Jedu na exkurzi do seznam.cz Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Jedu na exkurzi do seznam.cz

Se třídou jedeme na exkurzi do seznamu. Máme si připravit nějaké otázky, budem dělat rozhovor s pracovníky seznamu. Ivo Lukačovič nás asi nepotká, ostatní pracovníci ano.

image of Jedu na exkurzi do seznam.cz

Nějaké otázky?

Takže jestli máte nějaké otázky z nějakého oboru (fulltext, seo, grafika, sklik, seznam zboží, seznamka, seznam mapy, xss) napište své dotazy do komentářů, já se na ně zeptám.


autor článku OS | datum publikování 4.únor.2008 09:21 | služby a články co mohou být užitečné služby |

Kometáře

#1 Subber wwwmozektevidi.net

Asi nejkratsi clanek na mozektevidi ;) Ptej se jich na xss, aferky atd. Zkratka udelej z nich blbce :) Treba dotaz na ccuminnuv objev je zaskoci :D reaguj

datum 04.02.2008 10:11

firefox windows-vista

#2 lo3k wwwwww.pisem.cz

spíš se jich zeptej kolik jim za tu "kvalitní" práci platěj :D ... potom se jich zeptej proc je jejich robot navštívil jenom 3X :D:D



teď vážně: seo, seo, seo ... pokus sez nich vylámat nějaký rozumy reaguj

datum 04.02.2008 11:27

internet-explorer-7 windows-xp

#3 devian wwwwww.stahni.net

Nejlepší SEO je kvalitní obsah. Tečka, pomlčka a vykřičník. reaguj

datum 04.02.2008 11:45

internet-explorer-7 windows-xp

#4 SUK wwwsuksoft.ic.cz/

suksoft.ic.cz/blog/clanky/seznam-vetsi… na tohle bych se jich zeptal... reaguj

datum 04.02.2008 12:20

opera windows-xp

#5 Soudruh_Hacker wwwstarling.ic.cz/phprs/

Zeptej se jich jak je možné že po smazání schránky a jejím novém vytvoření tam jsou stále mnou předtím nastavené údaje jako jméno, adresa.... =D Tohle mne na seznamu naštvalo asi nejvíc! reaguj

datum 04.02.2008 14:03

firefox windows-xp

#6 Cda www

Chjo, vy jste opravdu banda neinteligentních tvorů. Každý vidíte všechno strašně jednoduše, ale ono nic tak jednoduché ve skutečnosti není. Subbere, osobně pár lidí ze Seznamu znám a říkám Ti, s vědomostmi ohledně webaplikací/sítí a dalšího odvětví by tě strčily do kapsy. Co se týče té "kvalitní" práce co píše Lo3k, jakou "kvalitní" práci si udělal ty? :) Pokud jste bezchybní pánové a aplikace píšete "perfektně" a umíte vést skupinu lidí, čili máte zkušenosti s managementem, pak smekám a divím se, že jste již neprorazily na trh a nepokořili společnost jako je Seznam, jinak zkuste někdy zapřemýšlet, než něco vypustíte z úst. reaguj

datum 04.02.2008 14:35

opera gnu-linux

#7 lo3k wwwwww.pisem.cz

reakce na »Cda«: asi máš pravdu... reaguj

datum 04.02.2008 14:45

opera gnu-linux

#8 Cda www

Mno, trochu se omlouvám jestli jsem to podal nějak "hanebně", ono to chce stránku věci vidět i z jiného úhlu pohledu. reaguj

datum 04.02.2008 16:38

opera gnu-linux

#9 Tonda wwwblog.antonindanek.cz/

Zeptej se jich, proč nefunguje vypnutí našeptávače: www.seznam.cz/nastaveni-ostatni -- ne, ne, řekni jim, že pan Daněk to chce mít do týdne funkční. :) reaguj

datum 04.02.2008 16:49

opera windows-xp

#10 Hologos www

Čus, jestli by jsi mohl, zeptej se jich, jestli v nějaké nejbližší době neplánují trochu vylepšit antispam filter na mailu. Pokud si přeposílám maily ze Seznamu na Gmail, tak v Gmailu se mi automaticky uloží do složky spamy, ale na Seznamu je mám ve složce doručené. 1 spam z 1000 neprojde. Sám sem si zkoušel vytvářet svůj antispam filter a vím, že to není jednoduché. Ale když to umějí v Gmailu, tak proč ne i na Seznamu. Přece je Google jejich hlavní nositel trendů. Jako třeba Ajaxace seznamu (ten den, co to sputili, sem si řekl: "To je jen iGoogle.").
Dík Hologos reaguj

datum 04.02.2008 17:56

firefox windows-vista

#11 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Subber«: Udělej z nich blbce? Proboha proč? Jsem rád, že naší žádosti o exkurzi vyhověli.. Blbce udělám z někoho jiného :D

reakce na »Soudruh_Hacker«: Tobě se stalo to samé co mě? mozektevidi.net/clanek/lamerstina… Nejsi sám

reakce na »Cda«: Souhlas. Kdo nic nedělá, nic nezkazí a seznam.cz něco dělá, na rozdíl od jiných. reaguj

datum 04.02.2008 18:58

opera gnu-linux

#12 Subber wwwmozektevidi.net

To bylo mysleno polovazne. Nejsem ten kdo se vysmiva clovekovi pro 1 chybu. reaguj

datum 04.02.2008 19:00

safari symbian

#13 Soudruh_Hacker wwwstarling.ic.cz/phprs/

reakce na »MzK«: A ne jednou... Minimálně na třech mejlech a asi ještě dalším pěti kámošům =D reaguj

datum 04.02.2008 19:40

firefox windows-xp

#14 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Soudruh_Hacker«: Když se to stalo mne, tak jsem myslel, že se jedná o ojedinělý případ a o náhodu.. Protože jsem o tom nikde jinde neslyšel a nikdo si na to nestěžoval.. Očividně jsem se mýlil reaguj

datum 04.02.2008 20:01

opera gnu-linux

#15 Cda www

MzK: Ano a v tom je potřeba to oznámit vývojářům, aby onu chybu opravili a až pak o tom vydat článek, ať už jde o jakoukoliv chybu. Nebudou se pak toho chytat puberťáci "rádobyhackeři" a nezneužívat to. Vzpomínám si jak dokonce Vlastík Pečínka děkoval za jistou chybu, která byla popsána na SOOMu. reaguj

datum 04.02.2008 21:38

opera gnu-linux

#16 Devian wwwwww.stahni.net

reakce na »Cda«: Vždycky je lepší na chybu upozornit ty správné lidi, než se jim chechtat - je oni tam maj chybu... reaguj

datum 04.02.2008 23:34

firefox windows-xp

#17 SpeedyGT www

reakce na »MzK«: Dyť Vám to snad ten bývalý zeměstnanec seznamu osvětlil jak to je a vy je akorát furt drbete..
Ty prostě oldo musíš mít furt pravdu a i když tě někdo vrátí do reálu, furt si prosazuješ to svoje. reaguj

datum 05.02.2008 07:00

opera windows-xp

#18 topik wwwwin-mobile.cz

Nelibi se mi algoritmy vyhledavani tak mozna zeptat se jestli ho budou zdokonalovat. reaguj

datum 05.02.2008 12:23

internet-explorer-7 windows-xp

#19 pepik www

Hele exkurzi do seznamu vam teda přeju, ale P3A jede zase do....a to sjem do seznamu volal a o exkurzích tam nic nevědí... tka teda nevim :-D reaguj

datum 05.02.2008 15:18

internet-explorer-7 windows-xp

#20 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

Proč mi to mažeš? Sám sis s tím článem o rušení mailu naběhl svoji nevědomostí...

Viz nazory.5w.cz/tema/Lamerstina-seznamu-cz… reaguj

datum 05.02.2008 15:24

opera windows-xp

#21 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »SpeedyGT«: Pokud neumíš kritizovat, tak nekritizuj…
Cite:Registrace se rusi az ve chvili, kdy ji nepouziva zadna ze sluzeb seznamu (email, lide, spoluzaci…) a kazda z techto sluzeb musi 'centrale' rict 'odregistruj tenhle nick'. Pokud to jedina z nich zapomene udelat, ucet zustava a user+heslo funguje dal. Vstupem na 'zrusenou' sluzbu se pak vazba user+sluzba opet zalozi.
Priznavam, ze zrusit skutecne ucet muze byt orisek a bez asistence helpdesku se tahle akce nemusi uspesne dotahnout do konce.
/cite

Takže jestli chci zrušit registraci na seznamu, tak prostě kliknu na zrušení. Po té běží 14 dní odpočet. Pak se služba opravdu zruší… (nesmazou se udaje :( ) Ale stačí se přihlásit a služba se bez zeptání založí..
TO JE ŠPATNĚ. Službu jsem rušil a nestojím o to, aby se někde archivovaly moje soukromé údaje.

Chápu tvůj postoj, na tvém místě bych asi napsal to samé. reaguj

datum 05.02.2008 17:15

opera gnu-linux

#22 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

No jenže tys to podal tak, že to vyznělo, jakože každý, ať by měl jaké koliv heslo, mohl by se kochat tvými maily při založení stejného mailového účtu. reaguj

datum 05.02.2008 17:53

opera windows-xp

#23 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »SpeedyGT«: Jak jsem ale mohl vědět, zda se obnový starý účet i po zadaní špatného hesla? Já jsem zadal původní heslo do [b]zrušeného[/b] emailu a on se založil včetně původních dat. Víš jakej to byl šok? :) reaguj

datum 05.02.2008 21:12

opera gnu-linux

#24 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Cda«: Subbbera strci do kapsy muj 12tiletej bratr ;D reaguj

datum 06.02.2008 08:13

firefox windows-xp

#25 Radek wwwbulharsko.okamzite.eu

Mě to přijde, že mi češi nemůžem přát úspěch druhým, a to hlavně našim velkým společnostem. Podle mě je Seznam a.s. naše velká a hlavně úspěšná firma, která vydělává ohromný peníze, zaměstnává spoustu lidí apod. Kdyby nebyli dobří, tak takto úspěšní nebudou... Pokud se někomu jejich služby nelíbí, pak to nemusí používat, nyní je jaksi jinej režim než před 20 lety a každej má právo si vybrat jakoukoly firmu zajišťující služby, které on potřebuje. Jděte si třeba založit mail na Centrum a k vyhledávání používejte Morfeo, když už se vám nelíbí ani algoritmy vyhledávání Seznamu.
Jinak ta chyba s obnovením mailu je nepříjemná, ale stačí si uvědomit, že ne všichni rozumí počítačům tak, aby si nemohli třeba omylem smazat emailovou schránku. Mezi tyto lidi patří například starší generace, které možná ani nemají nikoho, kdo by jim poradil a nezbývá jim nic jinýho než "RTFM"... Tito lidé ani nemusejí být neinteligentní hovada, akorát pro ně moderní IT není tak vlastní jako pro nás. Já si s počítačem hraju od 5, programuju od 10 a stavím počítače lidem z mího okolý od 15.
Takže nevidím problém v tom, že pokud si smažu schránku a založím si jí se stejným heslem jako byla a objeví se mi emaily, tak se z toho neposeru. Pokud to zkusí nějakej narušitel, kterej chce zneužít mojí poštu, nebo jen náhodou si vybere stejné jméno a nepoužije stejné heslo, tak by se mu mé zprávy dostat do rukou neměly a o to tady jde.
Toto je můj osobní názor, proto mě prosím nekamenujte.... reaguj

datum 06.02.2008 18:08

firefox windows-xp

#26 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Radek«: Konecne nekdo rozumny. Mel jsem v umyslu napsat podobny komentr, ale nechtelo se mi placat si jatra na lidi co to stejne nepochopi. Ja mam seznam rad. Je to ceska uspesna spolecnost. Ma ve mouchy stejne jako ostatni prerostle molochy, ale znate to s tim ucelem co sveci prostredky?

Tonda reaguj

datum 06.02.2008 20:11

firefox windows-xp

#27 Anonymous_ www

to Radek: co to proboha zvanis za nesmysly?

1) kontroluj si trochu pravopis.. az moc detinske chyby jsou napadne..

2) ano seznam se mi nelibi, proto chci prejit na gmail.. ale co mam delat s tim ze archivuji moje data, vyuzivat je nechci - jak rikas, moje volba, ale jak jsem mohl vedet ze budou tak nekvalitni kdyz jsem mail zakladal? Takze za to budu pykat tim stylem, ze moje udaje klidne nechaji tretim osobam? Je tu snad nejakej zakon na ochranu os. udaju ne? To vubec nesouvisi s vyberem, prave naopak, vybral jsem si jinou sluzbu, tak mam narok snad plnohodnotne odejit a nechat se vymazat, nebo ne?

Nazor sice peknej, ale na ajtaka nejakej divnej.. Bezni a kvalitni ajtaci jsou paranoidni a nemaji radi chyby, tohle je neumluvne, jednou chces udelat v DB DELETE FROM ... WHERE jmeno=".." .. ale misto delete se jen nekde prepne nejakej parametr - UPDATE ... SET MailDisabled=1 WHERE ...

doufam ze jsem se vyjadril jasne, je to proste chyba, je to jako kdyby jsi misto skartovani cennych papiru, jen pres ne liharnou napsal - smazano.. ;)

... a proc kritizuji, kdyz jsem nedosahl niceho vice nez seznam.cz? Protoze jako uzivatel, chci dat najevo co by se jeste melo zlepsit, je to pro jejich dobro - abych si nemusel priste vybrat konkurenci, ale je ;) Jinak samozrejme seznam uznavam, ale proc pouzivam google? ... Asi protoze ma seznam co dohanet, proto kritizuji, abych nemusel pouzivat konkurenci, aby se zlepsili ;)

.. joa mam celkem zkusenost se seniorama u PC a ver, ze sice neumi vetsinou psani vsemi deseti a jsou pomalejsi - ale o to vice pozornejsi na co kliknou a rozhodne by "omylem nesmazali mail".. toho se neboj ;) reaguj

datum 06.02.2008 20:25

firefox windows-xp

#28 ( | )anonym www

Gmail ma nejakou vyhodu oproti Seznamu? Kdyz nepocitam velikost schranky. Vzdyt Seznam tu uz je buhvi kolik let a jejich prace je profesionalni.
To, ze tady Anonymous_ pise sve radoby zkusenosti je usmevne, jenze realita v IT je jina. Seznam tu je, protoze odvadi dobrou praci Kdyby zde podobna individua jako vyse zminovany meli praxi s IT oborama, tak vi, co to da za praci neco takoveho ztvorit. reaguj

datum 06.02.2008 22:06

firefox windows-xp

#29 Radek wwwbulharsko.okamzite.eu

reakce na »Anonymous_«:
Ano , správně, mám chyby v mém komentáři, ale to tak i všichni ostatní tady... Tady nejsme na střední škole. Tu už naštěstí máme za sebou (tím myslím nás dva, ty těch chyb tam máš taky až moc). Nikdo třetí, a tím pádem neoprávněný, se k tvým datům nedostane, asi tomu jednoduše nerozumíš. Google ti také samozřejmě archivuje tvé údaje.
Samozřejmě mám také zkušenosti se staršími uživateli IT, museli jsme na to psát jednu důležitou práci na VŠ (konkrétně cuni mff), a jako vedoucí oddělení techniků IT v zaměstnání vím co se všechnoi může stát(například vymazané výplaty pro všechny zaměstnance...).
Jinak k té beta-verzi gmailu. Ano, je to velmi kvalitní email, sám tam mám také schránku, ale tu adresu nikde nezveřejňuji a dávám jí lidem kterým mohu důvěřovat, nechci totiž spam.
Ale nadruhou stranu mi vysvětli, jakou výhodu má gmail oproti emailu na Seznamu, že by obyčejní uživatelé měli přejít.
Jediné co Seznamu schází je tak kvalitní vyhledávání, jaké má Google. Ale Seznam takové ambice rozhodně nemá, vždyť na Google nestačí ani celej Microsoft.Proto i pro celosvětové vyhledávání Seznam užívá Googlu a sám se soustředí na vyhledávání v domácím prostředí. reaguj

datum 06.02.2008 22:36

firefox windows-xp

#30 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Anonymous_«: Ahoj, celkem si odporujes :)

1) Res nazor ne chyby.

2)Neposkytujou data tretim osobam. Za tohle bys mohl vyfasovat peknouzalobu za poskozeni znacky :) Schvalne jdi s tim za TV nova ta potom skoci a uvidis jak te pak seznam i s novou utre do kapesniku ze zvanis hovadiny.

Opet meles blbosti :) DELETE FROM. Jde videt ze jsi "ajtak" omezenej pouze na jeden dva tabulkove procesory a ne databaze :D V kazde normalni databazi (napriklad Oracle) jsou TZV rollbacky, coz znamena ze kdyz udelas DELTE FROM, da se zmena rollbackem zavolat zpet :) reaguj

datum 07.02.2008 07:49

firefox windows-xp

#31 Buffy wwwmozekhovnovidi.net

Smrdíš mozku reaguj

datum 07.02.2008 10:05

opera windows-xp

#32 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Buffy«: Velmi kvalitni nazor :D reaguj

datum 07.02.2008 11:09

firefox windows-xp

#33 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

reakce na »MzK«: Mno ale pak ti ten se senzmau odpověděl a ne že bys pak do članku napsal, žes to poplet :)
reakce na »Buffy«: Héj, další anti-olda? :D reaguj

datum 07.02.2008 13:49

opera windows-xp

#34 Devian wwwwww.stahni.net

reakce na »Buffy«: Nápodobně. reaguj

datum 07.02.2008 14:34

firefox windows-xp

#36 Subber wwwmozektevidi.net

reakce na »( | )anonym«: Jakou to ma souvislost s tematem? DarkCraft ma oproti tobe alespon trochu rozumu aby nespamoval diskuze ktere se mne netykaji. Nebo jsem zde snad byl resen? Ne,proste sis vybral nahodnou diskuzi a zacal spamovat. Rad bych te poprosil abys zvracel jen k tematu. I kdyz ono je to tezky. U tebe vznika Subberkomplex manie. reaguj

datum 07.02.2008 18:52

firefox windows-vista

#37 kenny wwwvidea-animace.cz

reakce na »Buffy«: Ja nic necejtím :D
by sem se jich zeptal jakou mají konektivitu k server um a jake servery mají :D reaguj

datum 07.02.2008 19:59

firefox windows-xp

#38 mr.Crow wwwdisposed.cz

reakce na »kenny«: přesně tak, mě by taky zajímala celková konektivita + celková kapacita disků + výpočetní kapacita všech serverů... a tak :-) reaguj

datum 07.02.2008 20:02

firefox windows-xp

#39 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »kenny«: Konektivita serverovny je 2x10Gbit a servery i disková pole mají různá.
reakce na »mr.Crow«: Jenom na emaily mají 500Tera. Takže sranda. reakce na »Cda«: Vlastimil Pečínka je tejpek :D
reakce na »Subber«: ccuminna znají a nic je nazaskočilo. reaguj

datum 07.02.2008 20:37

opera gnu-linux

#40 mr.Crow wwwdisposed.cz

reakce na »MzK«: : málem jsem spadl ze židle na svůj počítač s 80GB HDD. reaguj

datum 12.02.2008 18:01

firefox gnu-linux

#41 ShaiMagal wwwshaimagal.org

Kdyby se jelo do Sillicon Valley do googlu :-) to by bylo husty.. :-/ bych vysolil klidne 10 tacu na tenhle zazitek... reaguj

datum 25.03.2008 13:10

firefox windows-xp

Nové kometáře nejsou povolené.