Konečně prázdniny Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Konečně prázdniny

Už je tomu pár dní, co skončil školní rok a začaly letní prázdniny. A já jsem si to ani moc neuvědomil... Co dělat o prázninách, nějaká práce, letní brigáda, kam za zábavou?

Moje soukromé prázdniny

Ani jsem si neuvědomil, že jsou prázdniny. Moje totiž začaly asi o 2 měsíce dříve. Ke konci školního roku bylo ve třídách vedro, což považuji za dostatečný důvod nechodit do školy pravidelně, vynechávat první i poslední hodiny a zanedbávat odpoledky. Je velmi příjemné vstávat až kolem osmé, probudit se vedle milující se slečny a ... pak jít do školy na třetí hodinu, otevřít si laptop a začít konečně něco dělat. S přibývajícími hodinami se blíží čas oběda, tak razím domů. Odpolední výuku vynechávám :)

Prázdniny už tak nějak plíživě začaly a hned ubývá zbývajích volných dní. Přemýšlím, co budu o prázdninách dělat. Jít někam na měsíc nebo dva měsíce pracovat? Tří-měsíční zkušební doba to jistí. Chodit do práce má plno výhod:

  • Nové zkušenosti
  • Nový kolegové a kolegyně
  • Nové konexe
  • Peníze
  • Zvýšení obzorů
  • Není nuda

Ale také i plno nevýhod

  • čas
  • otravný šéf
  • opruzující kolegové
  • každodenní rutina

Pro mě jako pro zhýčkaného :) podnikatele (Já jsem pánem svého času) je nepřijatelný prudící šéf. Navíc nechci věnovat všechen svůj čas práci.

Co třeba brigáda, slyším. Brigádu letos pokoušet nebudu. Hodně práce za málo peněz a navíc dobře placená brigáda prakticky se už nedá sehnat. Mám radši jednorázové práce (melouchy) než denní rutinu.
Mám ještě plno nevyřešených věcí, rozepsaných článků na blog, emailů se štítkem nezapomenout a v nejbližší době vyřídit a v hlavně pár nápadů co čeká na realizaci. Tak snad to o prázdninách stihnu, abych se mohl věnovat dovolené a zábavě.

Volný čas, zábava

Dovolená 2008. Zrovna řeším, kam letos pojedeme. Nejspíš to bude nějaký last-minute zájezd s cestovkou, protože si chceme jen odpočinout a ne něco zařizovat na vlastní pěst. Také se chystám na pár festivalů (Sázava fest 2008, Natruc 2008, Barvy léta 2008 a třeba i něco dalšího) a akcí.

A co vy? Co plánujete dělat o letošních prázdninách. Kam vyrazíte, co se bude dít? Podělte se v diskuzi :)


autor článku OS | datum publikování 4.červenec.2008 13:16 | Škola, studium a vše okolo Studium |

Kometáře

#1 lo3k wwwwww.pisem.cz

jojo... mé prazdníny už také začaly před dvěma měsíci :D

Brigádu už mám. I když to není co jsem čekal (obsluha cnc). Nakonec ve fabrice dělám takzvané "třídění bandáží. Nevýhodou je, že se jedná o stále se opakující činnost dosti fyzicky namáhavou (což pro mne není problém, narozdíl od kolegy brigádníka :D). Výhody jsou ty, že dělám pouze ranní směny, nedělám v hale, ale před halou a mám za to poměrně dost peněz. :) reaguj

datum 04.07.2008 14:46

opera gnu-linux

#2 Benny wwwwww.benny-cz.net

Tak u mě to bude především brigáda, budou potřeba peníze na řidičák a následný provoz vlastního vozidla.

A festivaly, zapomněl jsem na předprodej, takže to nechám na příští rok a snad konečně vyrazím i na Rock for People do Hradce. reaguj

datum 04.07.2008 14:47

firefox windows-vista

#3 Tonda wwwwww.netzona.cz

Cus Oldo. Hele nechces se na sazavafest pripojit k nam? Aspon provetrame nove vozitko ;) reaguj

datum 04.07.2008 16:42

firefox windows-xp

#4 stegy wwwwww.stegy.net

Brigádu som si už zohnal, nič moc ale aspoň dačo. O festoch zatial len rozmýšlam. Dúfam, že na neaký sa dotrepem :-D reaguj

datum 04.07.2008 19:05

konqueror linux-kubuntu

#5 matej21 wwwcompinex.cz

vidim ze ti ty dva mesice ve skole chybely... nepise se "z cestovkou" ale "s cestovkou" :D reaguj

datum 04.07.2008 21:24

firefox windows-xp

#6 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Benny«: Předprodej má cenu, ušetříš pár stovek. Já jsem si ale nic nekoupil, protože fronty foto.mozektevidi.net/votvirak-2008… jsou strašné. Předprodej na netu no problemo.
reakce na »Tonda«: Určitě se dohodnem. Ale do festivalu máme ještě 25 dní, takže je čas. reaguj

datum 04.07.2008 23:00

opera windows-xp

#7 Brut www

Děcka vy se máte, že máte prázdniny... :)
Já budu pracovat, na festival nepojedu žádný a dovolená taky žádná. :)
Ale přeju vám to. reaguj

datum 05.07.2008 09:14

opera gnu-linux

#8 Fazy www

Ano, prázdniny jsou výhoda... Sice se ještě pachtím na střední (resp.na gymplu), ale taky jsem měl prázdniny asi tak o tři týdny delší a musím uznat, že je to pohoda. O brigádě neuvažuju, těžce pracovat za málo...Radší prodám pár hotových webů, to už se mi osvědčilo... Pracovat hezky doma a pak je spousta volného času... Přeju všem, co mají teď volno: Užijte si to :) reaguj

datum 06.07.2008 14:34

opera windows-xp

#9 Anonymous_ wwwgoogle.com

tim bych se moc nechlubil, ze jsi ulejvak a pises si sam omluvenky (bylo ti uz 18), anebo te maminecka omlouva ze skolicky.. Je to srabactvi.. takhle ulejvat se umi kazdej ;) Je to proste a jenom flakani..

.. asi jsi na nejakej shit skole.. na Panske by toto neproslo :D reaguj

datum 09.07.2008 18:53

opera gnu-linux

#10 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Anonymous_«: Jsem plnoletý, takže si sem tam omluvenku můžu napsat sám. Rodiče tím nemusím otravovat. Shit škola to rozhodně není, je vyhlášená a známá. Bohužel i náročná (prej nejnáročnější průmyslovka v čr). Teď ale IMHO upadá. reaguj

datum 09.07.2008 21:39

opera gnu-linux

#11 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »MzK«: Heh, to je tedy narocna.. Vyhlasena ? Nevim nevim.. Ja jsem na skole ktera si *RIKA* prestizni.. a tam ackoliv jsme dosahli plnoletosti - si nesmime sami podepisovat omluvenky (no, muzeme, ale je nam to k nicemu..) - ano, takovy je rad skoly.. Proc tomu tak je? Abychom se prave neflakali tak jako ty a makali v kazde prilezitosti az do konce a neulejvali se z testu, ktere nechceme psat..

^^ nic proti, ale prestizni skolu bych si nepredstavoval tak, ze se muzes ulejvat jak chces - ackoliv jsi plnolety.. ;)

.. nejnarocnejsi urcite neni, podivej se na panskou, obor lyceum a na prumery, na jake se tam bere ;) no ostatne si klidne muzeme povymenovat nejake priklady napr. z fyziky, at zhodnotis ;) kazdopadne takvymhle ulejvanim, by jsi u nas dost rychle skoncil.. Chodil by jsi tam ve vlastnim zajmu - a to i ke konci roku, to mi ver ;) - a to je to take prumyslovka ;)

.. kazdopadne nerikam, ze to neni prijemnejsi nechodit do skoly - ale to umi kazdy, vzdy je to snadnejsi, nez drit a treba i premyslet.. reaguj

datum 09.07.2008 23:14

opera gnu-linux

#12 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Anonymous_«: Nechci se hádat, kdo z nás chodí na náročnější a prestižnější školu… Každopádně to, že si plnoletí nemůžou podepisovat omluvenky nic neznamená NAOPAK.
Kamarádovi na učňáku taky musí podepisovat omluvenku rodičové… Je to učiliště ne nijak vyhlášený. Škola tak bojuje proti záškoláctví, není tomu tak i na tvé škole?
Nedalo by se tím pádem říci, že „moje“ škola je výběrová, vybírá si „lepší“ studenty a dovolí jim vlastní omluvenky, protože jim prostě věří a protože si to může u výběrových studentů dovolit?

Konec flame :D chtěl jsem ti tím jen dokázat, že podepisování omluvenek může znamenat něco jiného než si myslíš.

Každopádně, ve čtvrťáku do školu budu chodit co nejvíc, protože maturita je maturita. reaguj

datum 09.07.2008 23:31

opera gnu-linux

#13 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »MzK«: Hehe, jestli jim veri, tak to dopada presne jako v tvem pripade - flakate to.. Muze si tedy dovolit, nechat je podepisovat to? Ano, ale pak se objevuje zaskolactvi, coz by u prestizni skoly byt nemelo - nemam pravdu?

O ucnaku moc nemluv xD to je trochu jina kategorie..

Take se nechci hadat, ale jestli stale myslis, ze mas lepsi skolu - nevahej, oslov me, dam ti par prikladu k vyreseni - samozrejme tech, co bezne pocitame.. Jen ti reknu, ze je nevypocital ani clovek, co za penize doucuje fyziku ;) (resp. vypocital, ale jeden za 2 a druhej za 3.. a to rikal, ze je to 100% spravne ;) )

.. ale uz dost flame (proste jsem si jen musel jeste "zareagovat" :) reaguj

datum 10.07.2008 17:18

opera gnu-linux

#14 MzK wwwmozektevidi.net

V případě, že ve třeťáku berete limity, derivace atg, integrály a podobné „blbosti“ tak jsou naše školy na stejné úrovni. Příklady z fyziky by mi k ničemu nebyly, protože tu jsem měl naposled ve druháku, pak už fyziku nemáme.
BTW, záškoláctví se objevuje nazávisle na podepsaných omluvenkách. Pokud někdo nechce do školy, je jedno jesli mu to omluví rodiče nebo si to může napsat sám, případně si zfalšuje podpis rodičů.
Každopádně u nás má každý studen svůj účet ke kterému znají heslo rodiče a tam si můžou prohlédnout docházku i všechny známky. reaguj

datum 10.07.2008 18:42

opera gnu-linux

#15 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »MzK«: ... na lyceu zrovna takova "zbytecnost" jako fyzika je ...

.. samozrejme toto vse beru, mam povinnou maturitu z matiky a fyziky..

.. u nas se ani neuvazuje o falsovani, to je pod nasi uroven :P (pokud nekdo nechce do skoly, jde, musi - existuje totiz povinna skolni dochazka ..)

.. a posledni tresnicka - tipni si moji predpokladanou budoucnost na tomto "pseudo oboru".. ano, pokracovani na MatFyzu, ci CVUT, z teto skoly se nechodi primo makat.. MatFyz/CVUT.. takze asi chapes, ze matiku lehci nez ty, mit nebudeme, pokud nas nase skola chce pripravit na prijimacky a nasledne studium, na vyse zminene.. reaguj

datum 10.07.2008 21:56

opera gnu-linux

#16 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Anonymous_«: I na toto ti můžu říci, že z 25ti studentů jde na vejšku 22 (dostalo se 20). Na ČVUT jde dost lidí i na MatFyz se našlo pár „bláznů“ :)
Takle by to šlo porovnávat do nekonečna. Shodneme se na tom, že na obě dvě školy (moje i tvoje) nechodí žádný béčka :) reaguj

datum 12.07.2008 14:46

opera gnu-linux

#17 Andre wwwblog.onsad.com

reakce na »MzK«: Ve čtvrťáku toho moc do školy nenachodíš, když už nechodíš teď. :D

P.S. To není moralizování, to je zkušenost. :) reaguj

datum 14.07.2008 12:30

opera windows-xp

#18 we www

pokud hledaš praci na obsluhu cnc a jsi z okoli zlina volej na 603861820 reaguj

datum 22.07.2008 10:54

internet-explorer-7 windows-xp

#19 aLEx09 www

reakce na »Anonymous_«: Taky teda po precteni diskuze prispeji... diskutujete tu o dvou skolach. O pansky a o nasi prumce (studuji stejnou jako MzK). A anonymous zde vychvaluje panskou, presneji lyceum na teto skole... Chlape, mam moznost porovnat nasi i vasi skolu... a to nejenom s lyceem, ale i s dig.technikou (nebo jak se jmenuje..mozna obrazova technika) a dalsimy obory... Panskou bud v minulosti navstevovalo nebo navstevuje kopa mych kamaradu a dokonce i jedna kamaradka a musim rict, ze studijni obsah je v podstate stejny. I to, co do vas nacpou... S kamosem z dig. techniky to porovnavame a bereme v podstate to same, s kamosem z lycea to porovnavame a tam mate akorat vyssi dotaci urcitych hodin...tzn. treba ta fyzika.. coz ovsem neznamena, ze toho musite umet vic--> vyhoda na UK MatFyz... tam mam btw. taky kamarady... jeden odesel po prvaku, protoze se mu ta skola proste nelibila...presel na CVUT. Druhy tam stale je a skolu i dodela patrne...a co rika: 'chteji po me akorat vic matematiky...nic vic..' takze zaver. Skoly jsou v podstate stejne, rozdil je, ze v PRG je panska 'vyhlasena', protoze je z prazskejch opravdu asi nejlepsi :-) a to, ze z lycea se jde na vejsku neni pravdive, viz. to, co jsem psal vyse...rozdil: dotace jednotlivych hodin... PS: pokud clovek chce, tak se na matfyz dostane z jakekoliv stredni skoly nebo gymplu... ;-) reaguj

datum 22.07.2008 19:13

internet-explorer-7 windows-xp

#20 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: nechci ti brat iluze, ale povinna skolni dochazka konci opustenim dveri devate tridy (u nekoho nizsi pokud treba do sesty chodil 4 roky :O)) takze ss nebo sos ci sost jiz opravdu nespadaji pod povinnou skolni dochazku. reaguj

datum 23.07.2008 08:55

safari symbian

#21 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: jak muze byt priklad v matice ci fyzice za dva nebo tri. To neni prece logickee. Bud ti vyjde vysledek spravne, tedy true a pak je to za jedna nebo ti nevyjde spravne tedy false a pak je to za 5. reaguj

datum 23.07.2008 08:59

safari symbian

#22 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: Lol a tohle me rozesmalo uplne nejvic. JSte prestizni, protoze jsou Vase prava ve skole omezena? Ano spravne zijeme v demokraticke spolecnosti kde plati nejaka ustava. A prestizni skolou se stavaji skoly, ktera prava zarucena ustavou neuznavaji. Pristupuji k zakum totalitne a snazi se je ucit dle starych principu totalitnich a komunistickych vlad.

BTW pokud jste tak prestizni skola, proc Vasi zaci potrebuji omezeni svych prav, aby se neflakali? To ja muzu rict :) Moje prestizni skola Mirov vychovala uz hromadu sikovnych zamecniku :D Mame tu temer stoprocentni dochazku :D Jen jednou nam utek nakej Kajinek, ale to je mizive procento, proto muzu rict ze jsme prestizni :) reaguj

datum 23.07.2008 09:06

firefox windows-xp

#23 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Tonda«: U nas na skole prakticky povinna je xD Je jedno, ze teoreticky neni, prakticky je.. A to u vsech z nas, co na tuto skolu chodime, nikdo si nedovedeme predstavit, jestli bychom zili, pokud bychom se na to vybodli a skoncili zakladkou :D (samozrejme je v tom nadsazka, ale jen trochu :D )

reakce na »Tonda«: hele taky to nechapu.. ale muzes si o tom popovidat s nasim ucitelem (co uci shodou okolnosti i na CVUT).. tomu se tezko neco vysvetluje ;) Mas to dobre, ale preci ne dobre, proste nemas jeho hlavu, tzn. nemas za 1 :D (ackoliv je vysledek == true)

reakce na »Tonda«: chapu, musel jsi udelat triple post a v kazdem se zastat MzKovi skoly - vzdyt je to take logicke, s MzKem jste zadobre (on s netzonou, ty s nim ;) )..

.. nebudu rikat, ze se mi tahle totalita libi, jen je to o necem jinem, nez na hloupych ucnakach, kde neni kazen zadna a kde se ucitele s kantorama primitivne domluvi, ze treba vynechaji hodinu (ani jeden to na druheho nepraskne) a jde se domu ;) ... navic, pochybuj o prestiznosti panske, dost lidi ti to vyvrati, ja zatim nejvice souhlasim s postem od aLEx09 -e..

.. uprimne, kdybych si mohl vybrat znovu, na tuto skolu bych nesel (sel bych na obycejny gympl, deskriptiva a demence nekterych ucitelu me nici..), zrovna tak je mi jedno, jak mne skole pripravi na CVUT, ci MatFyz, ani na jedno nejdu, moje budoucnost je IT, anebo humanitne zalozena prace (ano, nejde to dohromady, vim ;) )

.. btw, asi jsme prestizni uz protoze vime, jak se pise Vas/vas.. nemusis mi vykat, skola neni moje, tudiz to nejsou moji zaci ;) .. mysli si co chces, ale jak vidis - bez omezeni se zaci flakaji - viz MzK, ktery proflakal jeden mesic - vymluva, ze brali neco, co ho nezajima je nedostacujici, pokud chci studovat, tak chodim na predmety, nevybiram si (hodiny se stale omlouvaji) - vybirat si muzu az na vejsce, kde je na mne, zda na prednasku pujdu, ci ne.. ze dochazka neni povinna spociva v tom, ze pokud moje absence je vysoka a neomluvena, tak proste ze skoly vypadavam (nepropadavam, neni to povinne), ale pokud tam jsi dale studovat, JE moje povinnost na hodiny chodit, nelze se vybirat, zak neni v postaveni, kdy muze urcovat, co ho zajima a co ne..

... ^^ mozna vam to prijde vtipne - asi to bude tim, ze nechodim na ucnak, kde je fakt jedno, zda do skoly prijdu, nebo ne, jestli hulim ve tride, nebo ne (zkusenosti kamosu, z ucnaku v Praze ;) ) reaguj

datum 23.07.2008 17:47

firefox windows-xp

#24 Anonymous_ wwwgoogle.com

.. a ano, nerikam, ze jsem sprt, taky by me bavilo do skoly nechodit a ucit se doma programovat (ostatne, bylo by mi to i prospesnejsi, nez hovadiny z deskriptivy, ktere nikdy nevyuziju..), ale beru skolu jako zkousku, co clovek dokaze, zda dokaze ten napor uceni a tu kazen, nechodit do skoly umi kazdy, chodit do ni ne.. reaguj

datum 23.07.2008 17:50

firefox windows-xp

#25 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: tak v prvni rade. Nezastavam se mozka protozme sme kamaradi. V osumdesati procentech jeho prezentovanych nazoru nesdilim. To si muzes precist i zde na diskuzich kde mu oponuji nebo se dohadujeme. Jen mi tve nazory prisli dost detinske pubertalni a nedospele. Skol muzes mit tri prdele a muzes bejt nula. Nemusis mit skoly a muzes byt uspesny. ,mozek ma uz ted postarano o zivobiti skola mu muze byt vola. Vsadim se ze byt po jeho uz na skole neni. Ale citie jistou zodpovednost k rodicum atd. Omlouvam se za preklepy a za strrucnou formulacci. Zajiste jsi si vsim ze pisi z mobila. reaguj

datum 23.07.2008 18:43

safari symbian

#26 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Anonymous_«: Takový přísný režim zavání komunismem. Život je o kompromisech a nic není takové, jaké to chceš mít. Takové vychvalování školy, to už je fanatismus. Něco jako „AMD rulezz“.

Takže asi takle. Nesouhlasím s tebou. Můj názor je, že pokud studen učivo stíhá, do školy nemusím chodit tak často. Ono, tak se to řeší i v praxi. Pokud někdo učivo nestíhá, musí se učit i doma případně chodit na doučování.
Striktní povinnost chodit do školy není na místě. Pokud je někdo nemocný a do školy nejde, tak ho vyhodí? Blbost.

reakce na »Anonymous_«: A co se týče špatné češtiny… Tonda je příkladem, který dokazuje, že čeština není nejdůležitější věc v životě. Špatná čeština není překážkou ve vydělávání peněz.

reakce na »Tonda«: Nokia E90, hm to už dávno není „jen mobil“ :D dobrá práce. reaguj

datum 23.07.2008 19:00

opera gnu-linux

#27 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »MzK«: no jen me udivuje ze ten symbin prohlizec se ukazuje jako safari reaguj

datum 23.07.2008 19:14

safari symbian

#28 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Tonda«: Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaE90-1/07.40.1.2; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413 reaguj

datum 23.07.2008 19:23

opera windows-xp

#29 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Tonda«: Hele, me zase prijde detinske, hrat si na hrdinu a "dle sveho" nedospeleho nazoru, odejit klidne uz se zakladnim vzdelanim - to mi prijde dost nerozumne.. Chapu, ze mozek ma podnikatelskeho ducha, o tom zadna, ale zase to neni zadny mistr - neprecenuj ho (nic ve zlym)...

... ja uz bych na skole taky davno byt nemusel - penez mam, na zalozeni slusne firmicky (ano, vlastnorucne - resp. vlastno-hlavne vydelanych - ne, od rodicu nemam nic..)

... ale nejsem pako a tak bych rad alespon tu maturu.. hold kazdy ma jiny nazor..

... proc rezim? Dej volny prubeh, pak do skoly nebude chodit nikdo ;) Ale to uz jsem argumentoval vyse - ty jsi mi argumenty nevyvratil, ani jsi mi nedokazal znovu argumentovat, jen kecas neco o decku ;)

reakce na »MzK«: Mam na to uplne jiny nazor, pokud chces udelat skolu, na hodiny se chodit - proto se pisou omluvenky - v nich asi nemas nic ve smyslu - proste se mi nechtelo, stiham.. Omluvenky jsou, kdyz NEMUZES prijit a ne kdyz nechces ;) nebudu se tu s tebou hadat, neco jineho jsou povine hodiny a neco jineho povinna skolni dochazka, soucasti uspesneho absolvovani skoly je take radna dochazka - od toho jsou taky Nka..

.. zivot neni jen o penezich, ale take o tom, aby jsi nevypadal jako trotl, kdyz nekam pises - aby jsi se nestydel napsat vlastni rukou na urady a pritom si najimat korektorku, ci premyslet na svejma vyplodama ;)

... jenom abych upresnil.. volim ODS ;) (kdyz uz jsme u toho.. rikej si co chces - z jedne diskuse nic nepoznas, jsem tezkej pravicak, s levicakama me nesrovnavej, kazen ve skole & povinna skolni dochazka nema s rezimem co delat..) reaguj

datum 23.07.2008 21:07

opera gnu-linux

#30 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Anonymous_«: Neviděl bych to tak černobíle.
Podívej, všechno to vzniklo tak, že jsem napsal něco jako: „Do školy nechodím pokaždé, občas si napíšu omluvenku“. To znamená, že většinou do školy chodím, ale na některé předměty víc, na další míň. Pokud vidím, že např v matematice nestíhám, prostě tam jdu.
Píšeme písemku, jdu tam. Napsal bych si ji stejně jindy.

Pokud se ale v automatizaci neučíme nic důležitého, ke konci roku opakujem, učitel nám pouští filmy, nebo mám nasbíraný výborný známky z minulého měsíce, není bezpodmínečně nutné do školy jít. Jedná se o cca o 3 dny z měsíce.
Takže to prostě nehrotím ani tak, ani jinak. Kompromis…
A se základním vzděláním tu neodejdu ani já, ani ty.
A proč režim ne? Protože kdo nemá v hlavě nasráno, ten sám pozná že do školy nemusí. Prostě bych to udělal jako v americe. Ať se klidně učí doma.
Není důležitá docházka, ale známky. Prostě umíš/neumíš nikoho nezajímá docházka.

BTW: Taky jsem pravičák, levice == podpora rodin a a soc. slabých === podpora lidí co nechtějí makat, mají 10 dětí a žijí ze bohaté sociální podpory. reaguj

datum 23.07.2008 21:41

opera gnu-linux

#31 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »MzK«: pravda, takhle s tebou asi souhlasim, mozna ze me mluvi zavist a nastvanost, na moji prestizni (avsak dementni skolu) - jak jsem rikal, vybral bych si jinou..

.. ikdyz, clovek si nevybere, 90% toho, co se clovek nauci, je mu v praktickem zivote na nic.. 90% toho, co se nauci ve skolnim roce zapomene a pred maturitou se to musi sprtat znovu ;)

... s tvym nazorem na levici samozrejme souhlasim, nerad bych tu rozvadel politickou debatu - pak by me mozna par jedincu s Paroubkem prislo domu rozslapat (a pridali by se ti antiradaraci, co stoji pred Muzeem a ja jim tam kazdy den hazim - ANO PRO RADAR ;) )..


... stejne pak ze skoly vyjde vysokoskolak stejne jako ten se SS, jen ten vysokoskolak bude mit vetsi uroven apod.. Ale vedomosti budou cca stejne (v praktickem zivote srovnatelne) - tak to vidim ja, ze vetsina veci, co se clovek na skole nauci, se zapomene, v praktickem zivote je dulezite hledat a ucit se z fleku ;) ... skola nas jen uci ucit se a vydrzet to.. ti slabsi odejdou, ci to neustojej ten napor a prolitnou, ti silnejsi zustanou - avsak vedomosti se stejne po par (dnech) letech vyparej ;) (to co clovek nepouziva, proste logicky musi zapomenout..) - uz ted mam co delat, abych si vzpomnel postup reseni matic a to jsem to delal teprve pred nejakejma dvouma rokama :D reaguj

datum 23.07.2008 22:33

opera gnu-linux

#32 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: tak za prve. To ze apsolvujes vysokou skolu neznamema ze mas vysi uroven. To neni zadny precedent. Co se tyce psani. Ja klidne priznavam ze neumim psat. Ja se umim jen podepsat. Jinak neumim pismenka mamm pprooblem cist psat na klavesnnici mi trosku jde. Jsem snad kvuli tomu nejakej vydedenec? I prez to ze neumim psat a spatne ctu prednasim na skolach a semnarich o mnu patentovanych technologiich kterych se treba taky jednu budes ucit. Mam vastni spolecnost ktera nadherne funguje mozzna ji znas nejaka netzona.cz s.r.o. Maturoa jsem az v nahradnim terinu do skly jsem mc nechdil protoze jsem hral ligu v kulecniku a rozjidel sem podnik. Penize nejsu ve mas pradu, ale neneham se ponizovaodpedaogu kteri me uci nco co uz se nepouziva nebo c je uplne zastarale. Tbe osobne jsem k levicakum neprirdil. Jen jsem tvrdil,ze vedeni vyuky je zzastarale a koiuje stare struktury. reaguj

datum 23.07.2008 23:01

safari symbian

#33 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: jete jedna vec to ze nekdo odejde z vysoke skoly neznamena ze je slaabsi. Ze to nezvladne, ale trebaa ze nema za potrebi travit zbyttecne nekolik let bytecne na skle kterajim muxe byt k nicemu. Piklad. treba steave jobs neb ivo lukacovic? reaguj

datum 23.07.2008 23:04

safari symbian

#34 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Tonda«: souhlasim, ze je zastarale - bohuzel ja s tim nic neudelam - par mych pokusu uz skonalo.. :D

.. souhlasim, ze rezim na skolach je humusalni a tak jsem si tim chtel alespon dokazat, ze ta skola je prestizni (nechapu proc ji rikaji prestizni, myslel jsem, ze restrikce = prestizni skola, jinak nechapu, co je na nasi skole prestizniho - az na nechutnou varku ucenu - naproti jinym SS/gymplum apod..)

.. nikdy jsem netvrdil, ze jsi vydedenec, ci ze nejsi inteligentni, nijak tvoji spolecnost neshazuji, jen tvrdim, ze lidi z VS si uz neco prozili, museli zdolat tezky cil - tu kopu uceni - coz si myslim, je celkem uspech - neni lehke zvladnout ten napor..

... umet cesky neni vse, beru to jen jako vyhodu, je to kazdeho vizitka - tot vse ;)

... vidis, sice v nahradnim terminu, ale mas ji! Dneska nemit maturu, je bejt mimo.. Ikdybych mel miliony, stejne bych si maturitu udelal, kazdej co ma neco v palici, tak si ji proste udela.. A kazdej, co chce umet neco vice a mit nejakej ten titul, udela si i vejsku (posledni dobou, se mezi ajtakama zacina rozmahat mytus, ze ajtaci s titulem jsou hovada a bez titulu jsou borci - nevim, kde se to vzalo, ale je to pekny kec, netvrdim, ze ajtak s titulem = borec, ale rozhodne to neni na skodu.. ) reaguj

datum 23.07.2008 23:15

opera gnu-linux

#35 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: Jo jasne. Neco si prozili meli cil udelat skolu :) A co takle prijit do prahy s tisicovkou v kapse bez bydleni bez prace bez rodiny. A vlastnima rukama si vybudovat svuj svet :) Svoji firmu svoje zazemi. Neprijde ti to trosku vic nez zvladnout nejakou skolu? Kterou ti mimo jine platim i ja ze svych dani? reaguj

datum 23.07.2008 23:42

firefox windows-vista

#36 Tonda wwwwww.netzona.cz

Prijdes mi jako dost tezce mimo. Nechapes nejake souvyslosti v zivote. Ale to sam poznas. Za pet deset let mozna dvacet tricet jak tak na tebe koukam, az zmoudris, tak treba prijdes a reknes. Ty si to tenkrat rikal :D reaguj

datum 23.07.2008 23:43

firefox windows-vista

#37 devian wwwstahni.net

Když už se tady hádáte o těch školách, něco vám tady postnu:

pisem.cz/index.php reaguj

datum 24.07.2008 00:01

firefox windows-xp

#38 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Anonymous_«: Pořád jenom škola… Věř tomu, že život tě naučí víc než škola. Ne nadarmo se říká: „Život je nejlepší škola“
Jen tak mimochodem tvrzení „Škola, základ života!“ je komedie reaguj

datum 24.07.2008 00:06

opera gnu-linux

#39 devian wwwstahni.net

reakce na »Anonymous_«: Škola. Zajímavý institut, v Čechách ovšem něco naprosto nepoužitelného (nemluvim teď o zš, ta je samo sebou třeba).

Mám zvláštní názor třeba na maturitu. Tvrdím, že máme "maturity" 2 - životní a školní.

Životní maturita je třeba přiject do Prahy s tisícovkou a vypracovat se (viz. reakce na »Tonda«: ). Nebo třeba když v 15 - 16 zničehonic nemáš nic, penize a ani kde bydlet (jednu dobu můj případ) - a postarej se. A nebo vytvořit projekt, který začne na freehostingu a sežeň pro něj investora atp. (taky můj - celkem aktuální - případ, který dopadl celkem velice kladně).

Maturita školní je ta klasická, tedy ve škole.

Papírovou maturitou se ohánějí lidé - zaměstnanci. Jedinci, kteří sami nic nevybudovaly, popř. neudrželi. Nemají žádný praktický důkaz o jejich dovednostech, a tak potřebují mít papír.

"Životní" maturita tě připraví na neočekávané situace. Naučí tě starat se sám o sebe, nebát se výjmečných situací, hledat řešení v krizi. Naučí tě samostatnosti. Někde jsem četl rozumnou věc - dospělí se stáváme, až přijmeme odpovědnost za své činy a dokážeme se tomu postavit čelem. A to ti dá životní "maturita", tedy něco, co ti škola nikdy nemůže dát.

"lidi z VS si uz neco prozili, museli zdolat tezky cil" - ok. Ale použití v praxi? Dokážou tito lidé vzít na sebe odpovědnost za svoje činy? Dokázaly by čelit třeba exekuci na svůj majetek? Dokázaly by se zaručit za milionovou půjčku? Dokáží podstoupit riziko a řešit případné selhání? Dokáží z tisícovky vybudovat prosperující společnost? Dokáží improvizovat, když ve škole je vše dané a naservírované?

Ok, třeba mají větší rozhled v oboru, více informací. Dokáží se lépe "učit" (velmi relativní pojem). Ale dokáží zvládnout extrémní situaci?

Jsou často případy, kdy student propadá a nechodí do školy právě proto, že škola mu nemá co dát.

V jednom českém filmu byla vyřčena krásná myšlenka - škola tě nemá učit dělat co nechceš, nebo co se ti nelíbí. Ale má tě učit to co chceš, co se ti líbí.

Proč? Protože právě tím vznikne další jedinečná individualita, která se tak bude moci plně rozvinout v té oblasti, která ji baví. Jen tak můžeme plně využít potenciálu jedince, což je cesta k úspěšné společnosti. Jen tak můžeme využít jedinečných talentů, jen tak můžeme objevit třeba mnohé úspěšné vědce a mozky lidstva... Hlavní, co by měla škola (2. stupen zš a nasledne sš) delat, je motivat studenta k vlastnimu rozvoji v jeho zajmech a v tom, co mu jde. Když mi pujde matika, budu mit mat. talent, ale škola mi matematiku znechutí, jsem jen další promrhaný talent...

Proč by VŠ profesor pracoval jako dělník u pásu?...

Mno, nějak jsem se rozepsal. více tady > reakce na »devian«: :) reaguj

datum 24.07.2008 02:36

firefox windows-xp

#40 Anonymous_ wwwgoogle.com

Heledte, na jednom se mozna shodneme, pokud hned nechce mit kazdej svoji firmu, tak se mu titul hodi - v praci si ho vyberou spise, nez nejakeho bez maturity, bez niceho ;)

.. vim, nejvice hrajou zkusenosti, ale ty jsou potreba nekde nabrat, nekde zacit - a do toho zacatku se rozhodne hodi to vyssi vzdelani..

.. srovnavat zivot s maturitou je blbost - jestli jste si vsimli, sam jsem rikal, ze se ve skole do praktickeho zivota neuci nic - pouze ten um prekonat ten odpor a zvladat nacpat si tolik veci do palice a vubec, umet se ucit..

----
to je vse, co jsem chtel rici, nema to cenu se tu stale rozepisovat, nebudu uz MzKovi plnit DB ;) reaguj

datum 24.07.2008 07:44

firefox windows-xp

#41 Anonymous_ wwwgoogle.com

ad. to Tonda, nebudu nic takoveho rikat, protoze jsem to ani nepopiral, poradne cti me posty..

.. pokud budu mit firmu, je jasne, ze by se mi vice hodilo ji mit co nejdrive, pokud ji neplanuji, hodi se mi spise VS vzdelani - a i do te firmy se hodi, jak by pak na tebe koukal zamestnanec, co ma VS ?! (rikej si co chces, ale z praxe vim, ze vypadas proste podradneji, proste nekdo s nizsim stupnem vzdelani.. mam zkusenosti z nekolika firem ;) byl jsem jak v blizkosti vedeni, tak u tech nejnizsich vrstev pracovniku.. videl jsem a slysel jsem vse ;) ) reaguj

datum 24.07.2008 07:47

firefox windows-xp

#42 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »devian«: Pekne jsi to rekl :)

Proč by VŠ profesor pracoval jako dělník u pásu?. -> Protoze komunisti :D reaguj

datum 24.07.2008 08:20

firefox windows-vista

#43 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: Ale ale :) Pekna blbost. Kdyz mi prijde na pohovor kluk s titulem bez praxe a kluk bez titulu s rokem praxe, tak vemu toho s praxi :) Kdz prijde kluk s titulem bez praxe kluk bez titulu a bez praxe a budi se jich ptat na nejake otazky. Tak prijmu toho kdo mi prijde sympatictejsi. Ne toho kdo ma titul.

BTW jak na me kouka zamestnanec co ma VS? Nejake takove mame :) Jsou to moc sikovni kluci :) A ten titul nemaj ani na obcance :) PRotoze je jim volnej. NEresej titul netitul. A jake muzes mit ty zkusenosti z praxe? Ja nevim :) Myslim si ze mezi nama je dost velkej vekovej rozdil. A myslim ze ty jsi jeste prdlacku prozil aby jsi mohl akhle mudrcovat. Byl jsem v blizkosti vedeni bla bla bla. No a. CO je komu do toho :D TO si byl asi v poradny snobarne typu microsoft. A premejslej proc ma microsoft IBM a tyhle velke nepruzne spolecnosti probem s ohromnou fluktuaci zamestnancu? Proc maji nedostatek zamestnancu a proc nejsou schopni doplnit stavy kvalitnimy zamestnanci. Pak se podivej co vypousteji do sveta za paskvily :D Pani Inzenyri :D reaguj

datum 24.07.2008 08:27

firefox windows-vista

#44 Tonda wwwwww.netzona.cz

a posledni vec. Co je vic? Titul ing nebo sest let praxe? Ty odpovis ze ing ale v realnem zivote je to sest let praxe reaguj

datum 24.07.2008 09:08

safari symbian

#45 Anonymous_ www

reakce na »Tonda«: Vidis, tak u tebe to chodi mozna jinak, nez ve vetsine firem, kde CVcka filtruji hned dle vzdelani s napr. s tema co nemaji ani maturitu se ani nebavi (tudiz se k pohovoru ani nedostanou ;) )

.. heh, zkusenosti z praxe mam.. muj vejdelek totiz neni z reklam na strankach, ale z "makani" na brigadach - jak behem skoly, tak o prazdninach a ver mi nebo ne, vystridal jsem toho uz dost, od call center, pres ruzne poslicky, az po ruzne adminy mensich soukromych siti (myslim tim, mensi rodinne spolecnosti o poctu zamestnancu do 100.. zadnej Microcvok .D )
.. je spravne, ze nevis, jake mohu mit zkusenosti - bylo by divne o me vedet vse a ani mne osobne neznat, nemyslis ? V m$ jsem nebyl, viz. vyse.. Zazil jsem toho mozna prdlacku oproti tobe (ackoliv jsi vyjimecny jen v tom, ze mas firmu..), ale oproti ostatnim v mem veku jsem toho zazil vice nez dost ;-) (jen se podivam na MzKa, ktery nikam do spol. nechodi a jen si konzervativne nechava vydelavat strankou - ano, je to pohodlne, ale zkuenosti tim nenabere zadne, navic praxe taky 0..)

.. vidim, mel jsem pravdu, taky mas nejaky komplex z inzenyru a lidi s titulem..

reakce na »Tonda«: zase jsi necetl muj post
".. vim, nejvice hrajou zkusenosti, ale ty jsou potreba nekde nabrat, nekde zacit - a do toho zacatku se rozhodne hodi to vyssi vzdelani.. "
tak priste nejdrive chill out a pak reaguj..

btw.. ted si dost podelam stats :D nic jineho nez IE tu neni xD reaguj

datum 24.07.2008 09:44

internet-explorer-6 windows-xp

#46 Tonda wwwwww.netzona.cz

Zato ty jsi vyjmecny protoze chodis na vyjmecnou skolu :D A pracoval jsi jako vyjmecny poslicek a operator v call centru :D A ja sem jen zalozil prosperujici spolecnost :D Ja sem takovej looser vid :D reaguj

datum 24.07.2008 10:02

firefox windows-xp

#47 Tonda wwwwww.netzona.cz

Ja nemam cas se tu dohadovat o necem s nejakym troubou. Reknu ti jen jednu vec :) Jdi se stourat prstem v nose a ukajet se nad svou vyjmecnosti a nadrazenosti kvuli tomu ze chodis na vynikajici skolu :) A neplet se mezi nas :D A jeste jedna vec k mozkovi. Jeho prijmy nejsou jen z nejakeho blogu. Co to meles. Pracuje jako SEO analytik na svuj vlastni zivnostak. Dela pro firmy SEO weby atd ;) reaguj

datum 24.07.2008 10:05

firefox windows-xp

#48 Anonymous_ www

reakce na »Tonda«: Hele, tvoje argumenty jsou vazne detinske - pokud se tomu, co tu predvadis, da rikat argumenty.. Motas sem veci, co se sem nehodi.. Vazne mam co delat, abych uveril, ze za netzonou nesedi 14ti lety kluk..

Jsi vztahovacnej - nevim, jestli si pak pripadas zajimavej, UZ TI TO OPET OPAKUJI - NEREKL JSEM, ZE JSI NICKA.. (a nebrec xD) .. ani nerikam, ze jsem vyjimecny, jen rikam, ze vetsina kolem me, jen sedi doma - tak se nezblazni, nech si oplakat sve komplexy od rodicu a neprud tady ;)

Je mi jasne, ze ty jsi v mem veku uz mel zalozenou netzonu, ktera prosperovala.. Je mi jasne, ze oproti MzKovi taky nabiram praxi v "nejakem hloupem CC" a nevalim si doma sunky a nevydelavam si par korun z reklam ;)

... kdyz nemas cas, tak proc jsi mi stale odpovidal ? xD Myslim, ze jsi se tu skvele predvedl a ze by to ta tvoje klientela mohla videt - pokud tam mas i nekoho seriozniho /nejakou firmu a nejen stale same MzKy xD /

jj.. SEO "analytik", to je ale vyjimecnost :D tomu jak rikam borec, precist si SEO how-to, delat seo sracky a zarazovat do katalogu umi kazdej - ja to delam a ne za penize, vyjimecny se kvuli tomu necitim..

... celkem jsi se zde predvedl, mel jsem te za inteligentniho chlapa, ale ted, jsi se predvedl v tom nejhorsim svetle, jako totalni pako

... a naposledy - NIJAk VYJIMECNY SI NEPRIPADAM.. omfg.. prestizni skola nema nic s vyjimecnosti co delat, ty si jdi cpat vsem tu tvoji firmicku a ja se omlouvam, ze jsem tu vecpal, mezi skvele geeky, co uznavaji ZS vzdelani a odsuzuji Ing xD a sorry, ze taky nekde delam a ziskavam praxi, kvuli tomu jsem idiot, nesedim doma a nedelam SEO xD


... ze Panska prestizni je, nerikam ja, ale je to znama vec, hadej se jak chces, rekne ti to kazdej, kdo o SS v Praze neco vi ;) (to neni zadne vychloubani, sam jsem rikal, ze bych si podruhe tuto skolu nevybral - ale o jsi diky sve nizke gramotnosti asi take neprecetl)

Diky MzKu a Tondo, ze jste me nechali prispet na tuto super stranku mistru, kteri delaji SEO a spravuji webhosting, fakt super! reaguj

datum 24.07.2008 10:20

internet-explorer-6 windows-xp

#49 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »devian«: Dobré názory, prakticky to co tu říká Tonda. Mít VŠ je jen část úspěchu a finální úspěch ti VŠ prostě nezaručí…
Lepší je mít praxi, než papíry… hodně zaměstnavatelů absolventy prostě nebere, chtějí praxi…
Bohužel dost lidí kouká na papíry, ne na výsledky. reaguj

datum 24.07.2008 11:20

opera gnu-linux

#50 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Anonymous_«: Ano, někde v práci sice na tituly koukají, ale většina nebere absolventy… požadují praxi…
A o moji databázi neměj starost… servery netzony i můj server to bez problémů zmákne. reaguj

datum 24.07.2008 11:23

opera gnu-linux

#51 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: Ja nevim jestli jsi to nahodou nepsotrehl :D Ale nase spolecnost needla WEBHOSTING. Webhosting jsme pred mesicem prodali. Webhosting byla jen asi 5 procent zamereni nasi spolecnsoti. Byl to jen reklamni tah ukazat Ano my umime spravovat narocne systemy. Pokud se podivas po internetuu vsude narazis na nasi praci. Dovolena.cz zacinaje prez adsl.cz az po velke projekty pro evropskou unii a vladu CR. Delat SEO neni pro kazdeho :D Ano kadej rekne UMIM DELAT seo. Ale to je hloupost. Je to to same jako s programatorama. Kazdej rika ze umi programovat ale z 50ti lidi na pohovoru si vyberes jednoho ktereho mozna nekdy prevychovas v dobreho programatora (pokud ti tam teda nedorazi nejakej guru ale to se jen tak nestava).

Jen drobny vycet cinosti nasi spolecnosti:

Programovani velkych aplikaci pro narocne datove projekty
Programovani firemnich systemu pro rizeni vyroby
Vyvoj systemu pro vnitrofiremni pochody s ohledem na analyticke vystupy a optimalizaci vyronich procesu
Architektura podnikovych siti a systemu
Skolici strefisko s vyukou E marketingu a drobhneho programovani
Mnozi nasi zamestnanci prednaseji na VS a SS. Poradame kurzy pro nezamesntane. Prednasime na kongresech a session ruznych odborniku
Charitativni cinost a cinnost sponzorska kde zastresujeme par projektu pro telesne postizene a deti bez domova
Rozvoj mladych talentu: vyhledavame mlade odborniky ci nadane lidi a snzime se jim pomoct s eprosadit
atd atd :)

Takze nedelame jen spravovani webhostingoveho serveru :) reaguj

datum 24.07.2008 11:34

firefox windows-xp

#52 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: Jo a co se tyce rodicu. Nemuzu jit nikam brecet za rodicema, protoze jsem od 17ti bez nich.

Tonda reaguj

datum 24.07.2008 11:35

firefox windows-xp

#53 Tonda wwwwww.netzona.cz

A jeste jedna vec :D Moje zena je ing. Ekonomie. Kdybych mel komplexi z ing tak bych s ni asi nebyl ne? Muj Svagr je RnDr. Ing. PhD. As ibych s nim tak dobre nevychazel kdybych mel z jeho titulu komplex? Kdybych mel cas a naladu tak bych si nejakej titul taky udelal :D Ale k cemu by mi byl? Vydelam pak o dva miliony vic jak ted? To asi tezko reaguj

datum 24.07.2008 11:37

firefox windows-xp

#54 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Anonymous_«: Tak tady se musím trochu bránit a uvést věci na pravou míru…
Do společnosti jsem také chodil jako brigádník, ať už se jednalo o práci s kytičkama (zahradnictví), nebo doplňování zboří (obi) mozektevidi.net/hledej/brigáda pracoval jsem s tátou v německu na služební cestě, měl jsem pár melouchů typu potřeba odvirovat PC ve firmě, potřeba nainstalovat PC, zalohovat data, zprovoznění internetu, instalace menší sítě, přes různé zakázky na weby (lhotafotbal.net, lhoty.cz…), i nějaké SEO zakázky typu „potřebuji, aby stránka xyz byla na první stránce na klíčové slovo asdf“. Samozřejmě s fakturou a smlouvou.
Tak proboha netvrď, že nemám zkušenosti a že mě živí SEO. Já jsem se vypracoval, začalo to makáním a tvrdou prací za málo peněz (něco jako ty). Ale teď jsem jinde, za lehkou „práci“ která mě baví mám tisíce. Občas něco naprogramuji, občas napíšu nějaká článek, občas poradím a vyfakturuji to. Ano, práci si nesháním, lidi si shánějí mě.

BTW, dle tebe podřadné SEO dokáže vydělat i 25tisíc za měsíc, což TY u společnosti neuvidíš. (možná se mýlím, ale spíš ne).
A že tím nezískám zkušenosti? Musím spravovat linuxový server, na kterém běží pár webů (nejem mojich) a pár další služeb. Musím se naučit jak pracovat s nedostatkem času…
Je toho moc, ale to pochopí jen ten, co to zažil, ne ten co se o tom učí ve škole v ekonomice. reaguj

datum 24.07.2008 11:40

opera gnu-linux

#55 MzK wwwmozektevidi.net

Proč učitelé, když mají vysokou školu (borci), učí ve škole za mizerný plat? Není to jasný důkaz, že VŠ k životnímu úspěchu nevede? reaguj

datum 24.07.2008 11:41

opera gnu-linux

#56 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »MzK«: mas pravdu, samotnou brigadou si 25k / mesic nevydelam - netvrdim, ze nemam taky "jiste zakazky", diky kterym se to k prumerne castce 20-25k zveda (uz takhle je to dost, na to, ze nemam zivnostak ;) )..

.. asi to vidim jinak, linuxovy server spravovat umim (sam jich nekolik zpravuji - par vlastnich, par kamosu..) - bezi na nich httpd (s mod_php atp..), ftpd, mail server, nejaky ten ventrilo server, dhcpd, webmin / usermin... atp..

jsou to vesmes aplikace hodne serveru, slouziciho jako jeden z hlavnich serveru, jedne wifi site v Praze.. Pak samozrejme doma (nijak se tim nechlubim, ale kdyz uz jsi to vytahl) starej 75MHz web/ftp server.. Proste, uz jich take par spravuji, ale asi to vidim jinak a neberu si za to penize - nebo jsi ve spravne linuxovych serveru lepsi, ze si za to ty tisice brat muzes.. nevim (jiny uhel pohledu..).

SEO.. neni to takovy problem, staci si zjistit, dle ceho google hodnoti weby (ano, google samozrejme zadnej manual primo nema, nikdy clovek nezjisti asi vsechna kriteria), neni az takovy problem si to najit na webu a sesbirat to.. Dost lidi vi o semantice webu, o hezkych url, o ruznych "tagach" na strance, o h1 tagach a jejich vyznamu pro search engine.. proste neni toho tolik (nereknu ti vse, proste do toho nedelam) - uz jsem par webu takto optimalizoval - a ano, skutecne se na nejake 2. ci 1. misto dostali.. ale o5, delal jsem to prevazne pro kamose, nebral jsem si za to cash.. A takto bych mohl pokracovat, chapu, muzes se citit vyjimecny, ale jen ti chci rici, ze zatim neumis nic az tak vyjimecneho - jen si proste za vse nechavas zaplatit..

reakce na »MzK«: heh, tim chces rici, ze ten kdo vystudoval VS, je ucitel? Ale notak.. ;-) Neni snad problem udelat VS a zivit se stejne jako ty, co budes mit treba jen ZS (treba se Nobelickovi podari k tomu kroku nakonec dokopat, kdyz tu v diskuzi v hodne pripadech mluvil za tebe - napr. ze maturitu vubec nepotrebujes, ze uz mas budoucnost zajistenou ;) ). Ja nahodou ucitele uznavam, ze tu praci delaji i presto, ze zaci jsou neseriozni vuci nim a ze dostavaji mizerny plat od statu.. Asi je jejich cil nekoho neco naucit (kdyby s tim kazdy ucitel prasknul, vypadalo by to zajimave..) - asi nemaji v hlave nas*ano a chteji neco dokazat ;) A treba je to i bavi.. reaguj

datum 24.07.2008 19:19

firefox windows-xp

#57 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Anonymous_«: Onbo je neco jineho optimalizovat pro slova typu hotel v predalakovicich nez pro hodne konkurencni slova jako je napriklad dovolena zajezdy porno atd :) Tam se teprve ukaze jak to umis kdyz stojis proti prokopovy a H1cce :)

Jinak koukam ze jsi se neomlouvil za to jak si prestrelil s mejma rodicema. Asi je to tva natura. Kdyz te nekdo uzemni tak radsi mlcet co? reaguj

datum 25.07.2008 00:01

firefox windows-vista

#58 Anonymous_ www

reakce na »Tonda«: s primitivem se nemam zajem dal dohadovat, vse jsme si to s MzKem vyjasnili pres ICQ..

Ty mi jsi nekde, tvoji rodice taky - to ze jsi odesel (byl vyhozen? xD) - jen dokazuje tvoje nevychovanost, nedospelost - odstatne, to co tu predvadis..

.. jsi pekna kecka - nerikal jsi nahodou, ze nemas cas se tu se mnou zdrzovat? Jestli jsi to nepochopil, nereagoval jsem na tebe, protoze te ignoruju, viz. vyse ;) Omlouvat by jsi se mel ty mne, za to sproste pomlouvani, co jsi tu predvedl a za to, ze neumis cist, za to, ze si vymyslis (napr. s tim, ze jsem rikal, ze jsi looser - nerikal..) atp.. Takze radeji zavri zobak a soupej nohama. reaguj

datum 25.07.2008 12:08

internet-explorer-6 windows-xp

#59 MzK wwwmozektevidi.net

Zpočátku klidná diskuze přetekla v nadávky a osobní urážení. Příspěvky od 25.7 12:00 smazaný… další jsou zakázaný.
Ach tam moc :) reaguj

datum 25.07.2008 13:05

opera gnu-linux

Nové kometáře nejsou povolené.