Trillian vs ICQ 5.1 Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Trillian vs ICQ 5.1

Srovnání nesrovnatelného. Kvalitní IM klient Trillian proti nejpoužívanějšímu, nejrozšířenějšímu, nejjednoduššímu, standartnímu ICQ 5.1. Má vůbec šanci? Trillian astra

image of Trillian vs ICQ 5.1

Trillian vs ICQ 5.1

Srovnání nesrovnatelného.

Kvalitní IM klient Trillian proti nejpoužívanějšímu, nejrozšířenějšímu, nejjednoduššímu, standartnímu ICQ 5.1. Má vůbec šanci?

Takže aby bylo jasno, mnoho lidí neví, že existuje něco jiného než ICQ 5.1. ICQ je to nejhorší co může existovat. Obsahuje mnoho bugů, reklam, odporných zvuků, reklam, trapných animacích, ošklivý vzhed, velká paměťová náročnost, de*ilní hry a spoustu dalšího.
Ani bych se nedivil, kdyby obsahoval nějaké spyware. Kdo používá klienta ICQ, je u mne Lamka.

Já použivám už roky Trilliana. Dřív jsem používal Mirandu, ale ta mi nevyhovovala. Trillian je instant messaging program, umožňující používat najednou několik komunikačních protokolů (např. ICQ, IRC, AIM, Jabber, MSN Messenger, Yahoo!), nejenom ICQ jako program ICQ 5.1

Vzhled

ICQ 5.1

naprosto stračný design, nechutní smajlíci..
hnusné ICQ
ICQ <img src=" title="fuj" />
Nezáchrání to ani skiny na ICQ, stále je to nejošklivější IM

Trillian

uhlazený, decentní, normální, neblikající vzhled. Není co zlešovat. Je možné vzhled změnit pomocí skinů, měnit průhlednost, přeházet nebo smazat tlačítka a spoustu dalšího.
sexy IM
sexy IM

Zvuky

ICQ

Odporné, strašné. Hlavně ten zvuk nákladní lodi v přístavu po přihlášení. No hrůza

Trillian

Takové normální, decentní... prostě lepší než u ICQ 5.1

Možnosti

ICQ

Spousta trapných animací a zvuků čeká jen na vás..

Trillian


Vylepšená spáva kontaktů, zůstávají i bez přihlášení, kvalitní log historie, možnost tabů, konference, zabezpečená komunikace..

závěr

Kdo používá ICQ 5.1? Proč? Někdo by se mohl vymluvit na to, že ve škole případně v práci nemá možnost instalace ale v tom případě tam nemůže být ani ICQ 5.1. Jestli je tam defalutně naistalované, tak je admin buď líný nebo lama. Krom toho, trillian se může pouštět bez instalovanání z USB flash disku, takže nevidím důvod pro ICQ.
Jediná nevýhoda je, že už nějakou dobu nevyšla nová verze, jakoby se vývoj pozastavil. Jestli ještě mám ICQ 5.1, tak stahuj poslední verzi trilliana z trillian.cz

Trillian Astra

Chystá se nová verze Trillian Astra. Už aby byla! Pěkná prezentačka je na ceruleanstudios.com/ap

Virový útok na oficiální ICQ klienty

V poslední době se po ICQ protokolu prohání vir, jež z napadeného počítače rozesílá zprávy obsahující odkaz, s jehož otevřením napadá další počítače. Tvar odkazu se nahodně mění, proto není až tak jednoduché dopředu odhadnout, o co se může v dané chvíli jednat. Po otevření tohoto škodlivého odkazu si však vir zajistí své zázemí, napadením vašeho počítače a snaží se stejnou formou šířit i dál. Uživatelé Trillianu se však nemusí obávat, neboť vir může sice napadnout jakýkoli počítač ale šířit se dokáže pouze přes oficiální ICQ klient.



autor článku OS | datum publikování 3.prosinec.2006 17:06 | články ze světa počítačů IT |

Kometáře

#1 [zener] www

Souhlasim, ze ICQ je katastrofalni... Jenze obrovskou nevyhodou alternativnich klientu jsou tri veci:
1. posilani souboru - jde, nejde, silene nestabilni, ICQ nema konkurenci.
2. tZers - super Flash vychytavka, neni nutne
3. hry - slusny multiplayerovky reaguj

datum 03.12.2006 18:13

unknown unknown

#2 MzK wwwmozektevidi.net

TO [zener]: Posílání souboru to je velká nevýhoda, k tomu radši používám mail, protože pak je soubor dostupný odkudkoliv. ICQ je prostě uzavřený, komerční formát. A občas mění protokol aby nešel na alternativních klientech. Viz třeba JIMM v mobilu. :-# A ještě jsem i slyšel něco o tom, že i když něco posíláš sousedovi, tak to stejně jde přes USA servery. Podobně jako u Skype. V tomto je jabber lepší. reaguj

datum 03.12.2006 18:25

unknown unknown

#3 [zener] www

TO Olda: JJ, Jimm zamrzi... Ale AgileMessanger je vybornou alternativou a jeho prace v zalozkach je sakra navykovou zalezitosti :-P Pres servery ICQ jdou jen zpravy, file transfer nikoliv (odtud se da dobre zjistit IP adresa 8-) ). Jinak e-mail je nanic :-# Zlate posilani souboru po ICQ. Posilani vetsich souboru (radove stovky MB) nema konkurenci. Dokaze navazat na spadle stahovani, coz je vynikajici... Zkratka super :-) reaguj

datum 03.12.2006 23:02

unknown unknown

#4 Mr. fake www

Trillian moc neznám, takže ho nemůžu moc soudit, ale doporučuju QIP! Ma celkem pekny hejbaci smajliky, umoznuje prenos souboru,
ze je bez reklam je snad samozrejmosti.. a spousta dalsiho.. ;-) reaguj

datum 04.12.2006 18:15

unknown unknown

#5 MzK wwwmozektevidi.net

TO Mr. fake: QIP! jsem samosebou zkoušel. Miranda, Trillian, Jabber, QIP!... všechno beru jenom ne to ICQ 5.1. Každému může vyhovovat jiný program, někdo rád pluginy (miranda), někdo rád Trillian. Cílem článku není ukázat na Trillian ale na to, že existuje něco jiného než ICQ 5.1.
Chystám ještě článek : Opera vs IE :-D stále je dostli lidí co žije v nevědomosti a žijí mezi námi. (Podle statistik bohužel) Je potřeba je vyhladit. Proč? Prostě mi vadí optimalizovat stránky pro tak debilní prohlížeč reaguj

datum 04.12.2006 18:48

unknown unknown

#6 Non_E wwwrada.borec.cz

Posílání větších souborů přes mail je dost velká čuňárna. Stačí "pár" adres v CC a mailserver má kvůli úžasným humorným video (atp.) vtípkům co dělat. Všimni si, že přílohy v e-mailu jsou o cca 30% větší. E-mail nikdy nebyl navržen pro posílání souborů.

Co se topologie skype sítě týče, tak se klient imho snaží nalézt nejkratší cestu. Sledoval jsem chvíli spojení při používání skype a zdá se, že používá i něco jako nat-traversal.

Jinak asi víš, že používání icq sítě s neoficiálními klienty je v licenčním ujednání zakázané ;-) reaguj

datum 04.12.2006 22:22

unknown unknown

#7 MzK wwwmozektevidi.net

TO Non_E: Už se těším na novej smtp. Jenomže to určitě nebude dřív jak za 5 roků. Tento protokol je opravdu na nic. Má spoustu chyb třeba žádnou autorizaci -> telneo o mx2.seznam.cz 25 hello from mail to... mám pokračovat :-D

A co se týče spojení skype.. Skype je také uzavřený protokol a ještě jsem něco četl o tom, že tvoje kapacita se používá k přenosu k ostatním.. z tohodle www.root.cz/clanky/10-duvodu-proc… je mi špatně reaguj

datum 04.12.2006 22:42

unknown unknown

#8 Steebe wwwmarconi.cx

Co treba PSI nebo JAJC ?
Jabber ma hafo moznosti samo o sobe s transportama ... ICQ MNS Yahoooo atd .. !!! reaguj

datum 05.12.2006 14:53

unknown unknown

#9 MzK wwwmozektevidi.net

TO Steebe: Přichází ICQ 6!! BLE BLE BLE BLE BLE BLE :-( :-# BLE BLE takže asi to na ten jabber vidím, protože to ICQ je hrůza. reaguj

datum 05.12.2006 16:44

unknown unknown

#10 TobySk@ www

asi si děláš srandu, že jo, tenhle článek jsi nemohl myslet vážně. Neřekl jsi skoro žádnej důvod, proč je ICQ horší než Trillian. Já jsem vyzkoušel takových messengerů a žádnej z nich nenabízel to, co ICQ, všude bylo potřeba něco doinstalovávat a podobně, kdo se s tím má sr*t ??? je to to samé jako poje*aný Firefox, nic to neumí, dokud tam vše nedoinstaluješ. Tím nechci ICQ doporučovat, je to hroznej soft, ale na dnešním trhu je nejstabilnějším, protože když změněj protokol, komu to poběží? těm co maj ICQ... zvuky? koukal ses do nastavení, daj se vypnout, tak jako změnit smajlíky.

než příště něco napíšeš, zamysli se, buď tak hodnej a necpi lidem takový nesmysly

teď Off Topic: co se týče Opery, kterou nejspíš budeš vyzdvihovat před IE, další nechutně náročná prasárna. Radši si všici nainstalujte Maxthon, je jednoduchej, umí hned od začátku, mezi jádry zobrazení můžete přepínat... reaguj

datum 05.12.2006 17:50

unknown unknown

#11 MzK wwwmozektevidi.net

TO TobySk@: Ahoj. Srandu si rozhodně nedělám, myslím to upřímně :-D Je to uzavřenej protokol. ICQ je prostě pro děti, co si rádi hrají. Tak na základní školu. Do nastavení jsem se koukal. Vím že jdou ty strašný zvuky vypnout ale ty reklamy moc ne e. A co se týče té Opery.. Mrkni sem mozektevidi.ic.cz/index.php . reaguj

datum 05.12.2006 18:12

unknown unknown

#12 kapolito www

pridavam se, icq je starsny, ale tenhle clanek je napsany takovim detskym zpusobem, jakoze vsechno je proste odporne, priserne, trapne :-) neni trapnej pan autor? reaguj

datum 06.12.2006 12:14

unknown unknown

#13 TobySk@ www

tvá upřímnost mě zaráží, jak to tak můžeš nazvat, ten článek je celej nesmyslnej... esli chceš poukázat na nějaké chyby, tak ukaž, že ten druhý je nemá, ukaž, jak to funguje u něj, a nepiš tu jen o tom, co se líbí tobě a nevnucuj to ostatním... radši si někde zagoogli a najdi si pořádně články, kde jsou ty programy srovnávány.. pak začni psát... ;) *** btw, u těch prohlížečů máš taky jeden malý příspěvek... reaguj

datum 06.12.2006 12:46

unknown unknown

#14 TobySk@ www

a ještě dotaz, co má mít společného ta kreslená "krasavice" s messengerama? reaguj

datum 06.12.2006 12:47

unknown unknown

#15 MzK wwwmozektevidi.net

TO kapolito: Ne není reaguj

datum 06.12.2006 15:40

unknown unknown

#16 MzK wwwmozektevidi.net

TO TobySk@: Ale přesně to tu je. Je to srovnání ICQ vs Trillian. Jsou tu chyby ICQ (přes oficiálního klienta se šíří viry) a výhody Trillianu (přehlednost, design..). A ta krasavice se jmenuje Trillian, tak proto tu je reaguj

datum 06.12.2006 17:51

unknown unknown

#17 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

TO TobySk@: nevim, ale použivat ICQ5 nebo jeho šilenou verzi 5.1 se neda. Všude sou reklamy, otravuji a zbavit se jich prakticky nedá.
Vyhovuje mi trillian svojí grafickou jednoduchostí která se s ICQ srovnat nedá ani skiny to nezachraněj jak piše olda.
TO Olda: Jinak zdravim z notesu, snad se někdy staviš a porovname SMIL reaguj

datum 06.12.2006 21:56

unknown unknown

#18 TobySk@ www

já ICQ neobahjuju, jen říkám, že autor článku tohle nikdy neměl zveřejnit, protože to jsou nesmysly... jinak, reklamy se dá zbavit antibannerama a podobně.. (to jen detail)... co se týče výhod trillianu, někomu se zas nelíbí ta jeho strohost a jednodušší někomu přijde ICQ, protože je na něm "odkojen", proto říkám, že ty důvody, proč je trillian lepší, jsou naprosto nesmyslné... *** ale abych ukončil tuhle nejspíš nekončící debatu, používejte si každej, co chcete, je to vaše volba, ostatně, proto tu je konkurence messengerů, abychom si mohli svobodně vybrat, komu co vyhovuje, ale cpát to někomu, to se mi fakt nelíbí reaguj

datum 07.12.2006 00:08

unknown unknown

#19 TobySk@ www

btw, k té "krasavici", to si Trillian moc dobrou reklamu nedělá BLE reaguj

datum 07.12.2006 00:09

unknown unknown

#20 MzK wwwmozektevidi.net

TO TobySk@: Při psaní toho jsem chtěl ukázat těm, co netuší že existuje něco jako alternativa. A věř tomu, že jsem se s takovýma setkal! reaguj

datum 07.12.2006 11:36

unknown unknown

#21 TobySk@ www

já znám též plno lidí, co nic jiného neznají, možná ani znát nechtějí, protože jim to vyhovuje, na co se učit novým věcem... ale to je jedno.. reaguj

datum 07.12.2006 20:54

unknown unknown

#22 SpeedyGT wwwhttp:\\ww.speedygt.ic.cz

TO TobySk@: To právě jedno neni. Kdyby aspon neklikali na ty spamy co se šíří po ICQ sítiLOL reaguj

datum 07.12.2006 21:20

unknown unknown

#23 Stanley www

u icq se daj posílat soubory i 2mb/s to ňákej trilian zvládne? reaguj

datum 08.12.2006 11:49

unknown unknown

#24 MzK wwwmozektevidi.net

TO Stanley: Ano. I víc, když nejsi omezený kabelem reaguj

datum 08.12.2006 17:16

unknown unknown

#25 [zener] www

TO Stanley: OMG, rychlost prenosu nezalezi na klientovi, ale na rychlosti linek obou stran samozrejme :-# reaguj

datum 08.12.2006 22:56

unknown unknown

#26 TobySk@ www

no jo, ale když jim taková zpráva přijde na trillian, tak je to od kliknutí nezachrání a ten spam stejně sosnou... reaguj

datum 09.12.2006 02:11

unknown unknown

#27 MzK wwwmozektevidi.net

TO TobySk@: To sice ano, ale vir se nešíří dál, protože nepodporuje alternativní klienty. reaguj

datum 09.12.2006 20:12

unknown unknown

#28 coz www

Jabber rulez, icqX sucks! reaguj

datum 14.12.2006 21:56

unknown unknown

#29 SVrany www

Já osobně používám mirandu IM, od ICQ 5.1 jsem upustil hned po 3 dnech používání. Absolutně mě tam sr*ali ty hnusný smajlíci....flash animace atd....! Ale u mirandy nejsem omezenej absolutně ničim...Ve škole sem si uďelal asi 500kb verzi aby se mi věsla do 20 mb místa a jsem happy. Hlavně nemusim koukat na žádný pos*aný reklami a šílet pokaždý když mi přijde nějaká flash animace. A trillian je taky dobrej........hlavně ne icq.!!! reaguj

datum 20.12.2006 00:15

unknown unknown

#30 LuckeR www

dmc clanek...
kdyz si autor clanku nedokaze prenastavit ICQ podle vlastnich predstav... vypnout/zmenit-> zvuky, smaliky, dizajn, reklamy... tak at nam nevnucuje programy, ve kterych tyto upravy dokazal!
a jestli si autor stahl ten icq vir a kliknul na odkaz tak to je jeho boj... nema klikat na vse co vidi jako moje babicka
PS: staci se podivat na clanek a je videt ze sis to po sobe ani neprecetl a jesli te nekdo porazil v poolu tak nebrec a bez si zahrat neco v cem te nikdo neporazi :-* reaguj

datum 04.01.2007 22:38

unknown unknown

#31 Tomasing www

Co se týče toho že výše zmiňovaný icq vir se šíří jen po icq klientovi tak to není tak docela pravda, přes mirandu jede vesele taky :-( reaguj

datum 04.01.2007 23:44

unknown unknown

#32 MzK wwwmozektevidi.net

TO LuckeR: Ale to nic nemění na tom, že ICQ nestojí za nic a trillian nebo miranda je lepšejší reaguj

datum 05.01.2007 09:37

unknown unknown

#33 LuckeR www

4MzK-> mno to teda nevim... neda se rict ze neco je lepsi nez druhe pac kazdej klient ma nejake klady a zapory
jinak pripominas mi mou 12tiletou sestru... ta si taky vzdycky stoupne za nejakou blbost a obhajuje ji za kazdou cenu ikdyz nema zadne dukazy :-* reaguj

datum 05.01.2007 11:47

unknown unknown

#34 Nick www

ICQ 5.1
zvuky - zadne me neotravujou->daji se vypnout v nastaveni
smajly - mam verzi 5.1 a mam tam stare klasicke smajly jako mas tady,staci maly patch
flash animace - pokud nechces, da se nastavit,aby se ti neukazovali, kdyz ti je nekdo posle
reklamy - neni problem je odstranit taktez patchem
hm? reaguj

datum 05.01.2007 11:54

unknown unknown

#35 LuckeR www

2Nick-> presne tak... to ze autor clanku neumi nastavit ICQ neznamena ze nam muze vnucovat jine programy reaguj

datum 05.01.2007 14:29

unknown unknown

#36 MzK wwwmozektevidi.net

TO LuckeR: Jaktože nemám důkazy? Mám argumenty. A za nima si prostě stojím, když jsem to psal, věděl jsem že se ozve nějaký uživatel ICQ co mu vyhovuje. Pro něj jsem to nepsal! Já to psal pro lidi, co nevědí, že existují alternativní klienti. To samé Opera vs IE.
TO Nick: Tobě nepřijde ICQ nechutný? Já když to vidím (a nejsem sám) tak je mi z něho blbě. Tolik reklam, strašné zvuky. A nepsal jsem to pro lidi, co jim ICQ vyhovuje ale pro... viz výše.
TO LuckeR: To že o nich píšu neznamená, že je vnucuji. To že napíšu tisíce výhod alternativních klientů oproti reklamou přeplácanému ICQ neví vnucování ----> to je ovlivňování reaguj

datum 05.01.2007 15:49

unknown unknown

#37 Nick www

Pisu ti to podruhe a naposled: zvuky vypnes behem 5 vterin, reklamy odstranis behem minutky a pak to vypada temer, nerikam ze uplne, jako trilian reaguj

datum 05.01.2007 16:07

unknown unknown

#38 MzK wwwmozektevidi.net

TO Nick: Hele sry, že ti kazím iluze ale Trillian mi dává mnohem víc. Nejde ani tak o reklamy ale o kompaktní vzhled. A navíc, to komunikační okno podporuje taby, takže v jednom okně si píšeš s více lidma. NDA reaguj

datum 05.01.2007 17:39

unknown unknown

#39 LuckeR www

2Mzk-> lidi co nevedej ze existuje nejakej alternativni klient, sou radi ze to ICQ zapnou! Po instalaci ICQ prijde nechutne skoro kazdemu... ale kdyz se v tom clovek aspon trochu vyzna tak si upravy ICQ podle svych predstav... mezi ktere jak je videt TY nepatris

PS: Ty napises jeden prispevek zalozenej jen na "blby zvuky a reklamy"... Nick te setre ze to neni pravda ze za minutu to osetris.... a ty hned opracis ze "nejde ani tak o reklamy ale o kompaktní vzhled"... coz je taky hovadina pacjak nick napsal "pak to vypada temer, nerikam ze uplne, jako trilian"
....takze rikas ze trillian taky nema "kompaktni vzhled"???

"To samé Opera vs IE. "-> jestli chces delat doprej clanek tak udelej >Opera vs. IE vs. FF< reaguj

datum 06.01.2007 00:07

unknown unknown

#40 MzK wwwmozektevidi.net

1odstavec. I já patřil mezi lidi, co používal ICQ, vyladil si ho, dal normální zvuky, zbyvil se reklam, nainstaloval neoficiální patche. Jenže pak jsem zjistil že existuje něco alternativního. Byl jsem pár měsíců na mirrandě, pak na trillianovi. Tam jsem zůstal.
2.ostavec: ICQ nemá tak kompaktní vzed. Uploadni screen tvojeho vyladěného ICQ, jak vypadá ať je co posuzovat, třeba uvidím totálně překopané ICQ co se mi taky zalíbí, ty mi řekneš jak jsi dosáhl toho kýženého výsledku(patche apod.) Pak jsi ho nainstaluji také, a nebudu muset odmítat pozvání ke hrám, co stejně nehraji.
3odstavec. Souhlasím, mohl jsem tam ještě něco napsat o FF, když jsem s ním nějakou dobu strávil. Ale primární účel bylo napsat text a ten poslat několika typům co i na střední průmyslové výběrové prestiží škole používají IE. To nepochopím. Cokoliv je lepší než IE. reaguj

datum 06.01.2007 01:00

unknown unknown

#41 LuckeR www

neni vyladene jsou jen odstranene reklamy samo sebou kdyby si s tim clovek hral tak to vypada jinak
members.chello.cz/lucker/icq.jpg

tak mi rekni... ICQ mam na posilani isq zprav, posilani SMS zprav, hrani her z prateli kdyz se nudime a posilani souboru... na co mi je nejakej alternativni klient kdyz mi zadnej ani poradne neumozni delat ty veci co sem napsal? reaguj

datum 06.01.2007 19:20

unknown unknown

#42 MzK wwwmozektevidi.net

Ok, to tvoje icq bez reklam vypadá dobře, uploadni ještě jak vypadá okno zprávy.
Je pravda, že sms zdarma je výhoda, ale zamysli se. Mě sms stojí 80halířů. sms stejně neposílám. V současné době mám smsky do sítě vodafone zcela zdarma. Ještě jsem neposlal ani jednu, protože posílám když něco potřebuji, ne když je to zadarmo. Nechci se omezovat.
Hry mi přijdou ztáta času, pokud to nejsou hry venku a sportuje se doopravdy.
Posílání souborů - opravdu jediná věc co mi chybí :-/ naštěstí existují služby na uploadnutí souboru a flash disky a cokoliv dalšího.
PS: za odkaz patří mezera ;-) reaguj

datum 06.01.2007 19:40

unknown unknown

#43 MzK wwwmozektevidi.net

PS: Něco mě napadlo. Nechceš napsat návod na odstranění reklamy, modifikace ICQ? Budu rád, uveřejním ho na svojich stránkách. Stačilo by pár screenů, odkazy na patche a pod. Myslím, že by to hodně lidí uvítalo. reaguj

datum 06.01.2007 19:47

unknown unknown

#44 LuckeR www

tady mas 2 varianty okna na zpravy
members.chello.cz/lucker/icq2.jpg Navod je stahnout bannerkiller www.instaluj.cz/cz/katalog/internet…
vypnout zvuky, uvitaci obrazovku a Xtraz panel a vybrat v programu skin "icqstd" po pripadne doladit barvu...
zalezitost fakt na 2 minuty reaguj

datum 07.01.2007 00:48

unknown unknown

#45 LuckeR www

ta kytka de taktez vypnout nebo zmenit barvu pozadi ale to snad vite ;) reaguj

datum 07.01.2007 00:49

unknown unknown

#46 MzK wwwmozektevidi.net

TO LuckeR: Tak to už ty patche pokročili. V době, kdkyž jsem ještě používal ICQ, tak blokovaná reklamy vypadala tak, že se reklamní baner vyplnil bílou plochou, ale místo zabíral stále. Todle je už pěkné. Já sice zůstanu u trilliana ale na síť nahraji todle ICQ abych nikoho nenutil do alternativy. reaguj

datum 07.01.2007 16:06

unknown unknown

#47 LuckeR www

Chce to nejdrive radsi zjistit novinky, nez zacnes psat takovyto clanek...
cuZ reaguj

datum 07.01.2007 18:04

unknown unknown

#48 Marpiii www

:-D bych rek ze je lepsi trilian a vo dost SKULL !!! reaguj

datum 14.01.2007 12:09

unknown unknown

#49 PCMark wwwpcmark.info

Na tohle téma už jsem pro PCT jednou napsal zajímavý článek, akorát to bylo srovnání QIP vs ICQ
pctuning.cz/index.php
Dnes již však QIP umožnuje bezproblémové odesílání souborů snad jako jediný alternativní klient :) reaguj

datum 14.01.2007 16:45

unknown unknown

#50 MzK wwwmozektevidi.net/

TO PCMark: QIP jsem také zkoušel. Asi ho zkusím znova, už jsem ho dlouho neviděl. reaguj

datum 14.01.2007 17:11

unknown unknown

#51 Robin www

Autor je ocividne mimo.

Ale tohle me pobavilo: "Je pravda, že sms zdarma je výhoda, ale zamysli se. Mě sms stojí 80halířů. sms stejně neposílám."

Proc by se on mel zamyslet nad tim, ze ty neposilas sms? Mimo to, ze lzes, zpochybnujes vyhodu ICQ zcela nelogickym souvetim.

Preju hodne stesti ve tvem boji. reaguj

datum 22.01.2007 11:03

unknown unknown

#52 $niper www

A na ICQ Atlas 5.101 Build 3096 asi Bannerkillera nemáš co já používám ICQ jenom protože ho používaj všichni moji kámoši jinak my docela vyhovoval i Trillian ale Mirandu sem ještě nezkoušel, stejnak nejvíc používám Skype reaguj

datum 15.02.2007 19:09

unknown unknown

#53 rofl www

lol troll BLE reaguj

datum 17.02.2007 14:38

unknown unknown

#54 MzK wwwmozektevidi.net

TO rofl: Dík, ale ukazovat svoje nízké IQ nemusíš. reaguj

datum 18.02.2007 15:48

unknown unknown

#55 Miky www

ahoj...dobry clanek dost me pobavil :-D jinak ja pouzivam mirandu se spoustou pluginu ..a prohlizes ma firefox...zkratka COKOLIV JE LEPSI NEZ ICQ A IE 8-) reaguj

datum 23.02.2007 00:19

unknown unknown

#56 Miky www

jo a SMS posilam z Mirandy jedna basen SMIL reaguj

datum 23.02.2007 00:21

unknown unknown

#57 MzK wwwmozektevidi.net

TO Miky: To je správný přístup! reaguj

datum 23.02.2007 08:55

unknown unknown

#58 Lewig wwwlewig.net

Pode me je pouze pro protokol icq asi nejlepsi rusky QIP. Pouzivam verzi 8(000) a oproti ICQ 5.1 ma funkce jako napr. zobrazeni IP, moznost odstranit sebe z ciziho seznamu, castecne zjisteni invnisible useru, identifikaci cizich klinetu, vlastni skryti klienta nebo treba oznameni ze mi nekdo pise zpravu (i kdyz s nim zrovna nekecam) a dalsich hafo veci... Posilani souboru mi funguje bez problemu. Samozdrejme je i plne v cestine.

Pokud neni treba pristup k dalsich protokolum, je pro me Trillian zbytecnosti... reaguj

datum 23.02.2007 18:32

unknown unknown

#59 Lewig wwwlewig.net

BTW pri pouziti tveho hledani co mas pod logem webu, to haze 404 .. odkazuje to na link tvaru mozektevidi.net/clanek=NAZEV_CLANKU reaguj

datum 23.02.2007 18:48

unknown unknown

#60 SVrany www

Ale viry se siru jen po ICQ 5.1 pokud vim. Je sice mozne ze ti na mirandu, nebo trillian, nebo qip nebo sim atd prijde odkaz, ale kdyz budes tak blbej a kliknes na nej-->bude se rozesilat jen v ICQ 5.1, proste se ty posrany odkazy rozesilaj pomoci programu ICQ 5.1 a ostatní klienti jsou "bezpečný" :-D reaguj

datum 17.04.2007 01:19

unknown unknown

#61 mr.Crow www

TO LuckeR: to nechápu. Proč si překopávat ICQ, když si můžu stáhnout QIP nebo Trillian a mám to bez práce?

ty si předěláš ICQ na něco podobného Qipu - my si stáhneme Qip (a nepřidáme reklamy, nenastavíme hnusné zvuky, hnusný design a nemáme z toho ICQ)

btw: a i tak, ICQ má míň funkci, řekl bych...funkcí který nepatchneš... umí ICQ ukazovat IP adresu? umí ukazovat klienta, který má kdo v CL? umí hodit více oken do jednoho s pak přehazuješ okna jenom kliknutím na záložku?(možná něco z toho patchnout jde, nevím...) reaguj

datum 03.05.2007 12:42

unknown unknown

#62 MzK wwwmozektevidi.net

TO mr.Crow: cite:(možná něco z toho patchnout jde, nevím...)/cite
nejde to patchnout. Používat icq + bannerkiller jsou pouze ústupky. QIP je kompletní řešení. Je toho mnohem více, co ICQ neumí a nikdy umět nebude. reaguj

datum 03.05.2007 14:35

unknown unknown

#63 mr.Crow www

MzK: no, já si říkal, jestli třeba není někdo blázen (z nějakého nestandartního důvodu) a nediassembloval kus ICQ a nedodělal si na něj nějaký takový patch. Jenže proč by to kdo dělal, že NDA reaguj

datum 03.05.2007 18:47

unknown unknown

#64 pajik www

ale ja jsem slušný strašne :) reaguj

datum 06.05.2007 18:59

unknown unknown

#65 me2d www

posilejte si holuby a nereste hovadiny v africe umiraj deti hladem a vy se tu hadate o icq ac jo SKULL reaguj

datum 12.05.2007 17:26

unknown unknown

#66 zzzzzzzzzzzz www

neni to sice k tomu ale nevedel by nekdo jak se da podle tel cisla zistit koho to je jako jmeno... mooooc prosiiim odpovezte a pokud to pude tak na maila kraVinkaAa@seznam.cz moc dekuji budu rada za vschno :**** :-( reaguj

datum 16.05.2007 18:25

unknown unknown

#67 Domushka www

Ahoj...Hej prosim nemate nekdo pragram na zjisteni hesla icq?? Nekdo mi tam vlezl a zmenil heslo a vsechno...Je to nutny pls piste na mail DoMcA77@seznam.cz predem moooc diky :-| :-( reaguj

datum 19.05.2007 16:50

unknown unknown

#68 Icqváč www

trilian je uplne debilní icq je asi o 20000000% lepsi reaguj

datum 21.05.2007 19:28

unknown unknown

#69 mr.Crow wwwdisposed.xf.cz

reakce na »Icqváč«: (Icqváč): jasný. Jde vidět, že tomu asi hodně rozumíš, když říkáš, že trillian je ICQ, že? :-D reaguj

datum 21.05.2007 22:27

unknown unknown

#70 mr.Crow wwwdisposed.xf.cz

reakce na »mr.Crow«: (mr.Crow) : aha, pardon, blbě čtu, měl bys dělat čárky... :-D ale stejně s tím, že tomu nerozumíš mám určitě pravdu, páč jinak bys aspoň hodil nějakej argument, ne? reaguj

datum 21.05.2007 22:28

unknown unknown

#71 marianko www

pred nedavnom som nainstaloval icq6 a dnes som naspat pri icq5.je to hrozne icq stale vykazovalo neaku chybu pri obdrzani neakeho linku sa mi spustal IE aj ked vychodzi prehliadač mam operu,zatazuje ramku este viac ako 5 ...no proste ja ho neodporučam BLE a mrzi ma ze som ju vobec instaloval reaguj

datum 23.05.2007 18:55

unknown unknown

#72 dmnt www

pánové proč se hádat, ať si každý používá co mu vyhovuje a co se mu líbí !!! reaguj

datum 23.05.2007 20:24

unknown unknown

#73 Darth-Cz- www

Miranda rlz a nemusite se hadat :D reaguj

datum 24.05.2007 18:36

unknown unknown

#74 Nokiak www

reakce na »TobySk@«: (TobySk@) Přesně tak...většina lidí moc dobře ví, že je něco jiného, ale proč se obtěžovat změnami, když současný stav vyhovuje ? Je otázka, zda výhoda jiného programu je tak závratná, že se kvůli tomu vyplatí změna. Tomu se říká pohodlnost a tím je český národ známý. Třeba trošku přehnané přirovnání, ale moc lidí se nebude stěhovat kvůli tomu, že o pár bloků vedle by to měli blíž do krámu...je to věc názoru. Ostatně nejde jen o ICQ či IE, ale třeba i samotné WIN... Každý ať si používá, co mu vyhovuje, a nevnucuje to ostatním... reaguj

datum 27.05.2007 15:13

unknown unknown

#75 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Nokiak«: (Nokiak) Tento článek má jen ukázat, že existuje něco lepšího než ICQ. Nikoho do ničeho nenutí. Pouze ukazuje nevýhody. reaguj

datum 27.05.2007 19:20

unknown unknown

#76 dmnt www

myslim že ten článek mi otevřel oči a zkusim se poohlídnout po něčem lepšim 8-) reaguj

datum 27.05.2007 21:36

unknown unknown

#77 Nokiak www

reakce na »MzK«: (MzK) Ale POUZE nevýhody ICQ !!! Navíc QIP vůbec nezjistí invisible, jak tu lidi píšou... A hry jsou taky docela podstatný, s QIPem se může jít klouzat, nezahraje si nic... reaguj

datum 28.05.2007 10:25

unknown unknown

#78 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Nokiak«: (Nokiak) Jediná nevýhoda alternativních klientů je většinou nefunkční posílání souborů. Ty hry snad někdo hraje? Já ne. reaguj

datum 28.05.2007 14:23

unknown unknown

#79 Nokiak www

reakce na »MzK«: (MzK) Budeš se divit, ale hraje je hafo lidí ! A nevýhoda to určitě není jediná, jen ty asi jiné nëchceš vidět...myslím, že spousta lidí by ti jich sem vypsala až až. reaguj

datum 28.05.2007 20:57

unknown unknown

#80 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Nokiak«: (Nokiak) Můžeš začít. Napiš mi důvod, proč nepoužívat alternativní klienty, případně to samé (proč používat oficiální ICQ). Stejně mě nepřesvědčíš :-P reaguj

datum 28.05.2007 22:11

unknown unknown

#81 Nokiak www

reakce na »MzK«: (MzK) A přesně v tom je ten rozdíl...já nikoho přesvědčovat a vnucovat mu svůj názor nechci a ani to dělat nebudu !!!! reaguj

datum 29.05.2007 10:23

unknown unknown

#82 myshob www

Tak už se nehádejte řekněte nějaký konkrétní nevýhody a uvidíme co je lepší. Já osobně taky používám trillian, nejdřív sem měl oficiální icq, pak QIP a ted trillian (astra). nejde mi ani tak o vzhled toho ICQ fakt se to dá vyladit ale spíš o to že žere paměť obsahuje viry atd. jinak vuec nechapu proc je ICQ nejrozsirenejsi komunikacni protokol treba takovej jabber je o hodne lepsi. reaguj

datum 30.05.2007 19:31

unknown unknown

#83 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »myshob«: (myshob) ICQ je rozšířené pouze v czech republic. Například ve francii používají msn reaguj

datum 30.05.2007 22:19

unknown unknown

#84 skyline2 www

QIP rulezzzzz !!! reaguj

datum 01.06.2007 09:16

unknown unknown

#85 Lincoln www

Já preferuji qip, asi záleži na vkusu :) reaguj

datum 07.02.2008 17:06

internet-explorer-6 windows-xp

#86 non3 www

QIP Infium, Trillian Astra rulez:) reaguj

datum 09.04.2008 00:36

opera windows-xp

Nové kometáře nejsou povolené.