Když ne amway, tak Lyoness Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Když ne amway, tak Lyoness

Lyoness - jen další varianta pyramidového systému, další systém na bohatství? Lyoness? Amway?

Lyoness - jak funguje?

Toto mi přišlo na ICQ:

Áhoj Oldo. Omluvám se, že se ozývám jen když mám něco důležitého na srdci, ale měl bych pro tebe zajímavou nabídku. Myslím,že patříš mezi schopné lidi a tohle by tě to mohlo zajímat.
Nedávno se mi to dostalo do rukou a začínám to rozjíždět.
Jedná se o Lyoness - věrnostní program, kdy z každého nákupu o obchodníků, kteří Lyoness přijaly (tesco, interspar, marks & spencer, OMV, a mnoho dalších a stále přibývají) získáš 1% z nákupu zpátky. Je to mizivá částka ale získáváš peníze zpět i za rohlíky. Není to ale jen tohle. Můžeš si pod sebe zaregistrovat své přátele a z jejich nákupů dostáváš 0,5% jako odměnu, že jsi je registroval a oni chodí k Lyoness obchodníkům. Také získáváš 0,5% z přátel tvých přátel (dále se to již nevětví) jako odměnu, že jsi své přátele motivoval k nákupům skrze Lyoness. Je v tom ještě více matematiky a dá se na tom velice dobře vydělat a nabízí to i zajímavé investiční metody - v mém případě se mi za 3 měsíce vrátila již polovina z investovaných 64000Kč.
Měl by jsi zájem se tomu podívat více na zub? Tento základ lze řešit po ICQ, ale přeci jen o penězích se mluví lépe osobně.
M.
 

Kufr plný peněz

Řekl bych, že něco podobného jsem už slyšel několikrát. Asi něco kolem Amway. Asi podobné nabídky nevyužiji a budu dál chudý pracovník.

Update článku - Lyoness je věrnostní program, nepodobný amway systému

Lyoness je věrnostní, provizní program, který nemá nic společného s amway, pyramidou ani to není Multi level marketing. Takže pokud chcete mít slevu za každodenní nákupy (např. i za rohlíky), Lyoness je pro Vás ideální.


autor článku OS | datum publikování 20.leden.2010 17:36 | krásná to věda, jen se to nesmí přehánět sociotechnika |

Kometáře

#1 jj www

Koukám stejná pohádka jako u amway reaguj

datum 20.01.2010 20:18

opera windows-7

#2 Jakub Musil wwwwww.jakubmusil.cz

Kámoš do tohoto nalil 25 000 Kč, které si ještě půjčil. Vůl! :D reaguj

datum 21.01.2010 11:01

firefox linux-ubuntu

#3 Rakos www

Zdravicko chtel jsem jen , ze kdyz to je podobne jako u amway.Tak jestli stim mate nekdo nejakou zkusenost?Ted sem se sesel s jednim clovekem kterej mi tohle nabidl(jde o amway) tak o tom hledam nejake info reaguj

datum 21.01.2010 17:34

firefox windows-xp

#4 Michal Jirků wwwgo-strong.net

reakce na »Jakub Musil«: a vratilo se mu to? reaguj

datum 22.01.2010 00:21

firefox windows-xp

#5 Neolker wwwwww.khnet.info

reakce na »Rakos«: Jo, u amway máš prodávat noname prací prášky apod. Tedy alespoň, co jsem slyšel od známého, kterému volali, že je prý doporučil kamarád ...

Poté prý následují semináře (samozřejmě placené) a musíš se potom hodně snažit, aby se ti ty prvotní investice vrátily...

Btw, je to furt o doprošování se lidí otravování známých apod. aby si vůbec něco prodal :D reaguj

datum 22.01.2010 18:45

firefox windows-vista

#6 Jakub Musil wwwwww.jakubmusil.cz

reakce na »Michal Jirků«: To byla řečnická otázka, že? reaguj

datum 23.01.2010 22:55

firefox linux-ubuntu

#7 Manis www

reakce na »Rakos«: Rád ti to celé vysvětlím, napiš mi na email co tě konkrétně zajímá reaguj

datum 08.02.2010 17:18

internet-explorer-8 windows-xp

#8 Jarda www

reakce na »jj«: jsou to sméčka na lidi s kterema jde manipulovat. reaguj

datum 09.02.2010 17:11

internet-explorer-8 windows-xp

#9 Jirka www

No názory máte zajímavé, ale když už něco pomlouvám tak si nejdřív zjistěte co to je a jak to funguje. Amway a podobné věci znám, taky jsem si tím prošel. Ale je to spíš umět prodávat to zboží. Takže si myslím že to do letadla moc nemá, tzáleží kdo je jak schopnej něco někomu prodat. A co se týká Lyoness tak to, že někomu obchodníci kteří poskytují zákazníkovi slevu nazvat letadlem je opravdu unikát. Nejdřív si zjisti jak to funguje a hlavně co to je binární systém,který se v tomto společenství používá. A pokud se chcete dozvědět něco o tom víc tak mi napište. Pošlu vám jedno video kde se o tomto společenství dozvíte víc než jen jedna paní povídala. reaguj

datum 10.02.2010 09:22

firefox windows-xp

#10 Petrik wwwmojekarta.info

Pokud vas zajima vice k Lyonessu kouknete se spise na mojekarta.info/ . Je to bezna vernostni karta kde ziskavate minimalne 1 procento z Vasich nakupu a 0,5 procenta z nakupu Vasich pratel zpet. Samozrejme ze hodne obchodniku ma treba 15ti procentni provize. Seznam obchodniku je pomerne velky a je v nem treba OMV, Interspar, Tesco, Shell , Bata, Sportisimo, Kika, Baumax atd. reaguj

datum 10.02.2010 19:56

firefox windows-xp

#11 Petrik wwwmojekarta.info

Zapomnel jsem dodat ze vernostni karta je jako kazda jina vernostni karta zdarma. Nikdo do toho nic nenaleval jak se pise vyse :) reaguj

datum 10.02.2010 19:59

firefox windows-xp

#12 PlukSH1 www

Souhlasím z Jirkou. Zde si můžete zdokonalit své nedostatky. www.multilevelmarketing.cz/ www.dreamlife.cz/osobni-rozvoj… cs.wikipedia.org/wiki/Amway reaguj

datum 17.02.2010 17:28

internet-explorer-6 windows-xp

#13 Eva www

Amway není žádný podvod,je pravda,když si nakupuji vitamíny,tak o 30% levněji,než zákazník.Výrobky jsou kvalitní LOC ,Dish Drops a jiné.Jedná se také milý pane o ekologii,která této zemi chybí a o slušnost lidí,kteří nemyslí na sebe,ale i na druhé.]Můžu si s Vámi o tom popovídat,když budete chtít .napište.Eva reaguj

datum 20.02.2010 02:49

firefox windows-xp

#14 cala www

Jestli mohu také jeden názor.
Pokud mám registraci od Amway - nakupuji se slevou 30% výrobky, které jinak nakupuji v obchodní síti za 100%.(registrace stojí cca 1300,-Kč. Registrace se může do 6 měsíců vrátit a peníze dostanete zpět.)
Pokud chci věrnostní kartu musím zaplatit vstupní poplatek 25tisíc a výše. Slevy mám 1%-15% a nelze se odhlásit s tím, že by mi byli vráceny zaplacené peníze za vstup.Takže vlastně těmi penězi platím za plastovou kartu. A jak fungují reklamace? reaguj

datum 20.02.2010 19:16

internet-explorer-8 windows-vista

#15 Petrik wwwmojekarta.info

Eva: tak amway je neco jineho nez Lyoness. Muze to fungovat, zalezi na obchodnikovi :). U Lyoness mate vernostni kartu a dostavate penize zpet z nakupu vasich a vasich pratel. reaguj

datum 20.02.2010 19:17

firefox windows-7

#16 cala www

Věrnostní kartu máš. Na nákup v Intersparu, Tesku potřebuješ originíl poukázky a objednávka jedné stojí 3200,-Kč.To znamená, že ti vlastně ze zaplacených peněz za poukázku vrací 1% z nákupu. Když budu mít nákup za 500,- Kč vrátí mi 1% tj. 5kč. Otázka kolikrát musím do toho obchodu jít, aby se mi vrátily ty 3200,- za zaploacení poukázky? Nehledě na to, že jsou supermarkety, které mají o více než 1% nižší ceny zboží než zmiňované obchody. Ráda bych, aby mi to někdo vysvětlil, když se za to tak bije. reakce na »Petrik«: reaguj

datum 20.02.2010 19:59

internet-explorer-8 windows-vista

#17 Jan Němec www

Lyoness je větnostní program který nám umožní vydělávat na svých nákupech.
Mě osobně a celou rodinu dokonce i otce velice zaujal a využili jsme ihned možnost být v "business TEAMU"
Ať jsem dělal kdekoliv tak tak teprve toho mě velice zaujalo výplata týdně? krásná věc když vám v úterý chodí sms s výplatou která je na cestě na váš účet.
Ať už chcete jen nakupovat a díky lyoness z vašich nákupů mít co nejvíc.
Kdyby měl někdo zájem rád se s ním osobně setkám a vysvětlím 603 81 26 97 českolipsko.
Ostatní kdo o tom nic neví tak nevím podle čeho soudí. reaguj

datum 01.03.2010 15:09

chrome windows-7

#18 Jan Němec www

Rád vysvětlí lyoness lidem kteří mají opravdový zájem!
Severní Čechy(českolipsko) reaguj

datum 01.03.2010 15:13

chrome windows-7

#19 denisa www

reakce na »Rakos«: amway je pro lidi co maji penize a dobry kontakty,tezko na tom vydelas"miliony v dolarech":Dje to realizovatelny,ale hodne tezko.lyoness je naprosto logicky a nemuzes na tom prodelat akorad se ti vraci urcity procento z nakupu,ale je to na dyl...do amway bych nesla...a to vim o cem mluvim. reaguj

datum 02.03.2010 21:22

internet-explorer-7 windows-xp

#20 denisa www

reakce na »cala«: a co je na tom vrati ti nekde 5 kc???mozna kdyz se prodavacka sekne.. reaguj

datum 02.03.2010 21:27

internet-explorer-7 windows-xp

#21 demo www

To je fatk výhra, si spočtěte kolik času byste ztratili nakupováním a čekáním ve frontě. To radši běžte sbírat psí ho*na do Pražských ulic za 100Kč na hodinu. Vyděláte si víc, než když budete běhat pořád po krámech kvůli pár korunám:-) reaguj

datum 03.03.2010 11:31

firefox windows-7

#22 cala www

Tak jsem se dívala na jejich stránky. Zjistila jsem, že obchody, které tam nabízejí slevy použiji možná tak jednou za rok. Co se týče těch hyper a super marketu, jedná se jen o Interspar a Tesko. když vezmu, že ty obchody u nás nemáme a musela bych za nimi jezdit 20 a více kilometrů a ještě si nejdříve musela objednat tu poukázku za 3200kč, je to pro mne absolutně nevýhodné. reaguj

datum 03.03.2010 16:27

internet-explorer-8 windows-vista

#23 martin wwwwww.Lyoness.emobile.cz/

ale platej mi vcas :-P reaguj

datum 09.03.2010 10:16

firefox windows-xp

#24 cala www

Taky odpověď reakce na »martin«: reaguj

datum 10.03.2010 09:54

internet-explorer-8 windows-vista

#25 Honza www

reakce na »cala«: Rád se připojuji k diskusi o Lyoness, protože tam pracuji už skoro rok. Všem doporučuji, aby si nejdříve vyslechli základní školení (na můj mail - sdělím místa i časy konání), naučili se systém a pak vedli plané diskuse. Z toho,co jsem četl, je zřejmé, že tomu diskutující vůbec nerozumějí - ale rádi pomlouvají a píšou. Honza reaguj

datum 11.03.2010 10:24

internet-explorer-6 windows-xp

#26 Honza www

reakce na »cala«: Rád se připojuji k diskusi o Lyoness, protože tam pracuji už skoro rok. Všem doporučuji, aby si nejdříve vyslechli základní školení (na můj mail - sdělím místa i časy konání), naučili se systém a pak vedli plané diskuse. Z toho,co jsem četl, je zřejmé, že tomu diskutující vůbec nerozumějí - ale rádi pomlouvají a píšou. Honza reakce na »Jakub Musil«: reaguj

datum 11.03.2010 10:28

internet-explorer-6 windows-xp

#27 Honza www

Rád se připojuji k diskusi o Lyoness, protože tam pracuji už skoro rok. Všem doporučuji, aby si nejdříve vyslechli základní školení (na můj mail - sdělím místa i časy konání), naučili se systém a pak vedli plané diskuse. Z toho,co jsem četl, je zřejmé, že tomu diskutující vůbec nerozumějí - ale rádi pomlouvají a píšou. Honza reaguj

datum 11.03.2010 10:29

internet-explorer-6 windows-xp

#28 Amway Leader www

Já pořád nechápu co tu řešíte......ted pisu k lidem co Amway kritizujou podívejte se na to kolik penez vydeláváte měsíčne, kde pracujete a kde bydlíte .....není to nic ze bych nas chtel nejak vytahovat ale zamyslete se nad sebou proc ty kritiky pisete .....protoze ste s prominutim hovno delali a ste tam kde ste ......pokud nepočítám konkurenci zeptejte se jakýho koliv majitele firmi , reditele, vlastníka jakékoliv společnosti nebo člověka který nežije od výplaty k výplatě ať vám řekne co si myslí o AMWAY nikdo ji nezkritizuje a to ted ppisu i Amwayakum nechapu co tu furt resite premyslejte o tom kdo tydle kritiky pise jsou to neuspesny lidi kteri sou radi ze vyjdou s penezi na mesic ale to je tech 90-95% obyvatel ktery chceme zmenit ale nekdo to proste nepochopi ale jak jsem uz rikal sou to lidi kteri sou radi ze vyjdou z penezi uspesnej clovek nikdy todle nekritizuje a to je ten rozdil mezi jak lidi rikaj ze skupina lidi nepocitam jen AMWAY ...ta 5% skupina jsou viznavaci antikrista a ze sme sekta a dovi co vsechno a 95% vetsinou ktera preziva ..... to je ten rozdil mezi uspechem a neuspechem ....postoj!!!! pozitivita !!!ja nezahazuju lidi ktery rikaji ze jim to nesedlo ..role obchodnika a budovatele byznysu neni pro kazdeho to se da pochopit a respektuji to ale nesnasim kdyz lidi si udelaji o cele spolecnosti obrazek s internetovych kritik a siri to dal nebo pisou tydle nesmyslny kritiky hele fakt kdyz se podivate na lidi kteri pisou tydle typy kritik co to je za lidi to jsou lidi kteri ziji od vyplaty k vyplate sou neuspesny kazdej den chodi po ulici at rana i presden maji negativni obliceje ..pristupy ke vsemu sou negetivni nadavaji na stat a na svyho zamestnavatele ale nezvednou se aby neco udelali oni cekaji .....ale tydle lidi nikdo nepotrebuje mi chceme do svych teamuuu lidi kteri neco hledaji ....hledaji zmenu .....hledaji to jak zmenit a zlepsit svuj zivot ne ty negativni zamestnance kteri maji negativni pristup k životu .....budou tu lidi zavrhovat nase nazory ok mi to berem ale pak se podivejte jak zijete a zamyslete se nad tim jak budou vyrustat vase deti a jaky mysleni ste zdedili po svych rodicich ...........KRISTE PANE PROBERTE SE !!! je tu kapitalismus prilezitosti na kazdym kroku namluvim jen o AMWAY penize lezi na zemi jen se staci zohhnout !!!! nemít integritu vuci 95% obyvatel .....lidi si mysli ze mit firmu je jenom pro vyvoleny to se preci dedi:D nikdo toho nemuze dosahnout:D protoze ho na trhu rozdrti:D vy jste tak najivni .....to je to mysleni ktery mate ve sve palici to je to co rozdeluje 95% neuspesnych lidi od 5% uspesnych lidi tady nejde o to ze je tu AMWAY amway je super ale nejhlavnejsi je to jakej postoj ma 95% obyvatelstva postoj vuci zivotu a kapitalismu a o tom co delaji pro to aby se zmenili to je ten rozdil......kdyz vemu priklad v podvedomi lidi je ze golf je draha hra ze to hraji jenom manazeri a majitelové ....to neni pravda je to blbost golf je pristupnej vsem tak jako podnikaní ale clovek kterej chce musí zmenit negativitu za pozitivitu stanovit si priority a jít za tím !!!!!!!!!!!!! zrusit integritu kterou ma vuci zbytku a zacit neco delat!!! NEJDE O AMWAY JDE O LIDI O POSTOJ LIDí a CHOV8Ní Těchto lidí o nic jiného o pristupu k životu .....ale pokud si to lidi nezacnou uvedomovat tak dopadnou tak jak jejich rodice ,,prarodice atd . LIDI PROBERTE SE staci se jen zvednout a zacit neco delat nic jinyho v tom NENI !!!!!!!!!!!!!!!!!
Jestli chcete zmenit zvuj postoj nebo zacit neco delat nebo souhlasite s mimi myslenkami a mate zajem trochu zmenit sebe a nemusi se jednat zrovna o amway tak bych se rad s vami pobavil a klidne sesel a vymenil si zkusenosti nebo pobavil o tom jak zmenit vas dosavadni pristup ......pripadne email marceldenk@vpa21.cz nebo tel . 605850008 reaguj

datum 16.03.2010 12:00

internet-explorer-7 windows-xp

#29 Draww www

reakce na »Amway Leader«: SPAM DELETE! reaguj

datum 17.03.2010 16:02

netscape macintosh

#30 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Draww«: Ale no tak :-) spíš jemu budou chodit spamy, když má email viditelně v komentáři… Jen ať každý vidí jeho inteligenci projevu reaguj

datum 17.03.2010 16:32

opera windows-vista

#31 simones www

Rakos reakce na »Rakos«: : Koukám, že hledáš informace na internetu... Touto cestou je možno najít spousty dobrých a naopak spousty zkreslených představ ohledně tohoto tématu (i témat jiných, však všichni známe kolik informací na internetu je právě pravdivých...). Ohledně tohoto tématu; dávej si pozor na to, koho se ptáš. Byla bych nerada aby Ti někdo svým přístupem vzal tuto příležitost. Můžu říct, že jsem se naprosto spokojena. Četla jsem tady něco o zaměření na prodej výrobků. Za poměrně dlouhou dobu co jsem VPA jsem ještě nedošla k tomu abych chodila s kufříčkem po městě a cpala lidem výrobky, o kterých bych nic pomalu ani nevěděla, protože bych je nepoužívala ... a přesně tak tomu bývá u mnoho prodejců, kteří nám cpou voňavky té "nejlepší" kvality na ulici se slevou z 1000 Kč na 100 Kč. ... Samozřejmě, že používám výrobky jako je Glister, Artistry, Body-series atd., protože mi vyhovují... Další připomínka, která mi zaručuje kvalitu a serioznost společnosti je 100% záruka spokojenosti, to znamená, že výrobky můžeme (a to i výdaje za lístky na výše zmíněné semináře)vrátit se 100% návratností peněz. A určitě všichni známe VŠE - vysokou školu ekonomickou v Praze.... Proč by tato prestižní škola spolupracovala s firmou, která neni seriozní? Schválně se zamyslete a řekněte mi o něčem serioznějším, protože já nic takové neznám.... Děkuji za reakce reaguj

datum 17.03.2010 17:35

firefox windows-xp

#32 mejsa www

reakce na »Jirka«: Ahoj, prosím pošli mi to video na e-mail. Moc mě tento systém zaujal a sháním nové a nové informace. Díky! reaguj

datum 17.03.2010 18:23

firefox windows-xp

#33 patrik www

reakce na »Amway Leader«: Jestliže někdo nutí starší lidi kupovat předražené výrobky,je podle vás tak zvaný PODNIKATEL? To je pouze podnikavec,který využívá důvěřivosti a slušnosti starých lidí.Týká se to i prodejců výrobků AMWAY-čistící prostředky,vitamíny atd. reaguj

datum 17.03.2010 22:41

internet-explorer-8 windows-vista

#34 patrik www

OK reaguj

datum 17.03.2010 22:44

internet-explorer-8 windows-vista

#35 patrik www

reakce na »Amway Leader«: Jestliže někdo nutí starší lidi kupovat předražené výrobky,je podle vás tak zvaný PODNIKATEL? To je pouze podnikavec,který využívá důvěřivosti a slušnosti starých lidí.Týká se to i prodejců výrobků AMWAY-čistící prostředky,vitamíny atd. reaguj

datum 17.03.2010 22:45

internet-explorer-8 windows-vista

#36 jimi www

reakce na »cala«: Nevíš-nepiš reaguj

datum 23.03.2010 08:52

firefox windows-xp

#37 Zoro 608 978 999 www

reakce na »MzK«:
S tou inteligencí projevu máš samozřejmě pravdu, hrubky se tam taky najdou, ale mnohem závažnější je fakt, že Amway Leader má pravdu. Amway ani Lyoness mně moc nerajcují, proč jsem dobrý analytik a dávám přednost společnostem, kde při minimální námaze dostanu mnohem více a rychleji, samozřejmě v mezích zákona. Znám však pár lidí, kteří jsou s Lyones cca po 5 letech spokojeni, snad proto, že si od toho moc neslibovali a když jim občas přijde sms, že mají na účtu pár tisícovek, mají radost, snad proto, že skutečný úspěch si ve svém životě ani nepřipouštějí. Začínat v dnešní době s Amway považuji za zoufalé rozhodnutí. Tím však nechci degradovat produkty nebo práci těch, kteří u této společnosti dokázali udělalat kariéru. Každý obchod má svá specifika. V době krize na přesyceném trhu je většina lidí zmatena a znechucena věčnými neúspěchy a podvody, ale stále je ještě láká pomyšlení, že tentokrát to možná vyjde. Bohužel solidní možnosti výdělku jsou jen naprostou kapkou v moři těch mizerných. Jen málokdo tyto možnosti od sebe rozezná. Inteligence nerozhoduje, člověk by měl umět analyzovat a objektivně posuzovat všechna související fakta. Při rozhodování je důležité mít maximum informací, nejednat unáhleně, nebát se zeptat na cokoliv. reaguj

datum 24.03.2010 05:05

internet-explorer-7 windows-xp

#38 Miloslav www

Dobrý den všem. Multi-level marketing je velmi zajímavý a kdo ho pochopil nemůže říci, že se jedná o letadlo. V Lyoness jsem zaregistrovaný od listopadu roku 2009 a intenzivně jsem začal pracovat v lednu 2010. Do současné doby jsem vydělal cca 35.000,- Kč a dosáhl 2. stupně kariéry, kterou budu v dubnu obhajovat už 3. stupněm. V dubnu předpokládám finanční příjem nad 50.000,- Kč. Je to výsledek mé práce. Poslední měsíce v tomto roce mám v plánu mít příjem nad 100.000,- Kč. Na webu se dozvíte více. Máte-li zájem o další informace, registraci a pomoc, napište mi, kontakty jsou na webu. reaguj

datum 03.04.2010 13:23

firefox windows-vista

#39 Miloslav www

Dobrý den všem, komunikace na téma Amway a Lyoness mě velmi zajímají. V Lyoness jsem zaregistrován od listopadu roku 2009, aktivně jsem se zapojil do práce v lednu 2010. Do současné doby jsem si v tomto MLM vydělal cca 35.000,- Kč a získal 2. stupeň kariéry. V dubnu chci obhájit svoji kariéru 3. stupněm a mít příjem nad 50.000,- Kč. V posledních měsících tohoto roku chci mít příjem nad 100.000,- Kč. Pokud se někomu MLM a Lyoness nelíbí, nedá se nic dělat. Informace o mě a Lyoness naleznete na mém webu www.lyoness-lyoness.cz./ Mohu Vám pomoci nejen k registraci, ale i k ziskům. Vše je otázkou práce, nic není zadarmo. reaguj

datum 03.04.2010 13:31

firefox windows-vista

#40 Miloslav www

reakce na »Zoro 608 978 999«: Dobrý den všem, komunikace na téma Amway a Lyoness mě velmi zajímají. V Lyoness jsem zaregistrován od listopadu roku 2009, aktivně jsem se zapojil do práce v lednu 2010. Do současné doby jsem si v tomto MLM vydělal cca 35.000,- Kč a získal 2. stupeň kariéry. V dubnu chci obhájit svoji kariéru 3. stupněm a mít příjem nad 50.000,- Kč. V posledních měsících tohoto roku chci mít příjem nad 100.000,- Kč. Pokud se někomu MLM a Lyoness nelíbí, nedá se nic dělat. Informace o mě a Lyoness naleznete na mém webu lyoness-lyoness.cz. Mohu Vám pomoci nejen k registraci, ale i k ziskům. Vše je otázkou práce. reaguj

datum 03.04.2010 13:32

firefox windows-vista

#41 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Miloslav«: Další pako co neumí číst…
Pokud se některý kometář nezobrazí ihned, čeká na schválení, neposílejte komentář znova.
A Miloslav (jasný propagátor lyonessu) neumí číst a odeslal stejný komentář 3×. reaguj

datum 03.04.2010 23:43

opera windows-vista

#42 LIBOR Pelhřimov www

Zdar všichni,
napíši jen několik vět k Lyoness. Zdarma obdržíte kartu, na netu máte svůj přístup na svoje zaheslované stránky, najdete zde obchodníky, kteří jsou jako obchodní partneři u Lyoness, nakupujete u těchto obchodníků a dostávatě část peněz z nákupu zpět na svůj účet. VY (MY) ZÁKAZNÍCI SI VYBÍRÁME OBCHODNÍKY, KTERÝM JSME VĚRNÍ JAKO ZÁKAZNÍCI A OBCHODNÍK NÁM DÁVÁ ČÁST PENĚZ ZPĚT.....Pouze záleží na vašem výběru obchodů, kde nakupujete.....nic víc. Pokud chcete více nejen informací - tak první věc, kterou uděláte je, že si dojdete na Info Lyoness - Zdarma a tam se dozvíte hodně základních informací, pokud vás to nadchne ještě víc, tak se budete informovat na bussines školení Lyoness- zde se dozvíte prakticky vše o systému a budete mít možnost mluvit a ptát se osobně s českým zastoupením Lyoness. Na stránkách Lyoness.cz se dozvíte jen základní infomace, protože hlavním mottem firmy je "teplá infomace". Pokud se mi systém líbí, tak ho doporučím ústně a o tom to je!!! Konečně... všichni TI, co jen kritizují a haní práci nebo nápady druhých ... konečně procitněte !!!!- není ostuda něco nepochopit, ale proč je to dneska v módě, pak spousta z vás vypadáte jako hlupáci. Rád si s kýmkoliv osobně pokecám o čemkoliv ohledně Lyoness. libor@velotocik.cz reaguj

datum 13.04.2010 21:20

firefox windows-xp

#43 Markéta www

reakce na »Petrik«: Ano takto přesně funguje lyoness. Karta zadarmo, vrácení určitě 1 % z Vaších nákupů.Pokud máte nějaké otázky,napište mi na e mail. Ráda zodpovím. reaguj

datum 14.04.2010 10:50

internet-explorer-8 windows-vista

#44 benyovszkijiri www

reakce na »Honza«: jestli máte zájem prodám svůj byznys mob.773 575 xxx reaguj

datum 17.04.2010 12:34

internet-explorer-8 windows-7

#45 Denča www

reakce na »Neolker«: hochu jde vidět že nevíš o co tam jde:-D já se nikdy nikoho nedoprošovala,nikdy!! prostě tupec to nepochopí. reaguj

datum 20.04.2010 08:15

internet-explorer-7 windows-xp

#46 Manicka www

Ja teda nevim... znam Amway diky svagrovi nakupuju pres nej nejake oblibene vec netvrdim ze maj vsechno super to urcite ne...|S ekologii-jak tu nekdo psal...No zadne testy na to ze sou tak strasne eko jak prezentujou sem se taky nesetkala... obcas me zarazi nazory na jine pripravky od jinejch firem... Mit v nabidce "2" sampony a tvrdit jak sou dokonale i kdyz mi nevyhovujou... no nevim... na to odpovedet taky neumi... to radsi dela ze nic...a ze by vydlaval neco extra?... reaguj

datum 21.04.2010 14:55

internet-explorer-8 windows-7

#47 eva www

....ahoj Vážení,Vaše diskze je,,zajímavá",už na úvodní stránce je urážka...každý není dokonalý..a že někdo je chudý duchem,za to nemůže....chovejme se slušně,respektujme názor druhého a mysleme na budoucnost...co komu dojde,nechme opravdu na každém...hezké dny reaguj

datum 23.04.2010 22:48

firefox windows-xp

#48 HonzaL www

reakce na »cala«: Ty žádný poukázky nekupuješ,vyměníš si je jedna ku jedný za peníze.A poukázky utratíš v obchodě za nákup kterej stejně potřebuješ udělat a ještě z toho provedeného nákupu dostaneš peníze zpět.Kdyby chtěl někdo info o lyoness dejte mi vědět na LonskyHonza@seznam.cz a můžem si třeba domluvit schůzku. reaguj

datum 24.04.2010 11:12

opera windows-xp

#49 Ouda Vláďa www

Pyramida je system na kterém je založená spousta věcí v našem životě. Ku přikladu stát na vrcholku stojí prezident, pod ním je vláda, a tak dále. S toho plyne asi to, že někdo tuto či jinou společnost založil, ustanovil, řídi, je na vrcholu a ti dalši jsou jako pyramida naslákádaní pod ním a to je vše. Hezké a příjemné dny.... reaguj

datum 26.04.2010 18:30

firefox windows-2000

#50 HonzaL www

jenom příklad jako lyoness fungují úplně stejně např.česká pošta nebo komerční banka.je to stejný systém. reaguj

datum 26.04.2010 19:44

opera windows-xp

#51 Jirka wwwwww.uklidy-jimi.cz

No už jsem tu jednou o lyoness psal, ale stále vidím jak plno lidí o tom ví hodně málo a akorát tento systém pomlouvá. Nejlepší co jsem zatím našel je "potřebuješ originíl poukázky a objednávka jedné stojí 3200,-Kč." vážení vzpamatujte se a nepište tyto bludy. Akorát odrazujete lidi, kteřé by to zajímalo svýma nesmyslnejma prohlášeníma. A proto kdo má zájem se dozvědět jak to opravdu funguje ať mi klidně napíše. reaguj

datum 26.04.2010 22:38

firefox windows-xp

#52 raduz www

jestli si si prosel firmou amway, tak si to blbe pochopil.Nikdo nikoho nenuti nic prodavat reakce na »Jirka«: reaguj

datum 28.04.2010 11:51

internet-explorer-6 windows-xp

#53 Klofan www

Zdar, na Amway se vybodni. ;) Tam to stojí dost peněz, než uvidíš aspoň nějakou korunu. Lyoness vypadá líp a prachy tam dávat nemusíš což je výhoda, akorát to pak trvá dýl... reakce na »Rakos«: reaguj

datum 29.04.2010 20:56

chrome windows-xp

#54 LR www

Já osobně sem si lyoness neprošel a ani mně to neláká natom nikdo nezbohatne a moc extra neušetří já jedině preferuji jedinej MLM a to LR tam se mi peníze vracej a prodej se splňuje skoro sám lidi to prostě chtěj =) to je asi jediná spol. která nejlíp funguje a neni to zlodějna =) reaguj

datum 03.05.2010 12:55

firefox windows-xp

#55 Scruff www

reakce na »Amway Leader«: přečetl jsi ten popisek pod rámečkem kde si psal tu tvoji love story ? myslím konekrétně tohle " Pamatuj na to, že tvůj příspěvek o tobě něco vypovídá. O tom, jak jsi inteligentní, jak se chováš a kolik ti je let. Tak se podle toho chovej ;-)" . Myslím že si ho ani neviděl :D Já mám 20 000 měsíčně ..když poplatím byt tak mám 15 000 čistá ruka :P a i přesto budu kritizovat ten "váš" amway :P všechny tyhle pyramidový záležitosti je běh na dlouhou trať a to ještě se štěstím :P. reaguj

datum 03.05.2010 18:54

firefox windows-xp

#56 Felis www

Zajímavé příspěvky z více stran.
Já do Lyoness šla, nestojí mě to ani korunu a už mám slevy na nákup.Pokud budu chtít půjdu i do dalších registrací mých známých a ráda jim i zasponzoruji 64 Kč za jejich registraci. Tak to totiž funguje, platí ten, kdo vás registruje.
A výrobky Amway jsem si párkrát koupila od známého, který na tom samozřejmě nezbohatl, a jsem s nimi spokojena. reaguj

datum 04.05.2010 15:33

internet-explorer-8 windows-xp

#57 Felis www

Amway výrobky jsou sice relativně drahé, ale dávkování je tak malé, že vám balení vydrží několika násobně déle než běžné balení z obchodu.O okrádání tu nemůže být řeč. reaguj

datum 04.05.2010 15:42

internet-explorer-8 windows-xp

#58 Felis www

reakce na »Amway Leader«:
Je to jedna dlouhá věta, ale máte pravdu. reaguj

datum 04.05.2010 15:48

internet-explorer-8 windows-xp

#59 Felis www

reakce na »Scruff«:
Ale má p. Amway Leader pravdu, i přes tu jednu dlouhou větu bez čárek a teček. A jednou těch 20 tis. na uživení rodiny určitě nebude stačit. reaguj

datum 04.05.2010 15:52

internet-explorer-8 windows-xp

#60 Felis www

To nejsou jen obchody, to je i sleva na plyn a elektřinu, a to platíte každý měsíc. reakce na »cala«: reaguj

datum 04.05.2010 15:54

internet-explorer-8 windows-xp

#61 Jarda www

Přátelé, chvilku to tady sleduji a při vší úctě k některým lidem musím konstatovat, že by nejprve měli něco sami vyzkoušet a pak se případně něčemu vyjadřovat. On i odpadlík v jakémkoliv sportu raději bude pomlouvat trenéra a hledat tisíce výmluv, jen aby nemusel přiznat, že chyba je někde mezi jeho ušima. V Amway nejde vůbec o to, někomu něco vnucovat, lámat atd. Je to přesně naopak a k tomu je člověk veden (pokud má dobrého lídra) od začátku, protože ten lídr vážení, má peníze až tehdy, když pomůže druhému k úspěchu a určitě nebude ztrácet čas s někým, kdo si nechce nechat pomoct a nic nehledá. Ten kdo to nechápe pak kazí dobrou pověst i sebelepší společnosti. Je to ale vždy o konkrétních lidech a nedostatku jejich zkušeností.
O legálnosti, obrovském neustálém růstu Amway (i době krize) a o tisícovkách nových lidí snad dnes polemizují už jen ti, kdo nemají dostatek informací. Zatímco tady kdekdo píše, že to nejde, ty tisíce nových lidí si už užívají peněz o kterých jim "negaťáci" říkali, že nikdy nebudou. KDO MÁ TEDY PRAVDU?

PS: Kdo hledá hrubky - určitě je najde. Další důkaz, že tenhle byznys zvládne každý kdo opravdu chce. I na VŠ vás totiž většinou naučí jen to, jak si najít dobré zaměstnání, ale ne jak vydělat peníze. GO DAIMOND!!! reaguj

datum 06.05.2010 01:27

firefox windows-xp

#62 David www

reakce na »Jirka«: ahoj Jirko,
rád si od Tebe přečtu další info o Lyoness + video. moc dík. David reaguj

datum 08.05.2010 19:44

internet-explorer-6 windows-xp

#63 Jan Němec wwwmlm.707.cz

Dobrý den.
Jak koukám tak jsem asi taky vůl podle některých když jsem tam vložit přes 60000 a matka taky, bratr taky a kamarádi. Ale nikdo to po nás nechtěl to jsme chtěli všichni sami. Do lyoness nemusíte vkládat peníze. Vlastně to není ani vklad jen záloha na nějaký nákup. Kuli různým firmám které žijí ze vstupních poplatků nebo jsou povinné nějaké poplatky tak si lidi smějí když někdo někam dá své peníze. Kdyby měl někdo zájem z liberecka nebo i celé čr rád mu lyoness vysvětlím.
mlm.707.cz reaguj

datum 12.05.2010 18:51

chrome windows-7

#64 rraadeekk www

reakce na »cala«: Vidim že jsi to špatně pochopila.Příklad:objednáš jsi poukázky do Tesca za těch 3200 kč.Přijdou ti poukázky v hodnotě 100,200,500 a 1000 kč V celkové hodnotě 3200 Kč.A tedˇ jenom když budeš nakupovat,tak místo peněz zaplatíš těma poukázkama.A záleží jenom na tobě jestli těch 3200 utratíš najednou nebo třeba na desetkrát.Hned na se ti vrátí 1% zpět na tvůj účet do banky.Ale to 1% je jenom jedna z výhod u lyoness. reaguj

datum 15.05.2010 15:01

firefox windows-xp

#65 Lukáš www

Zdravím,
nedávno jsem začal s firmou AmWay spolupracovat a nemohu si to vynachválit. Opravdu se tam dají vydělávat peníze. Ze začátku pár stovek a později i tisíce čí desetitisíce. Základ je narazit na správného člověka, který Vás do toho začlení a HLAVNĚ POŘÁDNĚ VYSVĚTLÍ jak to funguje. Já osobně jsem narazil na člověka, který tomu pravdu rozumí a pomáhá mi s tím až jsem osobně s toho překvapen a výsledky se opravdu dostavují. Takže jestli se chcete něco o této firmě více dozvědět, tak mě kontaktujte na email (horky.lukas@volny.cz), já se Vám obratem ozvu. Nikoho do ničeho přemlouvat nebudeme...to se nebojte... Jen Vám ukážeme jak to funguje a kde se ty peníze berou.
A na závěr chci říct, že toto není pyramida (letadlo).
Je to legální a je tu 0% rizika. Za registrování nic neplatíte.
Pěkný den přeji. reaguj

datum 16.05.2010 17:14

firefox windows-7

#66 Lukáš www

Zdravím,
nedávno jsem začal s firmou AmWay spolupracovat a nemohu si to vynachválit. Opravdu se tam dají vydělávat peníze. Ze začátku pár stovek a později i tisíce čí desetitisíce. Základ je narazit na správného člověka, který Vás do toho začlení a HLAVNĚ POŘÁDNĚ VYSVĚTLÍ jak to funguje. Já osobně jsem narazil na člověka, který tomu pravdu rozumí a pomáhá mi s tím až jsem osobně s toho překvapen a výsledky se opravdu dostavují. Takže jestli se chcete něco o této firmě více dozvědět, tak mě kontaktujte na email (horky.lukas@volny.cz), já se Vám obratem ozvu. Nikoho do ničeho přemlouvat nebudeme...to se nebojte... Jen Vám ukážeme jak to funguje a kde se ty peníze berou.
A na závěr chci říct, že toto není pyramida (letadlo).
Je to legální a je tu 0% rizika. Za registrování nic neplatíte.
Pěkný den přeji. reaguj

datum 16.05.2010 17:14

firefox windows-7

#67 Roma www

prosím, pošli to video na Lyoness, díky. reakce na »Jirka«: reaguj

datum 18.05.2010 12:49

internet-explorer-6 windows-2000

#68 peter www

nevim jak vi kamosovi prislo na ucet 38000kc z nakupu za80000kc. reaguj

datum 19.05.2010 13:26

firefox windows-xp

#69 peter www

ti procenta jsu pro vas kdo tomu nerozumi penize jse vrati ne hnet ale vrati mislete na zadni vratka. reaguj

datum 19.05.2010 13:34

firefox windows-xp

#70 Ubec www

Hej lidi amway i lyones mam v tom skusenosti jestli nekdo se chce na neco poptat piste mi na mej Scaleon@centrum.cz ale jen vazne ne otazky typu A kolik si videlavas a takovi kraviny reaguj

datum 21.05.2010 01:18

firefox windows-xp

#71 Kuba www

Helejte se my jsme o lyoness zpočátku taky pochybovali, ale naše teta to tady v čechách rozjížděla a už je dávno za vodou! A myslím, že je to úplně něco jinýho než amway. reaguj

datum 21.05.2010 17:25

internet-explorer-8 windows-xp

#72 bouda petr www

Myslim si, že každý by sem mohl napsat co chtěl . No nic, jen by mě zajímalo jestli má lyoness 50 letou tradici, jako Amway. reaguj

datum 24.05.2010 10:33

internet-explorer-8 windows-7

#73 bouda petr www

jsou to keci, jaké investice? o žádných nevim reakce na »Neolker«: reaguj

datum 24.05.2010 10:34

internet-explorer-8 windows-7

#74 bouda petr www

reakce na »Eva«: Velice s vámi souhlasim reaguj

datum 24.05.2010 10:35

internet-explorer-8 windows-7

#75 petrisch www

Lyonesse je služba? Je to zboží? Ach my češi. Několik měsíců dostávám sem tam telefonát od mých “známých”, že objelivli, jak si sebrat peníze ze země a že bych si je měl určitě vyslechnout. Jednou jsem to udělal a byl mi představen systém Lyonesse. Zeptel jsem se co je tedy tou přidanou hodnotou pro mě od služby Lyonesse? Když jdu do kadeřnictví, ostříhají mě, když si jsu koupit auto kupuji auto, když spekuluji na burze s akciemi, tak vědomě s rizikem ztráty, když sám nabízím služby své firmy musím nabízet nějakou přidanou hodnotu. Lyonesse nabízí “za nic peníze” jen provizi ze slev.!? My češi bychom asi rádi nic nedělali a vydělávali peníze. Proto letadlo Lyonesse, slaví úspěch v ČR. Tedy zatím, než si ty peníze čechů odnesou se slovy “nějak to nevyšlo”. Kdy už konečně pochopíme, že bez práce nejsou koláče? Nemyslím tím nutně stát v továrně u pásu, ale generovat nějakou přidanou hodnotu, z které všichni žijeme, protože z ní přímo i nepřímo platíme daně. reaguj

datum 30.05.2010 09:41

internet-explorer-7 windows-vista

#76 Michal M www

díkybohu, ještě že se tu dá reagovat aniž bych se musel půl dne registrovat

tak to já taky napíšu svůj názor
jedna paní mě seznamovala s touto úžasnou prací, samozřejmě spousta polopravd a manipulací, když to teď procházím na netu všechnu zjišťuju v ryzí podobě - úplně jiné. ale nechal jsem jí vykecat a něco jí o tom řeknu.

jsou to všechno ano šméčka aktivity typu focuspoint nebo jiných exkluzivních prodejních prací nebo prací z domova.
když si firmu člověk vyjede v rejstříku je tam mililon firem s amway v názvu většina, neli všechny po likvidaci a to samozřejmě OSVČ, výrobky jsou trv. exkluzivní=BIO, EKO, KONCENTRÁTY A HLAVNĚ NONAME, a noname věci u mě nemaj šanci a EKO si můžu koupit i v BILLE NEBO LÍDLU (tzn. paštiku, rohlíky, máslo nebo obyč šampon si tam nekoupím). samozřejmě prodej, ale předtím PREZENTACE DOMA, není dovážkovou službou, spíš tedy donáškovou :-). vstupní polatky, přednášky/prezentace s filozofiema manipulace (řekl bych na dvou úrovních, kde předpokladem bude že školenej kterej má ovlivňovat lidi bude hloupější než školitel, kterej ovlivňuje jeho, no a těch blbejch kterejm to prodá podle jejich "vzdělávání" bude asi málo a zneužívat třeba starý nebo duševně zaostalý se mi nechce.) dalších noname lidí z ciziny (to aby mohli pak zdrhnout a nikdo je nezmlátil), samozřejmě se vstupným, no to aby se pak člověk neměl snažit když chce ty prachy zpátky že... no zkrátka děkuju, nechci!!!

dík Michal reaguj

datum 01.06.2010 10:36

firefox windows-xp

#77 Michal M www

aha, tak neni to tu tak dobrý, ňáký pako mě bude poučovat co dělám když píšu na web, to si pollib p...l, jo a je mi 24 a nestydim se za to, nazdar reaguj

datum 01.06.2010 10:38

firefox windows-xp

#78 Lyoness-OK www

kdo má zájem dozvědět se o Lyoness více, tak tomu to rád vysvětlím. Severní Morava.
mějte se všichni hezky a přátelsky ;-) reaguj

datum 03.06.2010 17:59

firefox windows-vista

#79 Mirek www

reakce na »Roma«:
Mohl bych požádat také o zaslání toho videa o Lyoness? Dík reaguj

datum 11.06.2010 08:04

internet-explorer-8 windows-xp

#80 Libuše Čmuchařová www

reakce na »Jan Němec«: Mohu s Vámi hovořit o Lyoness?? reaguj

datum 19.06.2010 22:13

firefox windows-xp

#81 Vlada wwwvlad.wz.cz

Máš pravdu jen v tom, že lídr tam má chyby, ale v hlavě ví,proč to dělá. A já s tim, co on dělá plně souhlasim. Uvedených 95% je reálné číslo, setkávám se s tim taky. Lidi mají ve svých hlavách myšlenkové smetiště. Zajímají je jen zprávy na Nově a číst Blesk, kde se píše jen kdo koho okrad a jiný negativismy. reaguj

datum 20.06.2010 09:45

firefox windows-xp

#82 Vlada wwwvlad.wz.cz

reakce na »Lukáš«: A za co platím? reaguj

datum 20.06.2010 20:01

firefox windows-xp

#83 Pavel www

reakce na »Rakos«: Tak jde o Amway nebo něco jako Amway? To je sakra rozdíl. Jo , a Amway pomlouvají pouze lidé, kteří o tom nic neví, a nebo to "jako zkusili" a pohořeli. Ryze české nátury: než aby řekli neumím to, tak radši řeknou: ono to nefunguje nebo je to podvod. Trapný. reaguj

datum 20.06.2010 21:03

firefox windows-xp

#84 mudla www

lepší bejt amvaj nebo lions než pablb geo
to by mě zajímalo co to o mě vypovídá nejsem inteligent a schválně by mě zajímalo jak autor pozná kolik mi je let případně mě může poslat na email odpověd klidně se s ním vsadím že kešku na sněžce najde dříf než uhodne muj věk jen mu mužu napovědět že se už dost let nechovám nepomůže mu ani NAVIO ani Garminem reaguj

datum 22.06.2010 20:22

firefox windows-xp

#85 mudla www

prověřuješ ip adresu z toho taky pochybuju odhadneš muj věk reaguj

datum 22.06.2010 20:41

firefox windows-xp

#86 Hanka www

reakce na »Honza«: Nabízím k prodeji malý Klientský paket Lyoness. Zájemcům zašlu podrobnosti o pozicích a o síti, která je za mnou. Nabídka pro vážné zájemce. reaguj

datum 06.07.2010 15:49

internet-explorer-6 windows-xp

#87 Hanka www

reakce na »Honza«: Nabízím k prodeji malý Klientský paket Lyoness. Zájemcům zašlu podrobnosti o pozicích a o síti, která je za mnou. Nabídka pro vážné zájemce. reaguj

datum 06.07.2010 15:51

internet-explorer-6 windows-xp

#88 Sranda www

Takže koupím poukázky za 3200, abych zpatky dostal 32 korun. No to bych teda musel bejt peknej ko*ot, abych si takhle vydelaval:D
Takze si furt dokola budu kupovat zbytecnosti, abych dostal almuznicku nazpet, pritom vic "vydelam"/usetrim, kdyz si danou vec koupim jinde.

Pokud tedy tu koupenou vec budu chtit nekde prodat, tak ji samozrejme budu muset prodat radne pod cenou. A kde pak je nejake zdaneni atd. No takhle si fakt vydelavat muze jen ...
Ale to se tem lidem tezko vysvetluje. Lidem co sbiraj Fazole a klikaj na banyrky jak hovada taky tezko nekdo vysvetli, ze to je blbost. reaguj

datum 08.07.2010 23:22

firefox windows-7

#89 Bobicek www

Je docela zajimávé sledovat některých lidí reakce. Amway jsem dělal před pár lety a když jsem to přestal dělat, tak jsem udal nejvetsi chybu na svete. Proto znova vstupuji..a proste businessssss!!!! reaguj

datum 12.07.2010 17:57

chrome windows-xp

Nové kometáře nejsou povolené.