Dokonalá Opera vs zabržděný IE Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Dokonalá Opera vs zabržděný IE

Srovnání nejpoužívanějšího, nejrozšířenějšího zobrazovače stránek s Prohlížečem stránek. Prohlížečem s velkám P. Zobrazovač MSIE je to nejhorší zlo hned po ICQ 5.1

image of Dokonalá Opera vs zabržděný IE

Internet explorer je to nehorší co může být

Co na tom že je nejpoužívanější?

Kvůli takovým lamám co používají internet explorer nemůžu spát. IE není prohlížeč, se kterým by se dali pohodlně zobrazovat www stránky. IE je určený pro dokumenty. Napiš do adresy c: Nyní vidíš s čím prohlížíš web. Nestydíš se? Internet explorer je noční můrou pro webdesignéry. IE nedodržuje standardy! IE zorbazuje stránky jinak popř. špatně.

Proč nepoužívat?

Jsi moderní? Jsi IN? Máš právo volby, tak jdi do alternativního prohlížeč a neplácej se s primitivním zobrazovačem stránek.

Bezpečnost

Vadí ti, že pomocí bugů v IE můžu vědět o tobě víc než je ti milé? MSIE je velice „děravý“ prohlížeč. MSIE dovoluje i čtení z HDD a dokonce i zapisovat na HDD!!. Co kdy si přečtu tvůj soubor z hesly? Nevadí? Tak OK.

Spolehlivost

Jestli máš MSIE tak ti můžu poslat odkaz na stránku. Ty klikneš a spadne ti MSIE a dokonce i celý počítač s windows XP! Neuložená práce je pryč. Nenávratně pryč. Nevěříš? Věř.

Normy W3C

Zkušenější webdesignér už určitě někdy slyšel o organizaci W3C (World Wide Web Consortium), zabývající se standardy, podle kterých by se měl tvořit web. Existují WWW stránky, které jsou podle norem W3C tzv. validní (správné) a ty se v kvalitních prohlížečích, jako je např. Mozilla, nebo Opera zobrazují dobře. V MSIE se často zobrazují trochu jinak, než by měly.
Kvůli tomu je ve většině případů nutné dělat tzv. IE hacky, pomocí kterých se docílí trochu přesnějšího zobrazení v MSIE a to není vůbec zábavné. A toto je největší kámen úrazu MSIE. MSIE je na tom se ctěním W3C norem oproti některým prohlížečum opravdu dosti špatně.
Microsoft si prostě dělá svoje vlastní standardy a to není dobré! Používáním kvalitního prohlížeče usnadňujete práci webdesignérům na celém světě a práci s internetem si více vychutnáte! Asi už jste si všimli na některých stránkách nápisu typu „Optimalizováno pro Internet Explorer 5.5 a vyšší.“. Nemusíte se bát, že by tyto stránky v jiných prohlížečích nejely.

Alternativní prohlížeč

opera logo Opera! Opera! Již delší dobu je zdarma a bez reklam. Ne vždy tomu tak bylo. Operu bych ale nedoporučil BFům ale pouze pokročilím uživatelům. Opera je nejrychlejší prohlížeč, má nejlepší UI, podporuje gesta myší (návyková činnost i na touchpadu ! Machr ), ovládání hlasem (nepoužívám), je neuvěřitelně přizpůsobiltená a umí toho opravdu dost.
Ostatním doporučím jednodušší Mozillu Firefox. Umí toho také dost ale pro silně pokročilý uživatele není až tak vhodný. Funkce se do něj přidávají pomocí tzv. plug inů. Pokud je čas a chuť, tak se do FF dá přidat spoustu pluginů, pak obsahuje skoro to samé jako Opera, ale občas nestabilní a s velkou paměťovou náročností







Oba prohlížeče jsou v češtině, zdarma ke stažení na operacesky a www.czilla.cz/. Opera obsahuje i kvalitní e-mailový klient, k FF se musí stáhnou vzlášť.

Nepoužívej IE trpíš tím jenom ty!

A na závěr pár obrázků. Jak to vypadá v IE a jak to vypadá v Opeře
internet explorer internet explorer Opera = dobré stránky

Epilog

Operu používám i v mobilu. To už musí něco znamenat. Stránky píšu pro prohlížeč, ne pro zobrazovače. Moje stránky jsou k přečtení na Opeře mini, na FF, na Linuxu, ve Windows, v mobilu, v PDA, v textovém prohlížeči. Jen s tím IE jsou problémy.


autor článku OS | datum publikování 4.prosinec.2006 20:02 | Názory na cokoliv Názory |

Kometáře

#1 spot www

muzu potvrdit uz nakej ten rok ji pouzivam..Opera rulezzzz 8-) reaguj

datum 05.12.2006 10:34

unknown unknown

#2 Mr. fake www

jj Opera je prostej nej. Pouzivam asi dva roky, a ted si nedokazu predstavit ze bych denne pracoval s necim jinym. reaguj

datum 05.12.2006 17:42

unknown unknown

#3 MzK wwwmozektevidi.net

Tak vítejte v partě. Zatím se tady nezval jediný ÍÉčkář. A to jsou v přesile,,, hm že bych uživatelům IE zablokoval komentáře ;-) reaguj

datum 05.12.2006 18:08

unknown unknown

#4 n3tman wwwblog.zostrova.net/

Opera vede, plně souhlasím! Ale ty srovnávací obrázky IE-Opera jsou trochu mimo... reaguj

datum 05.12.2006 18:23

unknown unknown

#5 MzK wwwmozektevidi.net

TO n3tman: Chtěl jsem jima zdůraznit nedodržování standartů reaguj

datum 05.12.2006 20:38

unknown unknown

#6 TobySk@ www

tak jsem se sem podíval a je to nämlich to samé jako o Icq vs. Trillian, nevíš, o čem píšeš... kdybys byl tak chytrý, jak se děláš, vyzkoušel bys všechny prohlížeče a vyšlo by ti, že to, co umí opera, umí i Maxthon a další, s tím rozdílem, že Maxthon ti sežere míň paměti, je rychlejší,... FF je jen paradie na prohlížeč, sám nic neumí, vše musíš doinstalit, takže doporučovat FF běžným uživatelům, je holý nesmysl, oni jistě budou vědět, co tam dodat a co ne, aby jim běžely všechny stránky.... reaguj

datum 06.12.2006 12:42

unknown unknown

#7 MzK wwwmozektevidi.net

TO TobySk@: Maxthon jsem zkoušel, zkoušel jsem i linuxové verze. Nejvíce mi vyhovovala Opera, proto píšu o ní. FF je vhodnější pro BFU protože když chybí nějakej plugin tak se nabídne stahování. Krom toho, FF používá dost lidí, takže jim i někdo poradí. To nic nemění na tom, že Opera je lepší než maxthon ale nevnucuji ti jí. Cílem je tohoto článku není vyzdvihovat Operu ale upozornit IEčkáře že existuje něco lepšího reaguj

datum 06.12.2006 15:40

unknown unknown

#8 Honza www

Pouzivam maxthon a jsem ple spokojeny reaguj

datum 06.12.2006 17:52

unknown unknown

#9 [zener] www

wow, to jsem se zase jednou docetl informaci :-D nejsem zastance IE, ale neni to tak spatny. Nevim, proc ho vsichni zavrhuji. Mne se nelibi spis z uzivatelskeho pohledu, neni tak user-friendly :-P Co se tyce kodu... Nejvice viru jede pres IE, ptz je nejpouzivejsi. Proc by nekdo hledal chyby v Opere, kdyz ji pouziva jen nejakych 4% lidi? A verte, ze chyby v Opere jsou! LOL Dal to neni o chybnym zobrazeni, ale o jinym pojeti logiky kodu. Napr. pri pouziti paddingu bere FF width+padding, zatimco IE ukusuje padding z jiz zmineneho widthu. Je to o tom, ze koder musi vedet, co si smi a nesmi dovolit ;-) Navic je IE v podpore prikazu o krok vys... V jinym, nez IE nejede treba bankovnictvi! Jedina opravdova chyba je (pro me) v IE nepobirani position: fixed, to je dost blby, ale i to se da obejit SMIL Tak a ted do me, vsichni anti-ieckari 8-) reaguj

datum 06.12.2006 23:26

unknown unknown

#10 TobySk@ www

2Olda: to, že tobě vyhovuje Opera, mě absolutně nezajímá, esli píšeš pro lidi, tak bys je měl informovat o jakékoliv variantě, ne jen Opeře a pojeban*ýmu FF. Je mnoho alternativ, které v pohodě zastoupí IE a v mnohém předčí tvoji Operu... o tom je objektivnost článků, víš... ;) jsme ve svobodné zemi a ty nám tu něco předhazuješ, jako kdyby nic jiného nebylo nebo jsi nic jiného nepovoloval, dej lidem na výběr... reaguj

datum 07.12.2006 00:14

unknown unknown

#11 numero www

Používám FF. U mě je Opera pomalejší a má ujeté prostředí. Ale funkce má zajímavé, třeba při ladění webů si užívám zkratku Ctrl+Esc (zobrazí klávesové zkratky) a taky Emulovat PDA je super. reaguj

datum 07.12.2006 07:27

unknown unknown

#12 MzK wwwmozektevidi.net

TO TobySk@: Tento článek není o tom aby všichni používali Operu!! Je to o tom aby nepoužívali IE!! To je sakra rozdíl. Nikomu Operu nenutím, jen sní jsem prostě spokojený. Přesně jsem to věděl, že se tu strhne flame o FF, Opera, Maxthon a další.. A to jsem přesně chtěl. 8-) Chtěl jsem uživatelům IE ukázat, že existuje něco jiného, než zobrazovač stránek IE. reaguj

datum 07.12.2006 11:33

unknown unknown

#13 TobySk@ www

není to o vnucování? kdyby ne, nepíšeš tu jen o Opeře... je sice fakt, že se tu rozjela diskuze i o jiných browserech, ale to lidem tak akorát zamotá hlavu, jeden řekne: Maxthon je nej, druhej za FF je nej... myslíš, že je to donutí odejít od IE, nedonutí... a v tom je to tvé vnucování Opery, sám tu nic jiného nepopisuješ, kdybys udělal objektivní "test" všech prohlížečů a popsal všechny, podotýkám, všechny výhody a nevýhody, hned by si uživatelé mohli vybrat... reaguj

datum 07.12.2006 21:05

unknown unknown

#14 Garmzas www

Opera je bezpečnější než IE, neboť v ní nebylo nalezeno tolik chyb. I kdyby jich bylo stejně jako v IE, je to pořád lepší protože ty chyby nebyly nalezeny a nebudou použity, takže je ZATÍM bezpečnější... reaguj

datum 08.12.2006 16:54

unknown unknown

#15 MzK wwwmozektevidi.net

TO TobySk@: Popsat všechny prohlížeče? Porovnání? Řeknu ti to na rovinu. Nejsem odborný ezin. Zatím si netroufnu posuzovat všechny prohlížeče (tak aby to bylo objektivní, musel bych je mít asi týden, rozhodně ne den), nehledě na to, že by to bylo časově moc náročné. Píšu pro radost, když mám náladu. Píšu o opeře, protože jí znám ze všech nejvíce. Protože s ní pracuji. Protože jsem mohl dát odkaz pár lidem, co ostatní neznají. Protože si stejně pořád myslím, že je lepší než ostatní. Jinak řečeno, vyhovuje mi. Ale máš pravdu v tom, že jsem to mohl napsat "jinak" takže ok, dík za kritiku, něco si z ní vezmu 8-) reaguj

datum 08.12.2006 17:27

unknown unknown

#16 TobySk@ www

np ;) reaguj

datum 09.12.2006 12:40

unknown unknown

#17 SKULL wwwSKULL

SKULL SKULL SKULL SKULL reaguj

datum 13.12.2006 17:01

unknown unknown

#18 Iron_Storm wwwironstorm.hu.cz

Opera rulez! nejvic! reaguj

datum 14.12.2006 14:12

unknown unknown

#19 Zotov www

Ahoj.Díky za tip, Operu jsem si včera stáhnul zatim se mně jeví jako super věc.Nebude trvat dlouho a asi na ní přejdu úplně.Zatí m v test.fázi.I ve svém věku rád zkouším nové věci a Opera mně mile překvapila.Až ji holku víc oshám tak se ozvu jak jsem dopadl.Zatím nastavuji a učím se.Dobré stránky.Při pročítání mám chuť vytrhat všechny kabely z kompu.....Z reaguj

datum 09.01.2007 13:13

unknown unknown

#20 MzK wwwmozektevidi.net

TO Zotov: Dík, Opera je opravdu kvalitní produkt. Má co nabídnout. A máš bezva přirovnání - až si jí holku víc osahám SMIL reaguj

datum 09.01.2007 17:08

unknown unknown

#21 shark www

:-# reaguj

datum 10.01.2007 22:10

unknown unknown

#22 Alpha007 wwwalpha007.wz.cz

Dobry web se pozna tak, ze jede na vsech prohlizecich. Jedina chyba ve webdesignu co sem nasel je okraj. Jinak vse je ok. Jde o to, jak s tim clovek zachazi. Vetsina webmasteru nechape pojem float v css. Se jim ani nedivim, ale kdyz an to prijdete. Stejne jako padding neni to same co margin i kdyz se to tak nekdy tvari. Je to uplne neco jineho.
IE ma bezpecnostni chyby, ktere ale microsoft lepí. A vydáním IE7 se dostal IE uplne jinam. Je srovnatelny s mozillou ci operou. Ja od kazdeho prohlizece nainstalovanou jednu instanci. Takze mohu porovnavat. Takze vsici co maj IE6 -> jdete do sedmicky nebo FF bo OP. Jeste jedna vada IE6 -> nejde odstranit z xpcek pac se jedna vlastne o obycejnej explorer - ikony na plose a okna. 8-) reaguj

datum 20.01.2007 19:07

unknown unknown

#23 MzK wwwmozektevidi.net

TO Alpha007: IE7 už máme hurá na školo :-/ srovnatelný to určitě není, ale je to velký skok. Úplně moc se těším, až se to automaticky stáhne BFU do počítače a pak se budou divit WTF. Poznají, na čem se ty léta trápili, budou třeba i machrovat co to mají za spešl program. Já je jen setřu, že už mám to samé v lepším provedení více jak rok.
Technická podpora komerční banky docela nestíhá, když je IE6 only LOL reaguj

datum 22.01.2007 12:25

unknown unknown

#24 Zotov www

Ahoj....Na Operku jsem si zvykl naprosto super důkazem je že jsem si nainstaloval Operu Mini i na telefon.I tam maká super.Akorát se chci zeptat jesli neni na tel.CZ verze na netu jsem nic nenašel.Mam N7610 Symbian/já vím už by to chtělo lepsi ale zatím vyhovuje/.Díky reaguj

datum 26.01.2007 06:38

unknown unknown

#25 MzK wwwmozektevidi.net

TO Zotov: Operu jsem v češtině měl když byla ve verzi 1.2. ANG není problém, tolik voleb tam není. Stáhni si poslední verzi 3. Tu mám v češtině. Ale co mě štve v poslední verzi je, že už tam není google jako vyhledávač ale yahoo. reaguj

datum 26.01.2007 09:46

unknown unknown

#26 Alpha007 wwwalpha007.wz.cz

Myslim, ze uz podporujou i ostatni. Ceska sporitelna (servis24.cz) už plně podporují i IE7. reaguj

datum 01.04.2007 15:18

unknown unknown

#27 AD-min www

Opera je nejlepší ve všech směrech.
Firefox je pouhou napodobeniou IEčka, s pár vylepšeními :) reaguj

datum 03.04.2007 18:41

unknown unknown

#28 AD-min www

A když je tu řeč o ICQ klientech, Tak jednoznačně na první místo bych posadil QIPa, pak ICQ a nakonec Mirandu. A to proto, že to stupňuju podle kvality a ne podle davového šílenství, které vzniklo například u FireFoxu mezi prohlížeči reaguj

datum 03.04.2007 18:43

unknown unknown

#29 Alpha007 wwwalpha007.wz.cz

QIP je dobrej, ale nesedí mi, a padá když ho chci vypnout, protože jsem překročil asi jeho meze v kontaktech. Nekdy pri nacitani kontaktu spadne, mam jich uz tri sta bez sedmi. ICQ se drzi, staci ho trochu upravit a mam na pameti stejne jak s qipem. Jo, jeste me na QIPu sere vyhledavani ve vlastnich kontaktech, na ICQ staci otevrit list, kliknout na jednoho, zadat si prvni tri pismena treba a ono to skoci na shodu, QIP skoci na posledni zmackly pismeno. To je problem, kdyz jenom od A tam mam ale dvacet lidi :-D reaguj

datum 05.04.2007 20:11

unknown unknown

#30 MzK wwwmozektevidi.net

TO Alpha007: Měl jsem sním stejné problémy. Už nemám, jsem opět na trillianovi. BTW 300 lidí je docela hodně, nemyslíš? reaguj

datum 05.04.2007 21:01

unknown unknown

#31 R-Flash www

Tak nevim, na co reagovat dřív. Vezmu to od těch IM SMIL . Absolutně AD-mina nechápu, já na Mirandu nedám dopustit. Celou si jí děláš sám, máš nad ní absolutní kontrolu - nic podobnýho ti QIP nedá.
A teď k těm browserům 8-) . Operu jsem si vážně oblíbil. Rychlost, nastavení, absolutní kontrola... to všechno je super. Ale až do doby, kdy jsem četl, co všechno se dá do FF přidat pluginama, takže poslední dobou váhám... reaguj

datum 09.04.2007 23:51

unknown unknown

#32 petajs7 www

IE uz me zacalo srat tak mam mozillu a operu 8-) 8-) 8-) 8-) reaguj

datum 26.04.2007 18:18

unknown unknown

#33 Cyva www

Jsi si jistý, že s Tvými zkušenostmi, které prezentuješ tímto webem jsi schopen hodnotit tuhle problematiku? 8-) Chceš-li dělat weby, musíš mít stránky stejné pod všemi vyhledávači. reaguj

datum 28.04.2007 14:17

unknown unknown

#34 Cyva www

To se ani nezmiňuji o všech chybách, které vidím hned od vstupu na web
FF 2.0.0.3 :-# reaguj

datum 28.04.2007 14:19

unknown unknown

#35 MzK wwwmozektevidi.net

TO Cyva: Jaké chyby máš na mysli? Mě se stránka zobrazuje dobře i pod firefoxem.
BTW těma vyhledávači myslíš snad prohlížeče? reaguj

datum 29.04.2007 03:55

unknown unknown

#36 Nobelicek www

Hehe tak sem cetl,ze vyvojari microsoftu neusli an vavrinecha zacali vyvoj IE8. Bohajeho cim sme si to zaslouzili? Kdyz knecne vyvojari odladily web aby se zobrazoval uz i v IE7 (jako by entacio ze se musel web resit aby sel spravne v IE5,6,7 a ostatnich prohlizecih), tak se muzeme zase hrozit jake "normy" ktre sou tak maximalne pouzitelne na intranetu mkrvosoftu vymysli ted. reaguj

datum 17.05.2007 13:31

unknown unknown

#37 Alpha007 wwwalpha007.wz.cz

309 uz jich mam a porad roste. Ale znam cloveka co se blizi k cislu 600 :-D reaguj

datum 26.05.2007 11:14

unknown unknown

#38 Nokiak www

reakce na »MzK«: (MzK) No právě ! Jakým právem chceš někomu poroučet, co má a nemá používat ? Beru napsat o všech prohlížečích klady a zápory, ale v žádném případě nějaký předem odsuzovat. Ať si sakra každý vybere sám, nehusti lidem do hlavy ať dělají to, co ty !!! Píšeš jen zápory IE, jako kdyby ostatní prohlížeče zápory neměly !!! reaguj

datum 27.05.2007 15:44

unknown unknown

#39 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Nokiak«: (Nokiak) Trochu víc se pleteš. Já vlastně ani nikoho nenutím číst tento plátek. Nikoho nenutím přecházet k opeře. Možná to tak na slabší povahy působí, ale já pouze ukazuji cestu. Jít už musíš sám. A IE nemá žádné výhody! reaguj

datum 27.05.2007 19:18

unknown unknown

#40 Nokiak www

reakce na »MzK«: (MzK) Kdyby neměl, asi by nebyl tak masově užívaný, přemýšlej !!! Těch pr lid mlo pravdu, že tu něco plácáš, jen abys lidem vymlátil IE z hlavy !!! To je ubohý ! reaguj

datum 28.05.2007 10:28

unknown unknown

#41 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Nokiak«: (Nokiak) IE je rozšířené, protože to je standardní výbava rozšířených windows. Neznám žádného pokročilého uživatele PC, který by dobrovolně používal IE. Ten kdo dobrovolně používá IE, není pokročilý uživatel PC reaguj

datum 28.05.2007 14:25

unknown unknown

#42 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

reakce na »Nokiak«: (Nokiak) Vyzkoušel si někdy Operu? Radim ti, udělej to, už nebudeš chtít IE ani vidět... 8-) reaguj

datum 28.05.2007 15:16

unknown unknown

#43 Nokiak www

reakce na »MzK«: (MzK) Znám několik IT managerů a správců sítí - a to sakra rozsáhlých sítí, a všichni IE používají !!! Kritizovat ostatní podle toho, co používají, to je ubohost nejvyššího kalibru. Taky ti třeba nikdo neříká, že jsi prase, když budeš jíst bílé pečivo, protože tmavé je jednoznačně a prokazatelně lepší... Možná blbé přirovnání, ale je to prašť jako uhoď !!! reaguj

datum 28.05.2007 21:01

unknown unknown

#44 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Nokiak«: (Nokiak) Každý, kdo trochu rozumí počítačum uzná, že IE je pouze nejrozšířenější. Není lepší. Je horší a ten kdo ho používá tak je ... prostě nevím asi divnej reaguj

datum 28.05.2007 23:11

unknown unknown

#45 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

reakce na »Nokiak«: (Nokiak) Když furt tak bráníš IE, tak mi řekni v čem teda vyniká. Rozšířenost neberu. Vždyť IE umí velký kulový :-D reaguj

datum 29.05.2007 07:52

unknown unknown

#46 Nokiak www

reakce na »SpeedyGT«: (SpeedyGT) Ale já ho nebráním, jen nesnáším odsuzování druhých za to, co používají za programy, vždyť to je naprosto ubohý a nesmyslný !!! Ať si každý používá, co chce a nevnucuje ostatním to svoje... reaguj

datum 29.05.2007 10:25

unknown unknown

#47 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

reakce na »Nokiak«: (Nokiak) Dyt ale o tom už tu řeč byla. Proč ale použivat takhle omezeny prohližeč když jsou tu dalsi prohlizece ktery jsou na tom s funkcema mnohem dal a navic jsou bezpečnější? Pokud někdo použiva IE a řikao něm že je nejlepší, pak je to lama... reaguj

datum 29.05.2007 10:55

unknown unknown

#48 Scarface www

novy IE6 rulezz reaguj

datum 29.05.2007 20:15

unknown unknown

#49 Nokiak www

reakce na »SpeedyGT«: (SpeedyGT) Nikdo netvrdí, že je nejlepší...jen tvrdím, že odsuzovat lidi podle programu, který jim vyhovuje dostatečně na to, aby měnili, je ubohý...to je celý. reaguj

datum 29.05.2007 21:10

unknown unknown

#50 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

reakce na »Nokiak«: (Nokiak) Já ty lidi neodsuzuju, at si používají IE. Ale pokud to myslí s internetem alespon trošku vážně měli by se poohlidnout po něčem jiném. IE je jen na řekněme takový start.

Proč by měl člověk dělat ve photoshopu když malování postačí reaguj

datum 29.05.2007 22:57

unknown unknown

#51 myshob www

podle me FF rulez neni nad to si to sam "poskladat" a dat tam jenom to co potřebuješ. opera mi nevadí ale nemám s ní tolik skušeností, IE je opravdu hnůj ani sedmičkou si moc nepomohli... reaguj

datum 30.05.2007 19:57

unknown unknown

#52 jumboom www

Mno tak tohle mě fakt dostalo.. :-D
Dneska sem se dozvěděl že spolužák (dobrej programator) strašně zastává IE.. že prej je nejlepší a že by si ho nejradši dal i DO LINUXU!! :-D :-D
zlatá Opera :-) reaguj

datum 31.05.2007 18:41

unknown unknown

#53 Bloker www

Taky používám operu ale novej IE7 se o dost zlepšil sice jen kopíroval jak je u microsoftu zvykem ale je o něco lepší než 6. A IE používá nejvýce uživatelů nebylo by ale lepší tyto stránky upravyt i pro něj? reaguj

datum 23.01.2008 21:09

opera windows-xp

#54 x.Dub wwwskolajefor.unas.cz

Jo Opera dobrá, ale jak na co. Když si položím otázku jaký ze svých 5ti prohlížečů pustit (nebo spíš 4 a zobrazovače :-)), tak si musím uvětomit, kam to vlastně polezu - talovej windows ubdate v jiném prohlížeči než IE vyhodí chybu: Nelze pokračovat, protože nelze zjistit váš operační systém. Což sice odpadlo u Windows XP bezpečnostníma aktualizacema,ale stejně. Většina bank jiné prohlížeče než IE nepodporují (a uvězní vás nejen v IE, ale i v programu pro unixovej kernel zvaný windows :-)).Jinak nejvíc deda osobně používám Konqueror - pro windows ho jaksi nenaleznete - lze vyvodit že jsem tedy linuxový uživatel,což je bohoda - žádný viry :-). Jinak windows taky používám (world of warcraft vyžaduje na linuxový emulátory moooc vysoký požadavky :-)).Jinak operu moc nepoužívám - pod widlema radši firefox. reaguj

datum 14.03.2008 21:58

firefox windows-xp

#55 Pavel Brabec www

reakce na »MzK«: Iečkář je tady IE je nej!! reaguj

datum 21.03.2008 06:38

internet-explorer-7 windows-xp

#56 joxerveliky www

Operu jsem ještě neokusil, používám prohlížeč Safari, je neskutečně rychlý a naprosto mi vyhovuje ve veškeré práci (doporučuji otestovat vyhledávání na stránce- bezkonkurenční). Pokud nějaká stránka má problém se Safari, tak ji otevřu pomocí Firefoxu, který používám i ve woknech místo IE. poznámka na konec, IE7 udělal sice docela pokrok, ale možná už docela pozdě :-) reaguj

datum 24.03.2008 00:30

safari macosx

#57 x.Dub www

reakce na »joxerveliky«: Co pozdě řekl bych že IE má zpoždění už 10let :-). Ale jinak v poho. reaguj

datum 24.05.2008 20:04

konqueror linux-debian

#58 Brut www

No přidám i já svoji trošku do flame. :)
IE je nejhorší prohlížeč a nejhůře se z mého pohledu pro něj optimalizuje. Osobně ho používám jen na případný update Win nebo na zkoušení napsaných stránek, jak se zobrazují.

Manželka používá Mozillu a já Operu. Vysvětlil jsem ji kdysi proč je to lepší a po pár dnech sama pochopila, že je to nejen bezpečnější, ale i pohodlnější a uživatelsky prostě lepší. Teď bere mozillu jako samozřejmost a vyžaduje ji všude.

Mé srdce patří Opeře.
Mám samo i další. Konqueror, Safari atd.
Safari je možná skvělé na Apple, ale jeho windowsí verze mě příliš neoslovila. reaguj

datum 25.05.2008 09:38

opera gnu-linux

#59 Brut www

Jo a typický poinstalční rituál win je pro mě stažení Opery přez IE, abych měl nejnovější stable verzi.
Pak už se může začít používat internet. :) reaguj

datum 25.05.2008 09:46

opera gnu-linux

#60 max www

Hm :) kdo umí dělat web, udělá ho na chlup stejně pro IE/FF/Operu bez nějakých větších problémů, takže tvé srovnávací obrázky prosím poukazují pouze na to, že neumíš dělat web... Jinak ale samozřejmě jsem také pro Operu, jen opírat se o to že tvé stránky jsou v nějakém prohlížeči zobrazovány špatně je opravdu směšné... reaguj

datum 01.07.2008 12:58

opera windows-vista

Nové kometáře nejsou povolené.