Mám dobrou brigádu. Dělám Projektového ředitele Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Mám dobrou brigádu. Dělám Projektového ředitele

Slovo brigáda v nadpisu je trochu nadsázka. Ve skutečnosti jsem ředitele vývoje a od 1.řijna taky člen managementu netzona.cz s.r.o.

image of Mám dobrou brigádu. Dělám Projektového ředitele

Netzona.cz – toť má budoucnost

Co už bylo nakousnuto v jedné bleskovce se stalo skutečností. Už vidím ty komentáře. Pokusím se na některé rovnou odpovědět.

Otázky a odpovědi

Jak se člověk může dostat od průměrného blogování k postu ředitele?
Ani sám nevím. Asi tam bude trocha štěstí, známosti, ale hlavně dobrých nápadů, co musí správný projektový ředitel mít. Dobré jednání s lidmi patří k samozřejmosti a nesmím ani zapomenout na schopnost vést tým lidí k cíli.

Netzona.cz

 

Gratuluji, jsi můj vzor.
Díky, zatím není k čemu, vše je na začátku. Následující roky zjistím, zda je to dobrý vývoj.

Jako projektový ředitel jezdíš pořád v té staré (1996) fiestě? Dyk to nemá ani posilovač řízení, centrál a je to malé.
Naštěstí ne. Mám nové služební auto.

Jaké služební auto máš?
Škoda favorit :). Né, kecám, mám Fabii, 1,2HTP s klimatizací, centrálem, posilovačem apod. Jsem velmi spokojen, pokud jezdí člověk 2 měsíce ve Fiatu Uno za 15k kč, r.v. 1985 a pak rok s autem Ford Fiesta za 30k kč, r.v. 1996 škoda Fabia je vysvobozením. Na klimatizaci je už trochu pozdě, v parném létě by opravdu bodla, ale lepší pozdě, než později.

Auto je pořád v záruce a ještě se splácí leasing. Tutíž budu platit cca 6k měsíčně za leasing včetně pojištění apod. „Překvapivě“ nic není zadarmo. Leč, benzím mám zdarma, platí firma.

Hm, akorád machruješ a hraješ si na ředitele. Dneska může dělat ředitele už opravdu každej.
To je pravda. Určitě i ty, tazateli jsi ředitel. Nebo snad nejsi? Tak proč opovrhuješ? Jestli si můžu vybrat mezi doplňováním zboží v OBI nebo ředitelováním, mám snadnou volbu.

Škoda Fabia je prd. Já mám xyz, heč.
Pokud sis na xyz vydělal prací tak OK. Přeju ti ho. Ale pokud jsi (na) auto dostal od rodičů (babičky, bráchy) tak si nevyskakuj a jen si ho užívej.

Další plány?

V současné době je rozpracovaných pár projektů, jeden z nich se nebojím nazvat revolucí na internetu. Zatím nebudu nic prozrazovat, ale až budu potřebovat propagaci blogerů na rozjezd, případně testery, určitě se ozvu.

A co škola? Ano, škola až na druhém místě, letošní maturita se blíží neuvěřitelným tempem. A já zjištuji, že samotným koukáním do počítače se nic nenaučím. S blížící se maturitou začnu měnit své priority, tak mi držte palce.


autor článku OS | datum publikování 23.září.2008 15:22 | Netzona.Cz s.r.o., Xhosting GROUP s.r.o. programování, podnikání Práce |

Kometáře

#1 Sniper wwwwww.snipers-softworks.net

Ad maturita a priority - neboj, nezacnes :) Taky jsem si rikal, ze pred maturitou se budu ucit, ale prace byla trochu prednejsi.

BTW: Pozdravuj Capoucha od Ondry od Xsofta, on uz bude vedet :) reaguj

datum 23.09.2008 17:08

opera gnu-linux

#2 Anonymous_ wwwgoogle.com

Nj, znamosti se hodi.. Kdyz si te nekdo oblibi..

Na takovehle prace se v tomto veku da dostat jen zmamostma (proste jsi se stal oblibenec Nobelicka :-) ). Nekdo se stejnyma znalostma, ci lepsima, nez ty, ve stejnem veku, ale byl by "cizi", majitel Netzony by ho neznal - tak by se tam nedostal..

Nerikam, take jsem uz diky ruznym znamostem vydelal hafec penez, ktere by si clovicek, jako ja, bez znamosti nevydelal. Takze znamosti jsou dobra vec, preju ti to a jen tak dal ;)

.. jen nezapomen, ze mas urcite na vic, tohle urcite neni a nemela by byt tva konecna :-) reaguj

datum 23.09.2008 17:47

opera gnu-linux

#3 clovek chodiaci wwwrekonstrukciabytu.blogspot.com

Gratulujem k super funkcii. Niektori z nas su skratka sikovnejsi nez ini. reaguj

datum 23.09.2008 18:02

firefox windows-xp

#4 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: no vzhledem k tomu ze olda ziskava i podil 20 procent ve spolecnosti, tak nevim kam by mel dal stoupat :o) btw nejde o znamosti ci obibenost. Jde o talent a schopnost. Olda nas uz mnohokrat presvedcil ze je velmi schopny podnikatel ma skvele napady a umi premyslet. Nejlepsi predpoklady k uspechu. reaguj

datum 23.09.2008 18:44

safari symbian

#5 Dundee wwwblog.milde.cz

Za revoluci bych považoval nabídnutí služeb srovnatelných (cenou i rozsahem) s Hostmonster.com. To se ale předpokládám konat nebude :) reaguj

datum 23.09.2008 19:43

opera gnu-linux

#6 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Dundee«: Nejedná se o hosting. I když to tak dle webu netzona.cz nevypadá, netzona není jenom hosting. V současné době naopak… netzona.cz prodala webhosting jinému subjektu (xhosting.cz) za nepublikovatelnou cenu :) reaguj

datum 23.09.2008 19:47

opera gnu-linux

#7 Mike www

Budu hádat. Jde o socialni web?... Btw: gratuluju k výborné práci :) reaguj

datum 23.09.2008 20:22

safari macosx

#8 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Tonda«: Nechci se hadat, ale prave kvuli oblibenosti jsi ho pozval na Paintball, prave kvuli oblibenosti vas o jeho aktivitach apod.. Ver, ze je urcite spousta nadanejsich, nez Olda (nic proti, ale urcite sam neveris, ze jsi nejlepsi na svete/v CR, ve svem veku) - jen je proste neznas, jen se s nima proste nesetkas, protoze zadny konkurz nebyl, protoze to misto uz dostal Olda, diky znamosti ;) Urcite je spousty jinych lidi na netu podnikavych, jen jsis jich proste nevsiml, jen jsi s nimi nebyl delsi dobu, aby jste se poznali (instalace noveho serveru atp..), takze je pak zcela logicke, ze to misto dostane nekdo z uzsiho kruhu, nekdo z kruhu blizsich pratel, o kterem uz vis, co umi ;)
^^ je to zcela normalni, jen rikam, ze je na 100% spousta dalsich lidi, ale pokud nemaji znamost, maji proste smulu - a tak to chodi vsude.. a na znamost se nekdy narazi celkem nahodou - kdyby Olda zvolil jiny webhosting, nevim nevim, zda byste se potkali (ne, nevidim do vaseho soukromi, takze nevim, zda se znate treba nekde z hospody apod.. jen tipuji ;-) ) Ciste teoreticky (jen teoreticky, prosim no flame.. I kdybych toho umel vice, jak Olda (coz se neopovazuji tvrdit) a byl treba podnikavejsi, tak protoze jsme si nazorama nesedli, tak pochybuji, ze by jsi mne prijmul (to plati pochopitelne obecne - vsak rikam, TEORETICKY, nijak se o misto nezajimam, jen konstatuji, jak to je.. ;) )

Stoupat jsem samozrejme nemyslel ve firme (veris, ze Olda je lepsi i nez leckteri vzdelanejsi lide a hlavne s VYSSIMA zkusenostma, to te obdivuji, kdyz mu sverujes takovou praci - jak sam rikas, druhou nejvyssi pozici ve firme?), myslel jsem, ze bude stoupat dale na jinou firmu (snad nemyslis, ze v Netzone je kariera a je to jeho cil a ze tam bude pracovat do duchodu?), pripadne, ze si zalozi vl. firmu (zvlast, kdyz, jak sam rikas, je tak podnikavy) ;-)
^^ Nic proti Netzone, ale rozhodne to neni svetova (mezinarodni firma/spicka) a rozhodne to neni nejvetsi firma - pokud nekdo chce karieru a budoucnost a ne stale stereotypni praci (ackoliv muze byt ruzne pestra, stale se casem stane stereotypem), musi casem dale... Vsak pochybuji, ze Olda zamysli zde skoncit a jet stale u Netzony. reaguj

datum 23.09.2008 20:28

opera gnu-linux

#9 Zapalovač www

Kariera v male firmicce neni kariera. Asi nekde nainstalim server, udelam si blogisek a prilepim na sebe titul "reditel blabla".

Me osobne staci pracovat 2 tydny mesicne a mam vydelano ;)

Jak jiz napsal Anonymous_, tak to je celé pouze a jen ze známosti. To za úspěch nepovažuju. To by si te firma musela vsimnout sama bez jakychkoliv podnetu.

Ovsem kazdy tomu rikame jinak =) reaguj

datum 24.09.2008 01:17

firefox windows-xp

#10 Tonda wwwwww.netzona.cz

to zapalovac a anonymou

Hehe. S oldou sme se potkali tak, ze sme na nej podavali trestni oznameni :o)

Jinak. Proc by si zakladal vlastni firmu. Tys to necetl? Netzona se stane oldovo castecnym vlastnicttvim diky bussinesu co do nej prines.

Co se tyce velikosti firmy. Ani jeden z vas nezna hspodarske vysedky spolecnosti ani nasi rozlehlost. Nejsme rozhodne firma deseti zamenancich ba naopak. A nase obraty dosahuji takyvelni krasnych cisel. Dovolil bych si tvrdit ze takovych, kterjste videlimaximalne ve fimu ale v realu o nich jen ctete v novinach :o) a jestli nejkomu staci codit 14 dni do prace ay s vydelal prosim :o) ja uz do prace nechodim abych si vydelal. Ja pracuju protoze me to bavi. reaguj

datum 24.09.2008 07:34

safari symbian

#11 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: btw pokud mas zajem ted mame u nas otevrena 2 mista spravcu site, jednoho xhtml kodera a pak 3 project managery. Jestli neco umis tak doval a uvidime co v tobe je. reaguj

datum 24.09.2008 07:37

safari symbian

#12 Evča wwwwww.evulin.ic.cz/blog/

Gratukuji, jen tak dál! reaguj

datum 24.09.2008 12:57

firefox windows-2000

#13 stegy wwwwww.stegy.net

Gratulujem k tvojej novej robote ;-) reaguj

datum 24.09.2008 15:19

konqueror linux-kubuntu

#14 Subber wwwmozektevidi.net

reakce na »Tonda«: jakepak trestni oznameni smim li se zeptat :D reaguj

datum 24.09.2008 18:12

firefox windows-xp

#15 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Zapalovač«: S tim podnetem souhlasim :-)
reakce na »Tonda«: Jasne, ale ty vazne veris, ze dobrodruzny Olda zustane u tebe az do duchodu? Ja tomu tedy neverim - imho, i kdyby byl napr. u giganta jmenem Microsoft (ackoliv k nemu neciti nic dobreho), tak by tam imho proste nevydrzel porad, kariera je kariera a zmena prace casem laka kazdeho (samozrejme, ze ne majitele ;) ) Nerikam, ze si nevydela hodne.

reakce na »Tonda«: Ted neco se siti umim, ale asi bych te jeste neuspokojil, pokud by bylo misto za dva roky, budu mit za sebou dva dokoncene semestry CISCO CCNA a mel bych tedy vedet "kudy jaky bit tece a proc a umet spravovat stredni a vetsi site bezproblemu", pak pochopitelne budu dale v CISCU pokracovat, az na mezinarodni certifikat, ale myslim si, ze pod tech dvou letech, by nemel byt problem ;-)

Nyni zvladam tak mensi site a rozhodne si na to jeste netroufam - kazdopadne diky za nabidku, ver, ze si toho vazim. reaguj

datum 24.09.2008 19:15

opera gnu-linux

#16 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: Rekl jsi to sam. Samozrejmne ze ne majitele :D Vzhledem k tomu ze olda bude spolumajitel, tak proc by ho to lakalo jinam. Jde videt ze si nikdy zadnou spolecnost nevlasnil. POkud firmu neprodas za hodne dobry peniz, tak te bavi ji zvetsovat rozrustat se atd :) Tam uz nejde o karieru a penize. Ale o seberealizaci. reaguj

datum 24.09.2008 21:25

firefox windows-vista

#17 Tonda wwwwww.netzona.cz

Ja sam nevim jestli v netzone budu az do duchodu (btw podnikatel duchod nema, ten umira v kancelari nebo na financaku :D ), ale verim ze par dlouhych let budeme netzonu dal rozsirovat. Nicmene neverim, ze kdyz dojde treba k prodeji spolecnosti, prestaneme spolu podnikat :) reaguj

datum 24.09.2008 21:26

firefox windows-vista

#18 devian wwwsleduj.stahni.net

A já ti to přeju :)

Jo, nápady jsou. Jo, jen nebýt líný je zrealizovat :) reaguj

datum 24.09.2008 21:50

firefox windows-xp

#19 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Tonda«: Pochopitelne, ze jako nezletily jsem jeste zadnou spolecnost nevlastnil - je to snad nejaka chyba? :D Pochopitelne chapu, jen jsem nevedel, ze Olda je spolumajitel - nevedel jsem, ze mu az tolik duverujes, na to, ze to bylo puvodne seznameni pers trestni oznameni (jak rikas) a na to, ze je to jeste studak (tim nechci nijak snizovat jeho kvality). Kdybych ja vlastnil takovou spol. asi bych Oldu take nasadil na nekterou z vyssich pozici, ale nechal bych mu misto pro rust a asi bych ho hned nenasadil jako spolumajitele - to je precijen trochu brutalni :D

Pochopitelne jsem spol. nevlastnil, tak do toho nemuzu kecat (nemusis mi to pripominat ;-) Nevim, jak to chodi).

reakce na »devian«: Presne tak, ta lenost, mam rozpracovano celkem dost projektu a nektere i nadejne, ale lenost, mi zabranuje je dodelat, vzdy si najdu neco jineho :-) Nastesti se mi to jeste nestalo na brigade.. nj, kdyz clovek pred sebou vidi penize a nutnost praci udelat, jde se na to hned ;) reaguj

datum 24.09.2008 22:03

opera gnu-linux

#20 Draww www

Gratuluju, prozatim tedy zamestanenec, nebo spolecnik Netzona.Cz s.r.o. ? reaguj

datum 24.09.2008 23:19

unknown unknown

#21 SpeedyGT wwwspeedygt.ic.cz

Hlavně se Old uč, vytváření projektů si nech na volnou chvíli, ať tu maturu dáš ;) reaguj

datum 24.09.2008 23:19

opera windows-vista

#22 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Draww«: Kdyby jsi treba jen malicko cetl, dozvedel by jsi se, ze to neni ani zamestnanec, ani spolecnik, ale spolumajitel ;)

reakce na »SpeedyGT«: Jn, ale tak pokud je jeho cil a konecna netzona, tak jsem si jist, ze maturu nepotrebuje, Tonda ho tam necha i bez matury ;)

.. a pokud je spolumajitel, tak pochybuji, ze nebude muset nic delat - bud bude mit penize za nic (pochybuji, ale uz tak to bude urcite velice slusny vydelek, na to, ze bude pracovat MAXIMALNE odpoledne / dopoledne ma skolu), anebo bude poradne drit a skola bdue muset jit mirne do ustrani ;) reaguj

datum 24.09.2008 23:59

firefox windows-xp

#23 Draww www

reakce na »Anonymous_«: spolecnik znamena v s.r.o. majitel - spolumajitel... . Podivej se portal Justice.cz. reaguj

datum 25.09.2008 01:05

unknown unknown

#24 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Draww«: Zmena v obchdonim rejstriku trva mesic... reaguj

datum 25.09.2008 06:44

firefox windows-vista

#25 Tonda wwwwww.netzona.cz

Tak ted mam trosicku casu abych napsal delsi komentar :)


V tvem prizpevku reakce na »Anonymous_«: jsi napsal "jen jsem nevedel, ze Olda je spolumajitel"

Jde videt ze ty me vubec nectes. Jen to preletnes ocima vytahnes co ti oponuje a na to zareagujes. Jiz v mem prvni m prispevku reakce na »Tonda«: Pisi : "no vzhledem k tomu ze olda ziskava i podil 20 procent ve spolecnosti ..."

Je to hned prvni veta :D Jak sis ji nemohl vsimnout :D Jak si nemohl vedet (tedy pokud me ctes ;D ) ze olda se nestal spoluvlastnikem :D.

Ted k tomu abych jeste objasnil jak funguje procedura pridani noveho spolecnika.

1) Musi se svolat valna hromada, kde odsouhlaisme Oldu jako spolecnika a vzdame se nejakeho vlastniho podilu ve prospech Oldy.

2) Notarsky zapis a nova spolecenska smlouva se musi zanest na Krajsky soud v Usti nad Labem a zazadat o zmenu v Obchodnim rejstriku.

3) Pockat na vyjadresni soudu o zapisu zmeny do OR (urad ma na rozhodnuti jiz si nepamatuji kolik dni :))

4) Pote je provedena aktualizace OR.

Tonda reaguj

datum 25.09.2008 07:55

firefox windows-xp

#26 Draww www

reakce na »Tonda«: Proces v OR znam, zazil jsem to jiz nekolikrat (mam vsak vyhodu, ze jsem jediny spolecnik). Zmena v OR by mela trvat max. mesic, ale kdyz jsem posledne (zacatkem roku) zadal o zmenu, tak jsem cekal 3 mesice, protoze tam muj spis ztratili, tak jsem musel dodavat vsechno znova :(

Takova zmena je i draha zalezitost, me to stalo cca 15 tis., ale je pravda, ze tam bylo 8 novych zivnosti (tisicovka jedna). reaguj

datum 25.09.2008 08:38

unknown unknown

#27 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Draww«: tak dneska uz nejsou standartni zivnosti, ale ted se to jmenuje Vypis ze zivnostenskeho rejstriku. Zivnosti si pridas kolik chces a vyjedou ti jeden papir. Takze mas treba 10 zivnosti celkem za litra. Jinak drahe to je :) Svolani valne hromady spolecenske smlouvy atd stoji peknejch par tisicovek :) reaguj

datum 25.09.2008 09:45

firefox windows-xp

#28 MzK wwwmozektevidi.net

Stačí pořádně číst. Hned zkraje článku je napsáno "... jsem ředitele vývoje a od 1.řijna taky člen managementu netzona.cz s.r.o." což znamená spolumajitel.

reakce na »SpeedyGT«: Hele, příspěvek číslo 8000. Vyhráváš pivo.
Máš pravdu, čím bude maturita blíž, tím bude mít vyšší prioritu.

reakce na »devian«: Zkoušel jsi je prodat nebo nabídnout za podíl ze zisku?

Anonymous_: Neřešil bych co bude za deset nebo víc let. To je za dlouho. Stejně tak není důležitá minulost. Záleží jenom na současnosti. reaguj

datum 25.09.2008 10:55

opera windows-xp

#29 Draww www

reakce na »Tonda«: me vydal ZU 8 novych zivnostenskych listu vydanych pr. osobe (na kazdou zvlast zadost - pakarna), za kazdou jsem zaplatil tisicovku, celkem 8 tis., tohle bylo nekdy v kvetnu t.r. . Tyto ZL jsem bezel notarsky overit a tyhle kopiie jsou soucasti zadosti na OR.
Pozor! Na kazdou zivnost musis vydat min. 1x za pul roku fakturu, jinak te ZU pokutuje za kazdou zivnost! Pokud mas vic firem, tak to lze lehce obejit vydanim fiktivnich faktur mezi sebou. Kontrola ze ZU je fakt pakarna, to sem zazil jednou a stacilo mi to. Ale taky je to v lidech... .

Valna hromada = neco oko 3 tis. reaguj

datum 25.09.2008 11:15

unknown unknown

#30 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Tonda«: Pravda, promin. Ovsem muj nazor zustava, ze bych Oldu dal nejprve na jinou pozici - ale jak uz jsem zduraznoval v predchozim postu, pochopitelne tohle neni moje vec, ani muj problem, ani tomu nerozumim, jen jsem se vyjadril.

reakce na »MzK«: Reditel vyvoje a clen managementu neznamena vzdy spolumajitel - takze z clanku to rozhodne nevyplyva. Nebo si pod "clen managementu" predstavuji lehce rozlicnou pozici. Pravda, zalezi na soucasnosti a brzke budoucnosti, v budoucnu budou treba jine okolnosti ;) reaguj

datum 25.09.2008 18:40

opera gnu-linux

#31 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Draww«: To neni problem :) reaguj

datum 25.09.2008 20:45

firefox windows-vista

#32 devian wwwsleduj.stahni.net

reakce na »MzK«: není co prodávat. Mám na to domény, mám na to vzhled, mám na to nápad... ale nic víc. Celkově dělám:
školu
brigádu
weby na zakázku (aktuálně zjišťuji zákulisí uzenářské firmy... :))
svoje weby
a spím.
Toho času moc neni :) reaguj

datum 25.09.2008 20:46

firefox windows-xp

#33 devian wwwsleduj.stahni.net

reakce na »devian«: myslím, že v 16 toho mám dost :) reaguj

datum 25.09.2008 20:52

firefox windows-xp

#34 Subber wwwmozektevidi.net

revoluce na internetu :D ;) zadny projekt nebyl revoluci na internetu, ani youtube atd... tzn revoluci bych to 2x nenazyval at to je cokoliv ( nemyslim si ze zrovna mzk by byl tvurcem napadu jako 100 mbit az do domu coz by byla takova revoluce ) ale nejaky webovy projekt? very funny. reaguj

datum 26.09.2008 16:35

opera microsoft-windows

#35 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Subber«: Ahoj, nevíš o co jde, tak nemel. Příspěvek byl smazán pro neustálé odkazování na mozektevidi.eu. Ano říkal jsem, směle si registrujte všechny koncovky. Ale tady se na ně odkazovat rozhodně nebude. reaguj

datum 26.09.2008 17:00

opera gnu-linux

#36 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »MzK«: hehe, nerikas to jen proto, ze subbera nemas rad jako ho nema rado spousta dalsich lidi? :D myslim, ze kdyby tu domenu mel nekdo jinej, tak ti to bude jedno jestli odkazuje :D reaguj

datum 26.09.2008 17:56

firefox gnu-linux

#37 mjdj wwwkapusta.cz

Brrr :D revoluce internetu :D na to už čekám pěkne dlouho už tonda řikal :) reaguj

datum 26.09.2008 19:27

firefox windows-xp

#38 Draww www

reakce na »MzK«: ja nestojim odkazovani na muj mozek, odkazuji na nej jine hodnotnejsi portaly, stovky katalogu stranek v cz i zahranici. Myslim, ze GPR stoupne z trojky na ctyrku a budeme na tom stejne :) reaguj

datum 27.09.2008 11:38

unknown unknown

#39 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Draww«: A k čemu ti to všechno je? reaguj

datum 27.09.2008 15:52

opera gnu-linux

#40 mr.Crow wwwdisposed.xf.cz

reakce na »MzK«: K tomu, aby se lidé dozvěděli, že třeba icq je protokol? reaguj

datum 27.09.2008 16:39

firefox windows-vista

#41 lo3k wwwwww.pisem.cz

Gratuluji a doufám, že se mnou stále počítáš jako s testerem :D. Práce na vloguje.cz se mi poněkud zkomplikovali. Takže řečené 3 týdny prodluzuji na měsíc do spuštění :D reaguj

datum 27.09.2008 19:21

opera windows-xp

#42 Bořek Stavitel www

Sice je to mimo téma, ale prosím, Mozku, oprav si na salek info nadpis "Weby co vlastním" na "Weby, které vlastním". Díky moc. reaguj

datum 27.09.2008 20:12

opera gnu-linux

#43 Draww www

reakce na »MzK«: asi k tomu cemu je to tobe... . Neber ale nic osobne. reaguj

datum 27.09.2008 21:39

unknown unknown

#44 Anonymous_ wwwanonymouz.eu

reakce na »Draww«: Heh a pak tu rikej, ze nejsi kopirka, kdyz ani nedokazes vyjadrit svuj nazor a kopirujes ho z Oldoveho inventare..

reakce na »mr.Crow«: asi tak xD Nebo si tam lide mohou stahnout wwwhack a pak mohou machrovat a prudit na sůmu a jinych webech, coze to vlastne umi a doporucovat jeho lame web ostatnim ;) Nj, nekdo ma web, kde pise (obcas) zajimave postrehy a nazory a nekdo ma web, kde dava navody 12 letym fakanum, jak skodit ;) .. Neber ale nic osobne. reaguj

datum 28.09.2008 03:32

opera windows-xp

#45 Draww www

reakce na »Anonymous_«: nebo treba nechci vyjadrit, to te asi nemohlo ani napadnout, chapu to ... reaguj

datum 28.09.2008 08:31

unknown unknown

#46 Anonymous_ wwwanonymouz.eu

reakce na »Draww«: Jen hlupak se nechce vyjadrit. Ten co nema, co skyvat a nestydi se za svuj nazor, tak se vyjadri. Kdyz jsi se nechtel vyjadrovat - proc jsi se tedy vyjadroval? Jasne jsi se vyjadril, tvoje vyjadreni bylo, ze se shodujes s Oldou ;) Kdyz se nechces vyjadrit, tak mlc - to ale neumis, chapu to.. reaguj

datum 28.09.2008 11:49

opera windows-xp

#47 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »lo3k«: Jasný.
reakce na »Bořek Stavitel«: Změna provedena, díky za vylepšení. reaguj

datum 28.09.2008 14:19

opera gnu-linux

Nové kometáře nejsou povolené.