Programujete ve Visual Basicu? Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Programujete ve Visual Basicu?

Zadání úkolu na vytvoření jednoduchého programu ve Microsoft Visual Basic 6

Chce si někdo zkusit?

Celkem si můžete vybrat ze dvacetidvou příkladů. Já to mám za domácí úkol, moc se mi do toho nechce, k Visual Basicu mám jakýsi odpor, protože to je objektový jazyk :/. A taky je od Microsoftu. Pokud by to přecijenom někomu nevadilo, může si vybrat z nabídky úkolů a začít programovat.
Miluji PHP, nenávidím VB. Skoro všechny programy bych naprogramoval mnohem snadněji v PHP než ve VB. Na hodiny informatiky jsem moc nechodil, protože jsem se tam nudil. A teď když něco potřebu vytvořit, nevím jak Nic moc


autor článku OS | datum publikování 9.červen.2007 20:12 | články ze světa počítačů IT |

Kometáře

#1 jumboom www

Joo, tak to ti nezavidim, kdyz mi o VB vypravel kamarad, ze v nem maj mit taky nakou rocnikovku.. BLE
Mno ale jak te znam (ja te teda neznam :-D ) tak urcite to nejak vymyslis reaguj

datum 09.06.2007 20:22

unknown unknown

#2 SUK wwwsuksoft.ic.cz/

Jee visual basic :) v tom jsem zmaknul aj 3D gamesy.. jenom behaly prilis moc rychle, prepsany do C++ by to melo tak 3x vic framu. A klidne ti to napisu, za kolikpak to chces? Ale uz dlouho jsem s tim nedelal... reaguj

datum 09.06.2007 21:02

unknown unknown

#3 Phoenix www

Něco mi připadá až moc brutální, ale takovou sedmičku,devítku a desítku bych zmáknul určitě, i když sem ve VB nikdy nedělal.
Ale souhlasim s tebou: PHP rulezz!!!!!! protože VB je strašně ukecanej(stejně jako pascal a delphi) reaguj

datum 09.06.2007 21:25

unknown unknown

#4 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »jumboom«: (jumboom) JJ, právě dělám příklad č.2
reakce na »SUK«: (SUK) Jen jestli se s tím chceš bavit, tak by jsi mohl, příkladů je tam dost, tak si vyber a pochlub se s řešením ;-)
reakce na »Phoenix«: (Phoenix) V PHP bych už měl hotové úplně všechny. A hlavně jak jsem zvyklý na PHP tak mi visual basic nebere středníky, ani porovnávání == nebo {} či != FUJ reaguj

datum 09.06.2007 21:28

unknown unknown

#5 mr.Crow wwwdisposed.xf.cz

ono PHP taky není zrovna nejlepší jazyk, ale pro programátora je mnohem "vstřícnejší" než VB. A ve VB myslím umí .cCumiNn. (mám to dobře?) - tak když se zeptáš na soomu, třeba ti poradí ;-) reaguj

datum 09.06.2007 22:37

unknown unknown

#6 petainho wwwwww.petainho.ic.cz

taky dobře myslim umí VB Subber má v něm dělanýho bota tak se skus septat reaguj

datum 10.06.2007 09:09

unknown unknown

#7 petainho wwwwww.petainho.ic.cz

*zeptat reaguj

datum 10.06.2007 09:10

unknown unknown

#8 xergic wwwkandera.net/blog/

Ve VB jsem nikdy nedělal, píšu v ASP (ve VBScriptu, což je trochu podobné), takže ti asi moc nepomůžu. Nicméně jak jsem si pročítal ty příklady, přišlo mi, že 6, 7 a 8 jsou docela jednoduché. Jenomže na VB se zatím nechystám, takže bych to byl schopný napsat tak akorát v ASP :-D reaguj

datum 10.06.2007 10:28

unknown unknown

#9 ObiSkyWalker wwwobiskywalker.blog.cz/

Příklady jsou povětšinou opravdu lehké. Škoda, že jsem už Visual Basic smazal (k čemu by mi byl, když jsem dokočil středí a v budoucnu ho neplánuji využít), mohl jsem ti alespoň s něčím pomoct. reaguj

datum 10.06.2007 15:53

unknown unknown

#10 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »mr.Crow«: (mr.Crow) Na soomu se právě nechci ptát, měli by mne za lamu jako každého co se na webforu na něco zeptá. Možná bych to tam mohl zavést jako úkol pro aktivní :)
reakce na »xergic«: (xergic) Taky jsem to psal ve článku. V PHP je mám během chvilky, práce s řetězci je to nejjednodušší.
reakce na »ObiSkyWalker«: (ObiSkyWalker) Škoda, no za úkol si máme vybrat "pár" příkladů a u nich obhájit naše řešení. Takže já si udělám ty poviné dva a hotovo.
BTW: Gratuluji ti k maturitě! reaguj

datum 10.06.2007 16:09

unknown unknown

#11 MzK wwwmozektevidi.net

Visual Basic odřádkování vbCrLf. OMG než jsem na to přišel.. Zlaté \n v PHP. :-D Už mám 2 úlohy odpracované, kašlu na to. Musí mu to stačit reaguj

datum 10.06.2007 18:39

unknown unknown

#12 petainho wwwwww.petainho.ic.cz

reakce na »MzK«: (MzK) btw \n je i v javascriptu a vbscriptu :-D :-D reaguj

datum 10.06.2007 19:03

unknown unknown

#13 InToSSH wwwlinuxak.blog.cz

No v Delphi bych ti to udělal neni problem, ale neni to primo Microsoft Visual basic 6 , i kdyz jsou delphi zalozeny na visual basicu. reaguj

datum 10.06.2007 22:00

unknown unknown

#14 Nobelicek www

Mel si se misto poflakovani ve skoleucit OOP :D Jak to pak ma vypadat kdyz i to php pak prasic strukturovane :D reaguj

datum 10.06.2007 22:18

unknown unknown

#15 Nobelicek www

Pardon tam melo bejt poflakovani ve francii :D reaguj

datum 10.06.2007 22:19

unknown unknown

#16 dc www

Visual Basic neni full OOP! takze bych ho v zadnem pripade nenazival objektovym jazykem (teda pokud se nebavime o VB.NET). A kdyz mas takovy odpor k oop, proc delas v php? Tam mas prece taky objektovy model a o hodne propracovanejsi nez ve visual basicu... reaguj

datum 10.06.2007 22:19

unknown unknown

#17 Nobelicek www

reakce na »dc«: (dc) Lol. Dyt o tom sem se smozkem uz bavil :D On OOP vubec neuznava :D reaguj

datum 10.06.2007 22:20

unknown unknown

#18 dc www

No tak to dela chlapec velikou chybu, protoze moderni trend programovani se jasne ubira k OOP, vem si treba Javu nebo cokoliv z DOT NETu.. Ja si dneska jiz nedokazu predstavit, ze bych delal nejakou webovou aplikaci, nebo program bez pouziti OOP. Mozkovi doporucuju precist knihu Design Patterns od O'Raillyho.. reaguj

datum 10.06.2007 22:24

unknown unknown

#19 Nobelicek www

reakce na »dc«: (dc) No ja s tebou plne souhlasim. Kdyz nebudeme mluvit o dot netu kterej je tedy hodne kouzelnej :D Sorry mnemohl sem si odpustit tuhle poznamku :D Ale mas pravdu. PHP5. K cemu je nez k OOP. Java C# vsecny moderni jazyky sou OOP. A ten kdo pise ve strukture je jako dinosaurus :D reaguj

datum 10.06.2007 22:26

unknown unknown

#20 dc www

Mozna by mozek mel zauvazovat o zmene domeny na dinosaurustevidi.net :D reaguj

datum 10.06.2007 22:28

unknown unknown

#21 Nobelicek www

reakce na »dc«: (dc) A nebo by mel zauvazovat o zmene tematu blogu :D Treba jak balit kundy nebo jak se stat mistrem sveta :D Ale nemel by psat o necem cemu nerozumi. Treba o programovani :D reaguj

datum 10.06.2007 22:29

unknown unknown

#22 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Nobelicek«: (Nobelicek) Ne že ho neuznávám, jen ho nepoužívám. Teda skoro vůbec, co jsem si stáhnul třídu pro RSS čtečku tak tam to používám.
reakce na »dc«: (dc) Vím o tom, všiml jsem si toho právě u PHP 5 skriptů, když jsem jim přestal rozumět a zjistil, že existují něco jako třídy a objekty.
reakce na »Nobelicek«: (Nobelicek) Dinosaurus, no to se dozvídám pěkné věci :-D Ale nijak mě to programování bez objektů neomezuje, nebo je snad něco, co bez objektů nejde naprogramovat? Možná složitěji, pomaleji ale jde to? reaguj

datum 10.06.2007 22:37

unknown unknown

#23 dc www

No, programovani bez objektu samozrejme jde, ale proboha, je to strasne zdlouhave, neprehledne a hlavne [b]neflexibilni[/b]! Vzpamatuj se clovece :-) reaguj

datum 10.06.2007 22:44

unknown unknown

#24 dc www

a hod si sem bbcodes reaguj

datum 10.06.2007 22:44

unknown unknown

#25 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »dc«: (dc) Hádat se s tebou nebudu, jistě máš pravdu. Objekty se tedy co nejdříve (prázdniny) naučím. reaguj

datum 10.06.2007 22:47

unknown unknown

#26 Nobelicek www

reakce na »MzK«: (MzK) Nehlede na to je to i neefektivni. OOP kod je i mene narocny nez strukturovany. Vem to i z toho pohledu ze treba i lidi co pisou strukturovane napriklad tlacej cenu hostingovych sluzeb vejs nez by mohla byt :) Napriklad na jednom stroji bys uhostova i 3x vic projektu kedby byli vsechny dobre napsane, nez ted :) To znamena ze i cena by mohla jit dolu ze :) Kdyz uz to nepobiras tak tohle by te mohlo presvedcit :)) A ver mi nevlastnim jeden hostingovej server :) reaguj

datum 10.06.2007 23:12

unknown unknown

#27 dc www

Doporucuji ti kouknout i na toto:
www.felixgers.de/teaching/oop/oop_intro… reaguj

datum 10.06.2007 23:16

unknown unknown

#28 m@nik www

pls taky bych chtel zacit s OOP, mohli byste mi sem hodit naky linky? vim, pouzit Google je lehky, ale raci bych neco overenyho, myslim s cim mate dobry zkusenosti atp... reaguj

datum 15.06.2007 17:19

unknown unknown

#29 SUK wwwsuksoft.ic.cz/

reakce na »InToSSH«: (InToSSH) Fakt je delphi zalozeno na VB? ja myslel ze na Pascalu.. reaguj

datum 16.06.2007 21:00

unknown unknown

#30 Sid www

Blbost...Delphi je takovej visual pascal ..... :-D VB je zalozeny na brutalne starym basicu v kterym programovali naši otcové reaguj

datum 25.06.2007 16:57

unknown unknown

Nové kometáře nejsou povolené.