Chorvatsko 2008 fotogalerie a zážitky Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Chorvatsko 2008 fotogalerie a zážitky

Moje dovolená 2008 v Chorvatsku. Je více než jasné, že jsem si dovolenou užil. Rozsáhlá fotogalerie a plno zážitků to dokazuje

Cesta a první dny u moře

Protože je to moje první samostatná dovolená (bez rodičů, festivaly a vícedenní chlastací akce nepočítám), volím cestovku, aby bylo vše zařízené (doprava, ubytování...) a já si odpočinul. Jen mě trochu mrzí, že termín u last minute se kryl s letošním Natrucem.

lod

Desetihodinová bezesná noční cesta autobusem zas tak moc nudná nebyla, koukal jsem na nějaké filmy na svém HTC TzTN II, zatímco ostatní spali. Průběh cesty, vzdálenost do cíle a aktuální rychlost autobusu jsem mohl sledovat opět na HTC TyTN II.

Ráno po příjezdu jsme šli na prohlídku městečka Klenovica, poprvé vidím moře. Úžasné. Jen tak mimochodem, 1m nad mořskou hladinou mi GPS ukazuje výšku 35metrů nad mořem.

Ubytovaný jsme v luxusním apartmánu. Protože jsem dítě štěstěny máme apartmán pro 5 osob sami pro sebe (mě a Simču). Máme 2 balkóny, jeden s výhledem na překrásné a nedaleké moře, prostorný obývák, televizi se satelitem, vybavenou kuchyni (lednici, troubu na plyn i elektriku, myčku na nádobí...), dvě ložnice a mnohé další.
Obchod s pečivem je nedaleko, stejně jako pláž.

vyhled na moře vyhled na moře

Po rychlém ubytování jdu spát, příjemnému a vlhkému mořskému vzduchu se prostě nedá odolat. Odpoledne jdeme na procházku po okolí. Chci svůj premiérový vstup do moře co nejvíce oddalovat, kochám se krajinou. Přichází první šok.

Na pláži má pro sebe člověk jeden metr čtvereční prostoru, ve vodě "dokonce" metry dva.

Je tu solidně přelidněno, ale překvapivě ne Čechama, Němců je tady mnohem více. Prostě hrůza, ale jen do té doby, než objevíme krásnou zátoku, kde je lidí mnohem méně. Chystám se na svůj první vstup do moře.

zátoka chorvatsku já poprvé v moři

Prostě paráda, ráj a nadšení.

Na moře nejsem zvyklý, takže mě překvapí následující věci.

• Moře je průhledné. Je vidět > 10 metrů pod vodu. Jako bazén.
  • Je plné života. Všude plavou ryby a další potvory. Ne jako v bazéně.
  • Voda je slaná (překvapení :D)
  • Potápění jde hůř, protože slaná voda více nadnáší. To jsem později vyřešil těžkým balvanem.

Zbytek pobytu u moře

Měli jsme štěstí na počasí, celý týden bylo slunečné, jen poslední den (odjezd) bylo pod mrakem, takže si opálená kůže alespoň trochu odpočinula. Den naplňujeme válením, koupáním, potápěním, výletem na lodi, procházkami, lovením bezbranných živočichů, opalováním, jídlem a sexem. Lepší dovolená to snad už nemůže být.

bezbranní živočichové

Večer pak opět procházky, restaurace, pivo... K jídlu zkouším například tuňáka nebo znamenité olihně.

oliheň
oliheň mňam

Simča dala přednost spíše hranolkám a moje mlaskání nad olihněmi okomentovala tím, že mi už nikdy nedá pusu a že sežeru snad všechno. Ale musím říct, že šneci ve Francii mi chutnaly mnohem více. Lovení bezbranných živočichů mi také šlo. Hodně lidí se potápělo, ale tak do třech metrů max. Tím pádem byly břehy kompletně vybrané od všeho hezkého. Zůstaly jenom šutry a ježci. S pomocí těžkého balvanu se potápím do > 7 metrů pod hladinu, kde jsem našel chobotničku, malou hvězdici a následně pak i velkou. Je to zábavné a hezké, tolik živočichů. Pod vodou vydržím chvilku (jen 110s), chci někdy v budoucnu potápění s kyslíkovou bombou a do větších hloubek.

plaže
Simča Simča

Kompletní fotogalerie Chorvatsko 2008.

autor článku OS | datum publikování 31.srpen.2008 11:24 | fotky a fotečky fotoakce |

Kometáře

#1 SpeedyGT wwwwww.speedygt.ic.cz

S tím bejvákem si to měl super, trochu závidím - být narvenej v karavanu je humus :). Jinak pěkný fotky ;) reaguj

datum 31.08.2008 17:41

opera windows-xp

#2 lo3k wwwwww.pisem.cz

Hm záviděníhodná dovolená. Fotky super a podle fotek soudim, že se ti snad vydařilo i počasí :D reaguj

datum 01.09.2008 13:21

opera windows-xp

Nové kometáře nejsou povolené.