Jak vydělat peníze na internetu? Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Jak vydělat peníze na internetu?

Jak získat nějaké peníze? To je otázka, která trápí kdekoho. Na internetu je spousty „návodů“, které radí, jak si vydělat nějaké peníze

Už mě to štve!

Pokud si chce někdo vydělat nějaké peníze doporučováním různých pochybných systému, kde se kliká na reklamy, je mi to jedno. Ale jen do té doby, než někdo začne spamovat na můj web do komentářů. Posledný nevhodný komentář byl z této IP adresy 82.150.166.31. Do textu komentáře nenapsal nic jiného, než odkaz na stránky kde píše:

Jak vydělat peníze jednoduše a pohodlně?

Sedáváte často u počítače?

Trávíte hodně času na internetu?

Chcete být za to navíc placeni?

Není nic jednoduššího než začít si vydělávat klikáním na reklamy...
Jak na to?
Nejprve je důležité zaregistrovat se na nějaké stránce, která vám nabídne placené reklamy.
Zde nabízím seznam ověřených poskytovatelů:

http://bux.to
http://www.PaidClicks.ws
http://therichcash.com
http://www.paidbux.org
http://www.buxsense.com
http://clix4coins.com
http://www.turbobux.com
http://www.instantad.org
http://www.bux3.com
Po registraci se stačí jen přihlásit a již můžete klikat a vydělávat. Jak jednoduché.

V čem vlasně spočívá toto vydělávání peněz? V okrádání zadavatelů reklamy. Dám příklad jak si myslím, že to funguje.

Jak funguje „vydělávání peněz“ klikáním na reklamy

penize peníze penizky

Dobrý tedy. Firma abc vyrábí zboží, například autíčka na dálkové ovládání. Aby své zboží prodala, rozhodne se investovat do internetové reklamy, je jedno jestli do banerů nebo do textové reklamy.

Malá vsuvka (text odsud dolů se mi vymazal, když jsem kliknul na odeslat formulář a nebyl jsem přihlášenej grrrrrrrr

Pro méně chápající (pro ty co přijdou z vyhledávačů, ne pro pravidelné čtenáře mozektevidi) musím ještě říci, že firma měla zatím pouze náklady, žádný zisk viz:

  • Vymyšlení a vývoj výrobku
  • Plat zaměstancům
  • Náklady na materiál
  • Peníze na provoz, tj nájem, pojištění, elektrika a další
  • Investování do reklamy

Firma abc se rozhodne využít například reklamního systému od google – google AdWords. Zatím je vše v pořádku. Ale to by se tu nesměl oběvit zloděj Venca traktorista (omluva všem Václavům) který firmu abc okrade.

Vytvoří si systém (stránky) s javascriptovým kódem, který bude zobrazovat adsense reklamu. Pak si sežene tupé stádo ovcí, které mu na ty reklamy bude klikat. Nic těžkého, blbců je všude dost.
Tito klikači krom klikání na reklamní odkazy (a tím i okrádání firmy abc) ještě navíc spamují komentáře a diskuze. Do komentáře nezapomenou napsat ref odkaz na pochybný reklamní systém, ze kterého mají po nové registraci provize.

Jak se následně rozdělují peníze? Firma abc si zaplatí reklamní kampaň, google si vezme část za sprostředkování a zbytek má zloděj Venca traktorista. Ten pak malé procento dá svému stádu, aby dále klikaly na reklamu. Firma abc z toho nemá vůbec nic, protože žádný klikač nezkoumá na co kliká a proto si žádné autíčka na dálkové ovládání nekoupí.

Obrana? Asi žádná

Dá se nějak bránit proti tupému stádu klikčů? Existuje nějaké řešení, které by bylo účinné a zárovneň i neomezující pro ostatní návštěvníky weby? Myslím si, že nikoliv. Stačí se přece podívat na nejhledanější slovní spojení na seznamu, mezi které patří i tyto:

jak si vydělat peníze na internetu
jak si vydělat peníze
jak si vydělat
jak vydělat peníze
jak vydělat na internetu 
jak vydělat 
jak vydelat 
jak vydelat penize 
jak vydelat penize na internetu 
jak vydělat peníze na internetu 

Na druhou stranu musím přiznat, že i já před deseti roky ve svých devíti letech hledal způsoby jak si na internetu vydělat peníze. Objevil jsem i jeden systém, který spočívat ve čtení reklamních emailů. Nic více. Inu, zaregistroval jsem si pokusnou emailovou adresu do onoho výdělečného systému a čekal na první peníze.
Začalo mi chodit spousty spamů a reklam a já je pouze mazal. Ani jsem je nečetl. Po měsíci jsem měl první vydělané stokoruny. Ale protože jsem byl velmi bystré dítě, vydělil jsem tuto částku počtem hodin, které jsem u toho ztrávil. Už nevím, kolik mi vyšlo, ale za takovou hodinovou sazbu by pracovala snad jen cvičená opice, ne já.


autor článku OS | datum publikování 20.leden.2008 14:49 | Názory na cokoliv Názory |

Kometáře

#1 Bagy wwwbagy.ic.cz

S tím bux.to bych si dovolil nesouhlasit...
bagy.ic.cz/prilohy/bux.PNG <- to sjou moje statistiky... reaguj

datum 20.01.2008 17:13

firefox windows-xp

#2 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Bagy«: Nesouhlasit s čím? Já ve článku napsal víc věcí, se kterými se dá souhlasit či nesouhlasit. S tím, že se jedná o okrádání zadavatelů reklamy? Nebo s tím, že se na tom nedá solidně vydělat? Nebo že stáda spamují diskuze? reaguj

datum 20.01.2008 17:29

opera gnu-linux

#3 Jumboom www

Hezky podanej článek, kterej by moh nějaký lamky zklidnit.. Klikačky.. no dobře ať si klikaj když je to baví.. Ale když si lamka zridi adsense a rozesila hromady zprav, aby jim nekdo kliknul.. reaguj

datum 20.01.2008 17:50

opera windows-xp

#4 lo3k wwwmozektevidi.net

reakce na »Jumboom«: kamarádovy se se odesílání těchto správ nevyplatilo.... jeho milovaná přítelkyně mu z lásky klikla neco přes 20X jednorázově (ale jenom 20??? to ho moc nemiluje :D:D:D) reaguj

datum 20.01.2008 19:50

opera gnu-linux

#5 Jumboom www

reakce na »lo3k«: :-D no to fakt ne :-D
Jinak koukám že stará doména našla konečně správce :-) ..I tady platí: Kdo dřív příde, ten dříf bere reaguj

datum 20.01.2008 20:33

opera windows-xp

#6 Bloker www

Když se jim chce klikat aď si klikají, ale my chytří se jim mužeme pouze smát. reaguj

datum 20.01.2008 22:10

opera windows-xp

#7 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

Clanek sem cetl az po chvili kdy se tam zacali opakovat ty zviratka. Pak to bylo cernobile a ja usnul :D (ty co poznaji zasmeji se, co nepoznaji nekomentuji). Ne ted vazne. Jak se tam zacala opakovat ta ovce, tak sem si pripadal ze sem na strankach radka hulana a ne mozka. Ten tam ma z tech ovci taky uz pekne velke stado. JInak vydelek na internetu? Jednoduse :D www.netzona.cz/vydelavejte-s-nami.html reaguj

datum 21.01.2008 11:43

firefox windows-xp

#8 Subber wwwmozektevidi.net

Jak vydelat penize na internetu? Takovehle systemy jsem uz vzdal, pouze mam na svem webu pasivne adsense :) reaguj

datum 21.01.2008 12:08

firefox windows-xp

#9 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »Nobelicek«: bych si bez tebe ani nevsim kolikrat tam ta ovce je :D min. 6x ruzne tvary slova "ovce" reaguj

datum 21.01.2008 14:35

firefox linux-ubuntu

#10 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Jumboom«: Zrovna gogle si myslím umí poznat neplatné prokliky. Například pokud je vysoká míra prokliku, nebo víc kliků z jedné IP adresy.
reakce na »Bloker«: :)
reakce na »Nobelicek«: Jo ale já tam mám navíc i cvičenou opici. Zakládám si menší zoo :-D
reakce na »matej21«: Už ne. reaguj

datum 21.01.2008 15:22

firefox windows-2000

#11 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »MzK«: good job :) ovce zustala jen jedna :D reaguj

datum 21.01.2008 15:47

firefox linux-ubuntu

#12 bagy wwwbagy.ic.cz

No, ono je 60$ na paypalu lepsi nez nic (AdSense je samozrejme lepsi, ale ma to s 50-70 zobrazeni cenu? Navic kdyz to po pulroce rozjedete, tak mate na vyplatu (10$) kazdy tyden. Klic je v trpelivosti ;)
l reaguj

datum 21.01.2008 16:49

safari apple-ipod

#13 apin wwwprujem.wormsfans.net

no a co si myslíš o pay-per-play?
top4soft.com/ppp/pppcz.html
docela vlezlá reklama, která návštěvníka akorát nas..e reaguj

datum 21.01.2008 20:19

firefox windows-xp

#14 horney www

9 let? tak to pochybuji, muj bracha ma 12 a sotva su umi spustit nejaki ti online hry a ne to jeste vydelavat reaguj

datum 21.01.2008 23:27

opera windows-xp

#15 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »apin«: Nelíbí se mi to.
reakce na »horney«: S počítačem mám zkušenosti od druhé třídy základní školy (drobné), teď je mi 19 roků a je 2008. Před deseti lety rodičové koupili první počítač (1998 vánoce) to mi bylo o deset míň tedy 9 roků. Nejprve jsem si na počítači hrál, zkoušel jsem různé způsobi jak vydělat, například mám v emailů registraci na EMAILING web.archive.org/web/20001018130759/http… z roku 2000. reaguj

datum 22.01.2008 05:51

opera gnu-linux

#16 mantisa wwwblog.mantisa.cz

A co takhle pracovat? Každej by akorát inkasoval, místo toho, aby se něco naučil a pak pracoval.
Obzvlášť dnešní pubescenti. reaguj

datum 22.01.2008 14:42

firefox windows-xp

#17 Bloker wwwblokeruvsvet.blog.cz/

reakce na »horney«: jo můj brácha má 14 a taky na počitači nic neumí akorát tam hraje hry jinak nic, ani nainstalovat je neumí.A má meil ktarý jsem mu založil a ani se do něj neumí přihlásit strašná lama.

Až si udělám ňáké dobré stránky taky si tam dám reklamu od googla:-) reaguj

datum 22.01.2008 14:55

internet-explorer-6 windows-xp

#18 Kenny wwwkapusta.cz

mno já mám proti tehme systemum vyhrady a dost mě "sere", uvedu příklad pepaa lojza řiká ja vydělávám peníze a ptám se ho kde pepo na internetu ? ja odvetímadsense adfox nebo neco proigramuješ a on na mě BUX.to a ja na nej kolik tam mám 65centu za mesíc :D neni nad to vydělvat 15 kč mesíčně :D reaguj

datum 22.01.2008 15:24

firefox windows-xp

#19 Subber wwwmozektevidi.net

no adsense ti da i vice nez 15 centu za mesic :) reaguj

datum 23.01.2008 11:17

firefox windows-xp

#20 topik wwwwin-mobile.cz

Ja jsem v listopadu zakladal stránky o konkrétním tématu - Windows Mobile, myslim si, ze takove ty vseobecne blogy a vseobecne weby moc neuspeji, a za 3 mesic se vysplhala navstevnost na 600 lidi denne, reklama sice moc nevydelava, ze zacatku par centu denne, ted 2-4 USD denne. Jedu na adsense, vyhovuje mi to, je to elegantni, nevtira se to jako ty blby vyskakovaci okna! reaguj

datum 24.01.2008 12:09

opera windows-xp

#21 DarkCraft wwwdarkcraft.org

Ja se temto lidem vzdycky smeju. Nekdo ke me prijde a rika ze vydelava treba na adbux.com, mu reknu tak si to uzij, stejne ti to nevyplatej. Smeje se mi, po tydnu machruje ze tam ma 100$ a po mesici mi rekne, ze jsem mel pravdu. Toto jsou totiz podvody. Vsechny ty adbux, bux atd, vsak si hodte do googlu treba vyraz "adbux scam" a uvidite. reaguj

datum 24.01.2008 17:12

opera windows-xp

#22 pi-ka-chu-ka www

A proč nesbíráte, jako spousta silně inteligentních lidí, fazole? :D Bysme vam o tom mohli s Nobelickem dlouhosahle vypravet:D reaguj

datum 24.01.2008 19:09

firefox windows-xp

#23 DarkCraft wwwdarkcraft.org

Fazole se dneska uz nevyplati, pred xxx lety sem na nich vydelal zbozi asi za 50 000, to jeste frcelo ale dneska je to mrtve. reaguj

datum 25.01.2008 16:05

opera windows-xp

#24 pi-ka-chu-ka www

To bylo mysleny jako iroine, pred par lety sme nejakou kampan delali a kamos delal kampatn cca pred rokem. Zname mentalitu(vetsiny) lidi, co je sbiraji a uprimne je litujem. reaguj

datum 25.01.2008 18:46

firefox windows-xp

#25 Subber wwwmozektevidi.net

Tyve,ja taky sbiral ale nevim jak dlouho to je. 4 roky? To uz je moc brzo. Bude to uz taky 5-6 let zpet. Vim ze jsem sbiral uz na 1. stupni zakladni skoly takze to by vychazelo. Ale jak rikam,byla to hrozna blbost porad poustet fazole a tak jsem toho zanechal. reaguj

datum 26.01.2008 08:22

safari symbian

#26 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

lol kdyz sem byl na prvnim stupni zakladky tak sme sbirali max tak cecka pac zadnej internet u nas pro verejnost jeste nebyl :D Natoz nake fazole. reaguj

datum 26.01.2008 09:17

firefox windows-vista

#28 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »mantisa«: Tvorba webu a psani blogu neni prace? Nekteri lidi musi makat, jini si napisou web a nemusi chodit do prace.
reakce na »Subber«: jj, o trochu vic
reakce na »topik«: Souhlas.
reakce na »pi-ka-chu-ka«: Co s fazolema, akorad se po nich prdi :D reaguj

datum 27.01.2008 19:01

opera gnu-linux

#29 rapidmail wwwwww.buxto4ever.nolimit.cz

Zdravim všechny

tento text je věnovaný těm co si myslí že sou tzv. klikačky na nic:

jednou sem tak surfoval po netu a našel jsem něco o výdělku na netu, zkusil sem to a zjistil že je to jen ztráta času, jako proč klikat, když dostaneš 5$ za měsíc DMNCE > ALE < potom jsem se zaregistroval na do jednoho rekl. systému, který mi trochu změnil názor, původně jsem vydělával málo, ale když jsem zjistil jak to vlastně doopravdy funguje, tak jsem začal vydělávat celkem slušný peníze za 10 minut strávených deně na internetu.
----
ti co spamují, asi ještě nezjitili jak to vlastně chodí,...
----
nepotřebuju spamovat abych získal nový lidi(stejně se nikdo nechytí, každý si myslí že si stáhnou vira nebo co xD)... já si ty lidi koupim, za prachy který v systému vydělám
----
peníze se mi zanedlouho vrátí, koupim nový lidi, a pořád točim peníze
----
když chci vyplatit, nechám si to poslat a domů mi přijde třeba 30$ > což si myslim že je celkem slušný, když to dostanete měsíčně....

...
pochopíš až si přečteš můj web: buxto4ever.nolimit.cz/
***
to musí snad přesvědčit i vás, samozřejmě to nikomu nevnucuji, jen si myslim že plácat tady jak sme blbý cvičený opičky bych očekával spíš od pubertáků co se do systému nemůžou přihlásit (je to od 18+)
.....
budu si klikat dál, a vy si mylete že to dělám zbytečně, je mi to fuk, to já si vyděláám ;)
________
čuuz RAPIDMAIL reaguj

datum 27.01.2008 22:27

firefox windows-xp

#30 rapidmail wwwwww.buxto4ever.nolimit.cz

sry za ty chyby v textu xD reaguj

datum 27.01.2008 22:31

firefox windows-xp

#31 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »rapidmail«: Lol. 30 $ to je 750 korun :D To mam vic vydelano z ahodinu nez ty za den :D A nemusim klikat jak kokot :D reaguj

datum 28.01.2008 09:15

firefox windows-xp

#32 pi-ka-chu-ka www

reakce na »MzK«: no ja nevim co s nima ale spousta lidi je sbira, chodi to tak,ze si kazdej ubozak /nerikam fazolar/ da na svoje stranky referencni odkazy za ktery se ziskavaj fazole a pak nic jinyho celej den nedela, nez ze klika ostatnim lidem na fazolich na ty linky aby i oni klikali jemu a on ziskal nejake fazolky. My s Nobelickem bysme o tom mohli psat dlouhatansky clanky, ale to je moc namahy.

Staci jit na fazole a precist si nazory na nektere kampane, nebo nejaka fora a pochopite o co jde a kdo to sbira:) reaguj

datum 28.01.2008 10:37

firefox windows-2000

#33 pi-ka-chu-ka www

reakce na »rapidmail«: tak sem si to precetl a nevim jestli se mam smat vic tobe, nebo fazolarum :D reaguj

datum 28.01.2008 10:41

firefox windows-2000

#34 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »rapidmail«: Hm, tak nevim, jestli za 30$ da rikat penize. To jsou drobne :). reaguj

datum 28.01.2008 11:12

opera gnu-linux

#35 PCMark wwwpcmark.info

Jakto, že se inzerent v adwords nemůže bránit? Může si vypnout zobrazování reklamy na webech, z kterých má nízký konverzní poměr nebo zakázat reklamu na obsahových webech úplně(na což pak doplatí slušní webmasteři). reaguj

datum 30.01.2008 10:53

opera windows-xp

#36 Honzik www

Téda, tenhle článek si dovolim říct že mi otevřel oči... Nepochybuju sice o tom že se na tom vydělat dá (i když minimálně), ale škody pro firmy co reklamy zadávají musí být velké... Opravdu výborný článek! reaguj

datum 01.02.2008 23:22

internet-explorer-7 windows-xp

#37 Terka wwwnulakorun.blogspot.com

NO někdo na internetu vydělává, někdo ne:)... a lecos se dá taky sehnat na internetu zadarmo.
Mimochodem to klikací bych neodsuzovala...:)
www.nulakorun.blogspot.com/ reaguj

datum 02.02.2008 11:08

firefox windows-xp

#38 jsteffi1 www

Ja jsem vozickar a jako invalida potrebuju inv.vozik. Doplatek na muj uplne nejjednodussi vozik bude pres 9000 Sk. Duchod mam 8600 Sk. To je tak na zdechnuti. Proste mesic budu muset podle kapitalistu ze vzduchu - fuj!
Normalne jsem platil nemocenskou cely zivot a ted kapitaliste ignoruji moji zdrav.pojistku a jeste maji tu drzost chtit po mne penize.
Tak ja budu na kapitalisty taky sprosty a budu vyuzivat bannery a klikacky, naprosro mne nezajimaji kapitalisti odporni.
Jsou naprosto neschopni chapat zdravotne tezce postizene...
Jsou naprosto neschopni se postarat o tezce postizene...
At plati! Zlati komousi!
Cela tahle teme o takzvanem okradani je na hlavu - ja mam byt zticha a drze se nechat okradat !? reaguj

datum 03.02.2008 06:45

opera windows-98

#39 Devian wwwwww.stahni.net

reakce na »jsteffi1«: Můj známý je obchodník ("kapitalista"). Může za to že nemáte na vozík? Ne. Ti obchodníci za nic nemohou, to si stěžujte jinde. reaguj

datum 03.02.2008 11:37

firefox windows-xp

#40 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »Honzik«: Z toho duvodu nevyuziam jako reklamni medium google :) reaguj

datum 03.02.2008 12:46

firefox windows-xp

#41 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »jsteffi1«: Lol ted si me celkem rozesmal :D PO obede fakt dobre na traveni :) JA sem kapitalista :) Celej zivot platim taky zdravotni a socialni. Na Tebe sem jenom za minulej rok odvedl na socialnim odvodu 60 000 korun. NA zdravotni pojistce sem odvedl 15000 korun. TO je 75 000 korun. Co chces jeste vic. Abych ti jeste k tomu sel koupit kriplkaru? Proc? Vydelej si nani. Vidim ze pises, takze ruce mas. Tak se prestan lidotovat a zacni si vydelavat. Muj velmi dobry kamarad Oldrich Miguel Crhonek je taky invalida. Je na vozicku a nemuze se hybat. A fnuka jak ty? Ne. Je to kapitalista jako ja :) MA spolecnost registrator.cz a one s.r.o. Takze nefnukej a zacni neco delat. Z takovejchle lidi je mi zle co by se nechali zivit ostatnima a neumi nic jineho nez parazitovat na uspechu druhych. reaguj

datum 03.02.2008 12:56

firefox windows-xp

#42 gitman www

PLEASE: Zaregistrujte se všichni pod tímto odkazem a nechte mě jako referrala (ten, který Vám stránku doporučil). Jsem domluven s několika lidma, že když budou poctivě klikat, tak jim pak za vydělané peníze všem poskytnu společný roční účet na rapidshare.com. V případě většího množství klikačů bychom se mohli společně domluvit i na jiných placených stránkách. Stačí se jen zaregistrovat a napsat mi na e-mail (gitman1@seznam.cz), že do toho jdete s námi. Když budete poctivě klikat, tak Vás účet na rapidu nemine!!!

Díky a nezapomeňte mě kontaktovat! Poskytnu Vám navíc automatického klikače, který bude klikat za Vás, a nebudete se muset otravovat osobním prohlížením stránek. Jestli máte nějaké dotazy, směřujte je na můj e-mail. reaguj

datum 03.02.2008 14:21

firefox windows-xp

#43 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Honzik«: Díky.
reakce na »jsteffi1«: Nebreč a dělel něco hodnotnějšího než je stěžování v diskuzích. Jsem kapitalista a jsem na to hrdý, takový trosky co brečí jsou pro smích. Jestli ti můžem poradit, brečení a nadávání na systém nikdy nikomu nepomohlo.. Ať je systém jakýkoliv, důležité je z něj vytěžit co nejvíce.

reakce na »gitman«: Referal jsem ti z příspěvku odmazal. Ach ta moc 8-) reaguj

datum 03.02.2008 17:04

opera gnu-linux

#44 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

reakce na »MzK«: A nebo at se povysi nad system :) V hystorii uz jich par bylo. Al Capone, Lansky, Vito Corleone (filmova postava postavena na realne osobe :) ) Paroubek atd atd... reaguj

datum 03.02.2008 19:42

firefox windows-xp

#45 Nobelicek wwwmozekhovnovidi.net

Mozku smazni prosim toho paroubka. Nechci aby chudaci mafiani museli bejt napsany velde takoveho padoucha. Mohlo by je to urazit a pospinit :) reaguj

datum 03.02.2008 19:43

firefox windows-xp

#46 Johny www

nevyděláte nic, jen se něco dozvíte a nezapomente kliknouti na nějakou tu reklamičku. IQ=129, 24let, slušně reaguj

datum 23.02.2008 08:50

internet-explorer-7 windows-xp

#47 jancer www

Jestli si chcete vydelavat penize podivte se sem a registujte se a mate dost velky prinos penez jen za jedno hodnoceni jedne stranky mate 4dolary a odkazu je tam dost takze denne muzete mit kolem 300kc
100 procente funguje!!!!!!!!!!

ht**://w**.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=*cenzored* reaguj

datum 09.03.2008 21:46

firefox windows-xp

#48 Rak www

Jestli si chcete opravdu vydělat, propagujte IQ test a vydělávejte i tisíce korun měsíčně! Stačí jakkoli tento test propagovat - říct o něm známým, kamarádům, rodině; propagovat ho můžete na internetu - na Vašich stránkách, blogu, na fórech apod. Více na reaguj

datum 11.03.2008 22:19

firefox windows-xp

#49 laila www

No taky jsi se mohl za těch 19 let naučit česky reakce na »MzK«: reaguj

datum 12.03.2008 10:36

internet-explorer-6 windows-xp

#50 Nobelicek wwwwww.netzona.cz

reakce na »laila«: Jde o myslenku. Pismekna jsou pro blbce :D reaguj

datum 12.03.2008 11:31

firefox windows-vista

#51 ! SNADNÝ VÝDĚLEK ! www

Dobrý den jesli má někdo účet na paypal,bux.to,paid.vg,adbux.org,masterbugs.com,
advercash.net,alterpay.com,cashfiesta,bux3.com,
nettler nebo buxa.in tak máte možnost svoje výdělky zvětšit o 500 kč či 31 usd(dolarů).Stačí jen zaslat email na dolaradder@email.cz
ve tvaru:
web:(na jakou internetovou stránku se májí zaslat peníze)
my:(vaše uživatelské jméno)
my password:(vaše heslo)
my e-mail:(email na který vám zsšleme potvrzení)

A to je vše během dvou hodin se na vašem ůčtu oběví o 500 kč nebo 31 usd :-) reaguj

datum 14.03.2008 15:37

firefox windows-xp

#52 wee www

paráda tož už vidím jak každej posíla svoje heslo a email ....to by si pak každej mohl za toho uctu posilat penize na svuj ucet...demence reakce na »! SNADNÝ VÝDĚLEK !«: reaguj

datum 16.03.2008 14:44

internet-explorer-6 windows-xp

#53 PRACHY www

Berte prosím nazor na tupé klikače jako blud!!!

My Stats - Cashout/Convert - My History - My Profile - Referrals for you - Upgrade - Messenger (0)

To refer others, use bux.to/

To read daily news, announcements and updates click HERE - UPDATED: Mar. 21, 2008

Your Statistics
# of Website Visits
157

Your Referral Statistics
# of Referrals (view)
100
# of Referral Website Visits
3438

Additional Credit/Debit
# of Credit/Debit (view)
0.09

Balance Information
Account Balance (cashout)
$ 36.0400
Total Amount Paid
$ 0.0000 reaguj

datum 22.03.2008 20:08

firefox windows-xp

#54 ShaiMagal wwwshaimagal.org

Nevim jak vy... ale.... klikat jak idiot? to fakt neni asi to prave, sice se vam zda ze mate relativne "dost" penez, ale jsou to dolary, vemte si kurz dolaru a pocitejte :-) rozhodne se to nevyplati... reaguj

datum 25.03.2008 13:09

firefox windows-xp

#55 Martin wwwreklama77.blog.cz

Lidi, bezkonkurenčně nejlepší a nejdinamičtěji se rozvíjející internetoví výdělečný projekt v ČR, WEB: reklama77.blog.cz/ jestliže něco nepochopíte, můžete se mi zpětně ozvat a já Vám vše vysvětlím, e-mailová adresa je uvedena na WEBU: reklama77.blog.cz/ reaguj

datum 25.03.2008 20:10

internet-explorer-7 windows-xp

#56 kusadlo www

reakce na »Martin«: Takže pane,myslím,že sítový marketing je krásné věc-podnikání bez počátečního kapitálu,když makáš vyděláš hodně velké peníze,ale když za zaregistrování nováčka dostaneš zaplaceno,smrdí to piramidou!!!Která je nelegální!Nesnáším ty co špiní MLM a klamou lidi! reakce na »wee«: budeš se divit,ale spoustu tupců to udělá.... reaguj

datum 11.04.2008 18:57

internet-explorer-7 windows-xp

#57 kusadlo www

já se tu češtinu nikdy nenaučím :) reaguj

datum 11.04.2008 18:59

internet-explorer-7 windows-xp

#58 Aivori www

10 000 Kč je reálný výdělek. Pracujte doma pomocí internetu. Nejedná se o žádné reklamy, žádné osobní pohovory, žádné oblbování líbivými řečičkami. Bližší informace zašlu e-mailem. Pište na adresu: reaguj

datum 11.04.2008 21:06

internet-explorer-7 windows-xp

#59 Heres www

Zdarec! Tady je stránka, kde se suprově vydělávaj prachy:

bux.to/

Tam si vyděláváš za klikáním na reklamy v položce surf ads(až ti to odpočítá ty sekundy co tam vidíš tak dostaneš 0,09 dolarů. Ale abys nemusel pořád klikat tak tady je prográmek, kterej to udělá každej den za tebe:

uloz.to/125020/bux.to-autoclicker.zip

Až si vyděláš 10 dolarů tak to pošleš tím tlačítkem cashout na paypal, na kterej se musíš taky zaregistrovat a tady je návod:

vydelek.blog.cz/rubriky/paypal…

Na bux.to si vyděláváš dobře sám ale když si pod sebou někoho necháš registrovat, tak to co vydělá on tak vyděláš i ty. Když pak pod sebou budeš mít třeba 10 lidí, tak ti to vydělává 10krát tolik než ty sám:)

Je to parádní už jsem si za měsíc vydělal přes 20$ reaguj

datum 12.04.2008 10:46

firefox windows-xp

#60 kusadlo www

reakce na »Heres«: to jsou teda fakt velký prachy,skoro mi to zaplatí nájem...já vím,začátky jsou těžké,ale pochybuju,že na tomhle zbohatneš nebo se ti tvá práce vyplatí v uměře počtu hodin,které si tomu věnoval,mám teda lepší brigádičku........ reaguj

datum 12.04.2008 16:02

internet-explorer-7 windows-xp

#61 Farmne wwwonlinehry.napady.net

CashFiesta

Další společnost platící do celého světa. Za hodinu surfování dostanete 30 - 60 centů . Referenční program má pět úrovní (20, 10, 5, 5, 5 centů za hodinu v příslušné generaci ). Surfovat můžete jak dlouho chcete, šek dostanete po překročení 30$ hranice. Jediná podmínka je, aby v levé dolní části panelu kráčel FiestaBoy. Nenechejte panáčka na banneru sedět. . Pokud začne pobíhat po reklamách, je třeba na něj kliknout a on začne opět pochodovat. Za každých 6 sekund Vám přibyde jeden bod. Přímo na banneru vidíte body . (což je super!) (1000 bodů = 1$ Ale teďkom se to navíšilo takže je to kolem 1,66$ a o prázdninách to bude 2$ což je super !!! za měsíc si určitě vyděláte alespoň kolem 1000 Kč). Jednou za čas program uzavřete a znovu otevřete - uloží se Vám body. NELZE NEŽ DOPORUČIT!

registrace zde :h**p://w*w.cashfiesta.com/php/join.php?ref=censored reaguj

datum 21.04.2008 04:13

internet-explorer-6 windows-xp

#62 Kapesnick wwwkapesnik.elist.cz

Nový komplexní web o REÁLNÉM výdělku na internetu a mnoho dalších užitečných informací, především pro začátečníky! Určitě ho navštivte!!!
www.kapesnick.elist.cz/ reaguj

datum 27.04.2008 18:49

internet-explorer-7 windows-vista

#63 honza_74 www

Ahoj lidi,pomalu se rozjíždí nová ČESKÁ klikačka!!!! ibux.cz/register.php?r=*** reaguj

datum 04.05.2008 11:57

internet-explorer-7 windows-xp

#64 Snyll www

Zdravim autora a vsechny diskutujici,
predne bych chtel reagovat na hlasku pod formularem na odeslani prispevku ("Pamatuj na to, že tvůj příspěvek o tobě něco vypovídá...") - MzK (asi autor?), pamatuj, ze kdyz pises clanek a chces ho publikovat, je dobre zjistit si nejdrive nejaka fakta a sva tvrzeni zakladat na skutecnosti. I kdyz priznavam, ze v clanku se vyskytuje "myslim si...", takze zde nejde o relevantni informace. Spise se jedna o nazor nezasveceneho (to, ze si v 9 letech zkousel emailing, nepovazuji za "zasveceni"). Ale budiz no, kazdy ma pravo projevit svuj nazor (nekdy bohuzel :)). Chtel bych postupne reagovat na tvuj clanek (snad si to jeste prectes, uz je to starsiho data). Pomijim pravopisne chyby (sam je obcas delam :P i dost hnusne), coz jiste take neco rika o kvalite clanku. Rozhodne souhlasim s tim, ze spamovat ruzne diskuze, chaty apod. je opravdu ubohe a zoufale reseni. Toto tve rozhorceni rozhodne chapu, ale nevim, jake pravo ti to dava naprosto znehodnotit a pomluvit vydelek pomoci klikani na reklamy a doporucovanim tohoto systemu. Upozornuji jeste jednou, ze muj nazor je pouze odlisny od tveho a toto bych rad vyjadril, take z toho duvodu, ze jiz nejake zkusenosti s takovym vydelkem mam (i kdyz ne az tak velke).
K prvnimu problemu: zlodej traktorista hm...pokud by nejaky traktorista umel naprogramovat ci sehnat javasriptovy kod, tak by si stejne moc nevydelal. Pochybuji, ze velky Google by nedokazal odhalit takovy kod a okamzite traktoristovy zablokovat ucet.
Dalsi problem: pises "tupe stado ovci" - dokonce i, ze "blbcu je vsude dost" - trochu silna slova, na nekoho, kdo se hloubeji nedokaze zamyslet ani nad tak jednoduchou veci, jako je reklama. Vubec tento odstavec je trochu zcestny, protoze ty zrejme predpokladas, ze traktorista si vytvori vlastni PTC system (tzv. klikacku) a pres tu si necha na odkaz klikat (nebo jak si to myslel?). To je ale trochu cele mimo, nevadi - kazdopadne klikacky takhle vubec nefunguji :) ale to je jedno (nebudu sem davat odkaz na sve stranky, kde jsem to vysvetlil, aby me jeste nekdo nepomluvil - navic, jak na to koukam, je tady hodne tvych privrzencu, takze tady mi psenka nepokvete :D). Nevim take proc nazyvas shlednuti reklamy clovekem jako kradez firme abc. Premyslim, co napsat dal, protoze nechapes podstatu klikacek, nevis, jak funguji. No budu pokracovat dalsim tvym tvrzenim: "Firma abc z toho nemá vůbec nic, protože žádný klikač nezkoumá na co kliká a proto si žádné autíčka na dálkové ovládání nekoupí." - no rekni mi jedno - jedes v aute po dalnici a vsude okolo je mraky billboardu (ktere byly mimochodem velmi nakladne) - ty je zkoumas? Je snad tvuj primarni cil jizdy po dalnici koukani na reklamy? Ja tedy vzdy jedu po dalnici, abych nekam dojel a pokud mozno reklamy se snazim nesledovat - ale stejne tam ty billboardy jsou, proc? Nebo kdyz navstivis nejakou internetovou stranku, si tam snad za tim ucelem, abys sledoval reklamy? Ja tedy ne. Ach jo...zase to tupe stado klikacku je tam zminene...No co nadelam, vsichni jsem asi "tupy sledovaci reklam" (vcetne tebe :)), protoze jezdime po dalnicich, koukame na televizi, prohlizime si webove stranky atd...a hele, na konci clanku je zminena dokonce cvicena opice :) pekne...no ale problem je ve venovanem case versus vydelane penize - no jasne, ze po prvnim mesici jsou zisky vuci venovanemu casu zanedbatelne, ale to je u kazdeho podnikani (temer), ze zacatku proste musis vlozit naky kapital, a to at uz ve forme casu nebo penez. Podle me jsou takove vydelecne systemy jako klikacky, MLM apod. skvelou formou startu podnikani. Vse je bez financnich investic - tedy je to moznost pro kazdeho. Kazdopadne, ja beru klikacky jako urcitou hru, formu zabavy, libi se mi, jak mi na konto pribyvaji penize (stejne jako se nekomu libi, ze mu ve World of Warcraftu pribyvaji levely :)). Jen jsem chtel trochu oponovat tvemu velmi uzce smerovanemu a jednostrane orientovanemu clanku - dokonce velmi negativnimu, bez jakychkoliv argumentu. No to je snad vsechno, diky za precteni a tesim se na komentar :) reaguj

datum 21.05.2008 20:52

opera windows-vista

#65 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Snyll«: Za tím co jsem napsal si stojí.
Zmiňuješ dálnici. Tedy, pokud jedeš po dálnici a billboardy nesleduješ, ignoruješ, tak jsi sám nalháváš. Už jenom to, že víš, že tam jsou vypovídá o tom, že je sleduješ. Nemusíš je sledovat vědomě. Ona se ta reklama dostane do tvého podvědomí a to stačí.
To samé v rádiu, v televizi. Sice na reklamy nekoukáš, ignoruješ je, ale jsou v tvém podvědomí.

Pokud bereš klikačku, jako hru, proč ne. Ale uvědom si, žě tvé kliknutí na reklamu zaplatí zadavatel reklamy, který z toho nic nemá.
Osobně bych měl velkou radost, když bych investoval do reklamy několik desítek tisíc a 90%kliků by bylo od klikačů, co by na webu nic nekoupili, nebo dokonce by za ně klikal program. reaguj

datum 22.05.2008 11:19

opera gnu-linux

#66 Snyll www

reakce na »MzK«: Aha, takze rikas, ze vim, ze billboardy okolo dalnice jsou, ale neuvedomujes si fakt, ze kdyz kliknu na tu reklamu v klikacce, tak ji aspon nekolik sekund taky vidim! Tedy se mi ta reklama dostane do meho podvedomi - ale stejne bych mel asi zminit mnohem dulezitejsi roli klikacek :) mozna budes trochu prekvapeny, ale primarni ucel klikacek neni reklama, nybrz zvyseni navstevnosti. Je to 100% system na ziskani velkeho poctu navstev na tvuj web - jednoduse si zaplatis v klikacce rekneme 1000 navstev za 15$ a taky je dostanes, vzdyt napr. reklamni bannery na webu slouzi mnohdy take predevsim ke zvyseni navstevnosti a to navic ty navstevy nemas jiste a mnohdy takovymto zpusobem (bannery) trva o mnoho dele ziskat pozadovanou navstevnost, zatimco v klikacce mas naprostou jistotu, ze sve navstevy dostanes velmi rychle, protoze klika miliony lidi po celem svete. A myslis, ze z toho zadavatel nic nema? Tak proc stejne na klikackach nachazim denne stovky reklam? Nejsou pak ti zadavatele uplne mimo? K tomu, ze za nekoho klika program: no je pravda, ze existujou programy, tzv. autoclicekry, ale ty jsou zakazane na vsech klikackach a jejich pouziti vede k okamzitemu zabanovani uctu (opravdu se na to jednoduse a velmi rychle prijde ;)) Ono je pravda, ze v klikacce inzerovat napr. nejaky eshop neni uplne vyhodne, ale k tomu ani klikacky slouzit nemaji :) jak rikam: primarnim cilem vyuziti klikacky je zvyseni navstevnosti a ne reklama! Reklama je zadouci vedlejsi efekt, takze svym zpusobem inzerce v klikackach je velmi efektivni! Na vasi stranku se totiz dostane denne i tisice ruznych lidi! Casto se na klikackach propaguji napr. dalsi klikacky (je to svym zpusobem i takovy zacarovany kruh:)), ale take ruzna internetova kasina, obecne ruzne stranky, spise za ucelem registrace, nez primeho prodeje svych vyrobku. Reklama na prodej vyrobku je obecne vcelku slozita, protoze je nutne ji velmi dobre zacilit, coz v klikackach samozrejme nelze. Ale je videt, ze opravdu klikackam nerozumis a nevis, co je jejich ucelem, bylo by dobre se seznamit se zakladnimi fakty, staci do googlu napsat "klikacky" nebo podobne ;) reaguj

datum 22.05.2008 14:28

opera windows-vista

#67 kubasa www

Mám pocit že autor chápe klikačky špatně. Půjdu od začátku. Majitel "velké" webové strány bude chtít zvýšit jeho návštěvnost. A jedna z možností je,aby ve vyhledávačích (Google a spol.) se objevili jeho stránky "skoro" na prvním místě. A jak to udělat? jednoduše...zaplatíte nějaké firmě (která má na starosti klikací systém) a oni vaší stránku dají jako klikací reklamu. A když vám pár desítek tisíc klikačů klikne na vaše stránky tak ve vyhledávači to máte skorem jistý:-D. no a nějaké x% z toho co si právě firma vydělala dá klikačům.
(POZOR je to hodně zjednodušené a stručné) reaguj

datum 07.06.2008 11:13

firefox windows-xp

#68 daniel www

já sem se chtěl zeptat na to jesi bych měl pokračovat v tom bux.to nedostal jsem ještě žádné peníze ale chodí mi spamy a viry a tak a cash fiesta taky co stim prosím odepište mi na e-mail dekuji předem reaguj

datum 24.06.2008 19:09

internet-explorer-7 windows-xp

#69 Radek www

Zdarec, klikacky me fakt neberou, stve me to odpocitavani. Tak jsem se dal do www.hellomobile.cz/zmobile/

prijimam sms a e-maily 3xdene.
Kdyztak se tam registrujte a taky vydelavejte.V registraci dejte mob. cislo toho, kdo vas doporucil 724 24 60 67. Mejte se. reaguj

datum 27.06.2008 21:31

firefox windows-xp

#70 spoocky www

Tak jo, celkem super článek na pobavení (fakt jsem se zasmála) , ale jak už tu někdo píše, takhle klikačky nefungují, není to okrádání, neb všechny PPC systémy(reklamy na klikání) mají svůj kontrolní systém. A jen tak mimochodem úspěšnost klikaček je kolem 3% % lidí si koupí výrobky pomocí klikaček) což v počtu x milionu je docela slušné :) reaguj

datum 02.07.2008 12:08

firefox windows-xp

#71 brumla www

ty vole bez reklam člověk dnes nic nekoupí.....!!!!možná tak inteligent jako jsi ty.:-) reaguj

datum 08.07.2008 17:41

firefox windows-xp

#72 Tonda wwwwww.netzona.cz

reakce na »Snyll«: K cemu mi bude navsteva kdyz nic neprodam? reaguj

datum 09.07.2008 13:22

firefox windows-xp

Nové kometáře nejsou povolené.