ti napíšu šířku a ty machruješ s úlopříčkou. reaguj

    datum 23.04.2007 19:01

    unknown unknown

    #31 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    TO MzK: Tu debatu na šířku si převedl ty. Jde o to, že si tvrdil, že já mám na 19" rozlišení 1280x1024, že ty máš na 17" LCD taky rozlišení a že DOKONCE na 15" notesu máš to samý rozlišení. Ten notes se s tim rozlišením, jak sem vysvětloval, řadí mezi 17".
    33 vs 34cm. O to tu šlo, aby si pochopil, že ten notes je řekněme na tom stejně jako 17".
    Ta uhlopříčka ti měla ukázat, jak to myslim, když si tvrdil že máš vysoké rozlišení na malém displeji notesu, bobe :-D .
    Neodváděj debatu pryč, nezakrejvej to, že ses sek reaguj

    datum 23.04.2007 19:45

    unknown unknown

    #32 SUK wwwsuksoft.ic.cz/

    Leskly displej je lepsi? U nas to ma tak pulka tridy a mimo toho ze lehce vidim co tam kdo pise tak vidim oblicej majitele. Kdyz se chci videt tak si koupim kameru ne displey :D
    Zezacatku to mozna bylo soucasti drahych ntb ale obavam se ze se to obratilo a notebook do 20k se s matnym displayem temer neda sehnat (az na par vyjimecnych HP(vyuzivajici AntiGlare) mozna i jine, ale treba asus ma leskly displeye i u ntb za 30k). reaguj

    datum 23.04.2007 20:47

    unknown unknown

    #33 MzK wwwmozektevidi.net

    TO SpeedyGT: Já jsem se nesekl. Proč doprdele nezměříš šířku aktivní plochy? Už jsem to psal u reakce na »MzK«: . Nemá cenu se dál bavit, ty furt mluvíš o tom samém, když se bavíme o něčem jiném.. Styl našeho rozhovoru vypadá asi takto:
    Já: Mám šířku 33cm a 1280 pixelů. Kolik máš ty?
    Ty: Bla bla bla.. (píšeš kraviny o ühlopříčce, když se tě ptám na šířku. Na úlopříčku bych se tě neptal, ta je jasná ne?

    TO SUK: Podle mě je lesklý displej lepší. Má lepší barvy, lepší čitelnost. A odráží se pouze, pokud jsi někde venku na slunečním světle. Jenom-že na klasickém matném displeji není na sluníčku nic vidět. Ale na lesklém displeji vidíš sebe! Takže sečteno podtrženo. Na sluničku se nedá pracovat na ani jednom typu displeje. reaguj

    datum 24.04.2007 08:21

    unknown unknown

    #34 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    TO MzK: Ne, ne a ne. Řikal si že dokonce na 15" máš to samý rozlišení jako 19". Tohle ti vyvracim, tak nevim co se furt čertíš. Nakonec si dospěl k tomu, žes pravdu neměl a přešel si na cm. Tak to je. Nebavím se tady o rozdílu 17" a 19", ale o rozdílu 15" wide a 17" 4:3. Takže doprdele nenadavej...
    Uhlopřička ti jasná neni, jinak bys neblábolil ty řeči o tom notesu... reaguj

    datum 24.04.2007 09:35

    unknown unknown

    #35 MzK wwwmozektevidi.net

    TO SpeedyGT: Díky za další zbytečný komentář. Dokud nezměříš šířku aktivní LCD plochy tak radši nekomentuj reaguj

    datum 24.04.2007 10:47

    unknown unknown

    #36 SUK wwwsuksoft.ic.cz/

    MzK: jenze to ze vidim sebe je docela nevyhoda, nerad koukam na takovy hnusny veci ;) reaguj

    datum 24.04.2007 13:25

    unknown unknown

    #37 MzK wwwmozektevidi.net

    TO SUK: Záleží na majtelovi. Na mě je radost pohledět 8-) reaguj

    datum 24.04.2007 13:39

    unknown unknown

    #38 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    Admin: Komentář byl smazán, protože nezděluje nic nového, by přímo naopak.. reaguj

    datum 24.04.2007 15:31

    unknown unknown

    #39 MzK wwwmozektevidi.net

    TO SpeedyGT: 1) Nemáš pravdu.
    2) Na notesu nemám 17" LCD ale 15,4 wide.
    3) Mýlíš se.
    4) Už nepiš kraviny, budu ti další komentáře mazat, už mě ten flame s * nebaví. reaguj

    datum 24.04.2007 23:19

    unknown unknown

    #40 MzK wwwmozektevidi.net

    TO SpeedyGT: Když budeš vykřikovat a nadávat tak ti budu komentáře dál mazat.
    Furt meleš něco o 17LCD na notebooku. Ale já mám 15,4WIDE tak to pochop.
    Když by jsi konečně napsal šířku tvojeho 19" LCD tak bych jsi zjistil, že mám pravdu. reaguj

    datum 25.04.2007 17:48

    unknown unknown

    #41 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    TO MzK: Hej, pochpopíš už konečně že NENI ROZDIL mezi notesem 15,4" wide a 17" 4:3(5:4)? Ale s vysvětlováním bych opakoval, i když čekal sem že ti to stačí říct jednou.
    Můžeš mi sem napsat rozměry 1x1px u tvýho notesu? Budou skoro stejné, jako u 17" 4:3. Uvidis.
    Jestli ti to pomuže ke klidnýmu spaní, tak já nechávám na LCD svejm 1280 pixelům v řadě, narůst až na 37,5cm, stačí ti to? reaguj

    datum 25.04.2007 18:07

    unknown unknown

    #42 MzK wwwmozektevidi.net

    TO SpeedyGT: Stačí, díky. (že to ale trvalo, přesto díky za rozměry)
    ..skoro stejné, jako ... Slovo "skoro" je relativní pojem vynásobený 1280 krát.. 33x1280 a 37,5x1280 je už docela rozdíl. 8-) reaguj

    datum 25.04.2007 18:27

    unknown unknown

    #43 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

    TO MzK: Nenene, šlo o rozdíl 17" a 15,4". Neporovnával sem to s tím mojím... tak to furt neobracej reaguj

    datum 25.04.2007 21:06

    unknown unknown

    #44 MK www

    No vyhozene prachy za ten 226 :-P .
    Jeto sice nejlepsi TNko ale jeto porad enom TNko s vyblityma barvama.
    Staci trochu priplati a je sice 21" ale koukatelne barvy ala S-PVA model 215TW ;-).
    Samotny 226 se zda fajny ale postavit ho vedle 215 tak skoncil. reaguj

    datum 04.05.2007 00:20

    unknown unknown

    #45 one wwwn

    a odezvu na h*vno vid? me bavi jak tady kazdej diletant machruje zkreslenejma informacema vyctenejma z ruznejch clanku a for
    a pritom vlastni zkusenosti nic
    s-pva je dobrej na praci, grafiku, fotky, mozna video - jinak v tom zas takovej zavratnej rozdil neni, pochybuju ze jako beznymu uzivateli ti to bude vadit reaguj

    datum 26.05.2007 12:59

    unknown unknown

    Nové kometáře nejsou povolené.