Byl by zájem o subdomény? Mozektevidi.net - Mozektevidi.net.

Byl by zájem o subdomény?

Nabízím libovolné subdomény na doméně mozektevidi.net. Samozřejmě ne zadarmo. Hosting na kvalitním hostingu netzona.cz

Subdomény na mozektevidi.net

Kdo by mohl potřebovat subdomény? A ještě k tomu placené? Nabízí se pár situací a možností jak je řešit.

Někdo potřebuje hostovat web. Samozřejmě může jít free hosting ic.cz a pak může očekávat nedostupné služby. Další variantou je placený hosting ic.cz. Zde je situace o něco lepší, ale stále je to z bláta do louže. Dostupnost je lepší, ale stále mále neperspektivní doménu cokoliv.ic.cz, kterou má každý Lojza.

Nabízím něco lepšího. Dostupný, kvalitní hosting netzona.cz. Navíc dobře vypadající doména mozektevidi.net. Tak co, je zájem?


autor článku OS | datum publikování 29.duben.2008 18:51 | Netzona.Cz s.r.o., Xhosting GROUP s.r.o. programování, podnikání Práce |

Kometáře

#1 Jumboom www

a co subdomena na 5w? :-P reaguj

datum 29.04.2008 18:27

opera windows-xp

#2 mr.Crow wwwdisposed.cz

www.google.cz/search

reakce na »Jumboom«: 5w.cz se taky koukám hojně využívá :-D reaguj

datum 29.04.2008 18:45

firefox gnu-linux

#3 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Jumboom«: Nemyslel jsem, že by o ní byl nějaký zájem. To je jak ic.cz.. I když... dvouznaková doména se pořád hodí :) reaguj

datum 29.04.2008 19:05

opera gnu-linux

#4 apin wwwfiguraapin.blogspot.com/

?kolik znamená
"Samozřejmě ne zadarmo"
?
;) reaguj

datum 29.04.2008 21:28

firefox windows-xp

#5 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »apin«: Máš zájem? Cena zatím není veřejná. reaguj

datum 30.04.2008 10:42

opera gnu-linux

#6 Sylar wwwwww.sylar.ic.cz

A bude veřejná? reaguj

datum 30.04.2008 12:10

firefox windows-xp

#7 Jumboom www

reakce na »MzK«: měl jsem vyhlídnutou domenu 7w.cz ale než mi přišli peníze tak mi jí někdo sebral :-D
Podlě mě jse dvouznaková doména mnohem víc využitelnější.. reaguj

datum 30.04.2008 12:44

opera windows-xp

#8 matej21 wwwcompinex.cz

placena a jeste takhle blba subdomena :D reaguj

datum 30.04.2008 15:38

firefox linux-ubuntu

#9 Anonymous_ wwwgoogle.com

Presne tak! Matej21 ma naprostou pravdu xD

Dlouha, spatna subdomena.. Rekni mi, komu by se chtelo nekde inzerovat svoje webovky (nejlevnejsi-pc.mozektevidi.net)? ehm.. To je trochu prastene.. Kdyby to byl alespon smysluplny nazev - treba webhosting.cz, to by se dalo zuzitkovat (nejlepsi.webhosting.cz) ;)

Samozrejme ze bych si to radeji hodil na ic.cz, vypadky nejsou AZ TAK strasne a navic.. Platit za hosting co je sice dobry, ale domena je za 5 (chapej, jak znamovani ve skole)? Nebo mit to free, domenu za 3, ale parkrat tydne nejakej ten vypadek (spise MySQL).. ;) Myslim, ze domena je celkem dulezity faktor.. (mozna by se to nekomu hodilo jako nejaky fileserver pro warez - kolik by jsi poskytl mista? :) ) reaguj

datum 30.04.2008 16:33

opera gnu-linux

#10 Petricek wwwvidea.8w.cz

No nevim, na takoveto domene bych si skutecne subdomenu nekoupil. reaguj

datum 01.05.2008 06:39

safari symbian

#11 Nobelicek wwwwww.netzona.cz

reakce na »matej21«: JA nevim jestli si to ty jelito pochopil, ale placena neni subdomena, ale webhostingova sluzba. Ty ses fakt pako. reaguj

datum 01.05.2008 13:12

firefox windows-vista

#12 devian wwwwww.stahni.net

Nevím jak vy pánové, ale já se na ic.cz už nějakej ten měsíc s výpadkem nesetkal... reaguj

datum 01.05.2008 13:55

firefox windows-xp

#13 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »Nobelicek«: jo, pochopil jsem to. a ten komentar sem bral s nadhledem (proto smajlik). mel sem spis napsat: webhosting na takhle blbej subdomene. reaguj

datum 01.05.2008 15:42

firefox linux-ubuntu

#14 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Nobelicek«: reakce na »matej21«: To je ale jen hloupe slovickareni, kazdemu je jasne co chtel rici. Ok, mozna je dobry webhosting - za ktery platis a hodne spatnou subdomenu mas free - ale na co ti to je? Aby sis kupoval vl. domenu a webhosting pouzival netzonu skrz mzka? Trosku na palici.. To uz si rovnou zaplatim webhosting + vl.domenu.. Takhle by jsis moc nepomohl, stejne by jsi musel zarizovat domenu - protoze tahle je nepouzitelna - a to se tu kazdy snazil rici..

Takze pokud subdomena, tak uz ic.cz, protoze ta je pouzitelna, vypadky nejsou tak hrozne. Pokud lepsi domenu, tak vlastni, protoze tahle je nepouzitelna..

Takze je jednu jestli se tu budeme hadat, zda mozek nabizi placeny hosting + free subdomenu k tomu, nebo free hosting + placenou subdomenu.. V kombinaci je to totiz k nicemu.. ;) reaguj

datum 02.05.2008 11:30

lynx gnu-linux

#15 hanask www

stejne Mzk chce udelat dle meho nazoru dalsi seo sracku...zacina se to tu menit ze seriozniho webu na blog typu "SEO sracka" neboli "[strike]kralovstvi[/strike]SEO za kone" :)

je to jen muj nazor! reaguj

datum 02.05.2008 16:50

firefox linux-ubuntu

#16 Draww www

Jo to beru, 1 subdomena 500 Kc/mesic. Dohodnuto? reaguj

datum 02.05.2008 22:02

firefox windows-vista

#17 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »hanask«: To nevím, jak takovou SEO srajdu chceš udělat tím, že nabízím subdomény, pokud by se někomu líbily.
reakce na »Draww«: Hm, zrovna ty? Můžem se dohodnou, napiš mi na email požadavky na prostor apod.. obratem ti pošlu odkaz na api, kde si doménu registruješ. reaguj

datum 02.05.2008 23:17

opera gnu-linux

#18 Sylar wwwwww.sylar.ic.cz

Adsense uz ti asi moc nenese co, kdyz uz prodavas i subdomeny. Z tebe podnikatel asi nikdy nebude. A kdyz jo, tak krachnes ;) reaguj

datum 04.05.2008 14:20

opera windows-xp

#19 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »Sylar«: mzk to prodava proto, ze ma ted server a nevi jak ho vyuzit (i kdyz podle Nobelicka bezi naplno :D viz nazory.5w.cz/tema/Chci-vlastni-server… ) tak zaved placeny sluzby :D reaguj

datum 04.05.2008 20:54

firefox linux-ubuntu

#20 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »matej21«: Ten subdoménový hosting není pro prachy, ale protože si chci zkusit vlastní hosting. Naučit se nové věci, spravovat weby, udržovat server, administrovat..
reakce na »Sylar«: Jednak už ze mne podnikatel je a jednak o adsense víš kolový, adsense mi vynáší stále dost, není to sice můj hlavní příjem, přesto potěší :) reaguj

datum 05.05.2008 07:55

opera gnu-linux

#21 Sylar wwwwww.sylar.ic.cz

Ehm, chtel jsi rici radoby podnikatel, ze? ;) reaguj

datum 05.05.2008 12:34

opera windows-xp

#22 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Sylar«: Nevím proč rádoby podnikatel. ZL mám, věškerý daně, poplatky, zdravotní, sociální platím a co je nejdůležitější... něco to i vynáší. reaguj

datum 05.05.2008 13:17

opera gnu-linux

#23 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »MzK«: jen aby :D jak te znam, tak si myslim, ze penize jsou tam na stejny urovni jako ty ostatni veci co jsi jmenoval.. :D ale mozna s pletu.. reaguj

datum 05.05.2008 19:05

firefox linux-ubuntu

#24 Serunavasposeruvas wwwserunate.puserute

reakce na »MzK«: A máme tu dalšího rádoby podnikatele Kalužu, jak se ten webhosting bude jmenovat ? Banan má Kaluža tak co třeba pomeranč reaguj

datum 08.05.2008 16:10

firefox gnu-linux

#25 jan krlner www

2MzK: aaale prosimte. Tohle me vzdycky rozesmeje, jak si deti jako ty hraji na podnikatele.
A napsat platim zdravotni a sociani, kdyz jeste studujes :-) no lol. Ty chlapecku nevis co je to platit zdravotni a socialni. Za tebe to plati ve velke mire stale jeste stat.
Delam na financnim urade a takovy jako jsi ty, tak takovych je spousta. Teenager, ktery ze sebe dela podnikatele.
Podnikatel u me neni teenager, ktery ma zivnostensky list, ale clovek, ktery neco v zivote dokazal, ktery dokaze uzivit jak sebe, tak nejake zamestnance. reaguj

datum 10.05.2008 13:43

firefox windows-vista

#26 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »jan krlner«: Nějak se musí začínat, nejlěpe co nejdříve. Do konce života třeba stihnu něco dokázat :) reaguj

datum 10.05.2008 19:18

opera gnu-linux

#27 Dzioush www

je fakt ze nevim jak to chces zvladat hostovat kdyz treba v tuto dobu ti na serveru dochazi pamet ( je tam 38.96 MB ) ale myslim ze cena ramek je natolik příznivá že to nebude problém reaguj

datum 10.05.2008 23:37

firefox windows-xp

#28 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »Dzioush«: ale nedochazi. koukni se na kernel + app. zbytek sou ruzny kese ktery se potom mazou nebo hazou do swapu(10GB u mzka) reaguj

datum 11.05.2008 00:05

firefox linux-ubuntu

#29 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Dzioush«: To je výhoda linuxu. Ve skutečnosti je zabraných jen pár stovek MB, zbytek je keš.. Na rozdíl od Windows. Vysvětlil ti to i Matej21
Spíš než RAM bych potřeboval čtyřjádro :) reaguj

datum 11.05.2008 11:47

opera gnu-linux

#30 Draww www

reakce na »jan krlner«: Pěkný teplý místečko na finančáku to je jistě fajn, ale co takhle zkusit podnikat, něco vytvářet, pustit se do něčeho velkýho...? Nic ale o tobě nevím, takže nemůžu nic prohlašovat, nicméně musíš uznat že Mzk už něco dokázal. Dokázal udělat web, který "jede", vydělá na tom nějakou tu korunu, platí z toho daně..., tak proč taky někdo konečně nenapíše - jo něco si už dokázal..., seš mladej zkoušíš podnikat, někdy to "zaskřípe", nicméně krůček po krůčku ti do docela jde.

Já sem člověk, kterej se nebojí podívat pravdě do očí a říct je to tak a tak. Mzk mě nemá rád (z důvodů každému jasných), já se spousty jeho výroky, postupy..., také nesouhlasím, ale to ještě není důvod kdekoli prohlašovat Mzk je takovej a takovej. reaguj

datum 11.05.2008 20:50

firefox windows-xp

#31 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »Draww«: [cite] Dokázal udělat web, který "jede" [/cite] myslim ze spis za uspechem webu je dobra seo optimalizace.. :D
btw: mozektevidi.cz? mam to nahlasit za hromadu keywordu, aby to na googlu, seznamu atd. zablokovali? :D reaguj

datum 11.05.2008 21:55

firefox linux-ubuntu

#32 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »matej21«: mozektevidi.cz/com... registroval nekdo jiný, je tady o tom i někde nějaká diskuse.
Jak říká MzK, čím dříve se začne, tím líp. Spousty lidí si stěžuje, jak se dnes má špatně... a závidí obchodníkům, lidem jako MzK nadávají do "radoby podnikatelů teenagerů", ale sami si neuvědomují, že holt když se chce a je snaha, tak to jde, dnes má šanci skoro každý. reaguj

datum 11.05.2008 22:19

firefox windows-xp

#33 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »devian«: jo, ja vim.. to je toho Drawwa :) reaguj

datum 11.05.2008 22:40

firefox linux-ubuntu

#34 devian wwwwww.stahni.net

reakce na »matej21«: ahá, tak to jsem špatně pochopil :) reaguj

datum 11.05.2008 23:12

firefox windows-xp

#35 Draww www

reakce na »matej21«: ano máš pravdu seo optimalizace je to nejdůlejší, za 5 měsíců jsem dokázal aby mozektevidi.com měl GPR 3, Srank 74, mozektevidi.cz je na tom obdobně. Ohledně mozektevidi.cz - na google nic nahlašovat nemusíš, tam je to zablokovaný a se seznamem si hravě poradím :) reaguj

datum 12.05.2008 08:25

firefox windows-xp

#36 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Draww«: Oba víme, že to není těžké :) reaguj

datum 12.05.2008 09:56

opera gnu-linux

#37 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Draww«: Heh, neprijde ti "trosku" neeticke, zakladat si na "slave" a uspechu jinych? Neprijde ti trapne, brat si do huby nazev cizich stranek? To si neumis vymyslet neco vlastniho? Takovehle kopirky jsou fakt zlo.. A to ze lezes jeste sem, bych - byt MzKem - bral jako provokaci..

reakce na »MzK«: Skoda, ze jsi z mozektevidi, neudelal firmu a neregistroval jsis nazev ;) Pak by se nestalo neco, jako nyni.. imho je to nejvetsi ponizeni, mti stejny nazev webu, jako nejake web for loosers, with script kiddie tools.. S lama ass programkama, ktere pouziva opravdu jen odpad ceskeho netu.. (ja osobne, bych se stydel, mit wwwhack, brutus apod. slova na svem webu :D ) reaguj

datum 12.05.2008 16:21

opera gnu-linux

#38 Draww wwwmozektevidi.com

reakce na »Anonymous_«: na slávě a úspechu jinych se nijak nepřižijuvu, kdybych si registroval stránku s jiným názvem, tak by byl efekt stejný. Mzk již ví proč jsem to udělal.

Mít na stránce programy wwwhack, brutus a jiné je takové spíše nostalgické, tyto programy nemají s hackingen nic společného, hacking je v první řadě programování, jak píšu v mojich článcích. reaguj

datum 12.05.2008 18:43

firefox windows-xp

#39 Tonda wwwwww.netzona.cz

Hehe ja bych rad reagoval na pana z financniho uradu.

Ja osobne si myslim ze podnikatel jsem :) Sem jednatelem a spoluvlastnikem jednoho srocka. Chtel sem poznamenat jednu vec. Kdyz jsem s podnikanim zacinal, bylo mi jako mozkovi. Taky sem zacinal s jednim osoupanym serverikem a skudlil kazdou korunu na rozrustani spolecnosti. Z lidi na financaku mi bylo vzdycky zle. Dokazou Vas buzerovat a tahat po uradech za apsolutni hovadiny. Libi se mi jak jsou desne nad veci a desne si napravuji ego nad uspesnymi podnikateli. Stve je, ze sami nic nedokazali a sedi od osmi do ctyr na urade, a berou smesnej plat. Neco co my si vydelame treba i za hodinu :D Pak jedine co umej je chodit delat kontroly a srazet vas za uplny zbytecnosti. Osobne sem ted mel kontrolu z financaku u nas ve firme. Chovali se jak apsolutni bozi. Musel sem se sebrat a jet radsi na pivko, jinak bych vazene pany z finanniho uradu doprovodil k oknu. reaguj

datum 13.05.2008 11:38

firefox windows-vista

#40 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Draww«: Ano, presne tak - o programovani.. Ta tvoje stranka o hackingu neni vubec, to je ti doufam jasne - snad si na to ani nehrajes - ale vypada to tak ;)

Tvoje nazory jsou priserne.. Srovnavani EU s Bolsevickym "rezimem" je otresne, myslim, ze nemas zadny narok na takove tvrzeni.. Takove slova z ust 15ti leteho kluka jsou dost uboha.. (pokud je ti vice, je to jeste horsi, protoze ty clanky jsou fakt strasne..) - napriklad ten o odpslouchavani - odposlouchavani jsou prakticky vsichni dnes - zaznamy vasich hovoru se musi ukladat - je to pravni narizeni.. To, ze jsi nehlasoval pro EU, jen vypovida o tvem hnusnem levicackem smysleni.. Uzij si tresnicky a psani SEO sracek, typu (Drawww, webmaster..)

A jestli je dle tebe hacking tvorba php skriptu, tak me opravdu utvrzuje, ze umis jen to php (coz taky dokazujes, ze je to jedine o cem pises - kdyz uz pises o nejakem kodu) a ze jsi jeste *nactilety ;)

A jestlize netbus a wwwhack neni hacking, proc se o nem zminujes v clankach? Ja myslel ze v DNWLDech to mas jen z nostalgie? :D :D .. prosimte, nelze si sam sobe ;) reaguj

datum 13.05.2008 17:05

opera gnu-linux

#41 Draww wwwmozektevidi.com

reakce na »Tonda«: ja podnikam jiz dlouho, prozil jsem mnoho dobreho i zleho, ziskal jsem mnoho zkusenosti s lidma vcetne zamestanancu :( .Co se tyce uredniku FU, zivnostak..., tak mam tu zkusenost, ze jsou tam dobry, ale i zly (no koneckoncu jako vsude). Ja rikam, ze u tech zlych se jedna pouze a jenom zavist - vidi co si podnikatel koupil a za kolik, pokud si koupite dejme tomu auto standartni, tak jeste spoustu lidi prekousne, ale kdyz si pozdeji - po letech podnikani, koupite auto nadstadartni, tak se to hned na vas sepype, myslim tim zejmena kotroly z ruznech statnich instituci. Nikdo ale nevidi kolik vas to podnikani stoji usili a nervu! Vzdyt si to muze kazdy zkusit podnikat... . Ale to je nadarno rikat, to jsem uz vzdal, zavist byla, je a taky vzdycky bude, a to v normalnim i virtualnim svete. reaguj

datum 13.05.2008 18:31

firefox windows-xp

#42 Draww wwwmozektevidi.com

reakce na »Anonymous_«: Mozektevidi.com neni o hackingu, mas to tam snad nekde napsany? Budu si psat o cem chci a nebudu se ohlizet na nikoho. Mam toho pripravenyho jeste moc.

Vubec me neznas a delas si nazor? To je velka chyba. Muzu ti rict, ze jsem toho za bolsevika zazil dost a dost, abych nyni mohl o tom mluvit. Nejsem zvykly slychavat prikazy a zakazy, proto me EU vadi.

NA OBDOBNA VYJADRENI JIZ NEHODLAM REAGOVAT! reaguj

datum 13.05.2008 18:41

firefox windows-xp

#43 Anonymous_ wwwgoogle.com

reakce na »Draww«: Ano, neznam te, ale soudim dle clanku, ktere vyznivaji znacne levicacky..

Nevim zda je tam napsane jestli to je o hackingu, ale minimalne si na to hrajes.. Protoze wordlisty, wwwhacky, brutusy, icq sniffery apod. svinstva, jsou v supliku, kazdeho n00b lama radoby hackera..

A jestli jsi zazil bolsevika, tak by jsi mohl psat lepe - konkretne myslim clanky na strankach - a taky by jsi se mohl vyvarovat neodbornych clanku o icq snifferech, protoze tak "stary" clovek jako ty, by jiste mohl vedet, ze takove nesmysly jsou leda jen pro male decka..

Ale v pohode.. pis si o cem chces, je mi to jedno ;) Jen vez, ze ty stranky vypadaji jakoby nejakeho radoby-hackera-zacatecnika.. nic vic nic min jsem nechtel rici.. Jsme samozrejme ve "svobodne" zemi, tak si pis o cem chces.. Hlavne si nezapomen zacpat usi a zakryt oci, aby jsi neslysel nahodou nejake trochu negativni komentare ;) reaguj

datum 13.05.2008 19:40

opera gnu-linux

#44 mr.Crow wwwdisposed.cz

reakce na »Anonymous_«: Myslím, že bys neměl škatulkovat lidi

nesouhlasí s EU = levičák

je to naprosto scestné.

Pokud správně chápu, Draww vidí podobnost EU s minulým režimem v ne-zrovna-moc-liberálním přístupu. Netuším proč mu za takový tvrzení nadáváš (neříkám, že mám stejný názor). A rozhodně mi to nezní moc levičácky, vždyť spousta pravidel je to, proti čemu se staví čestný předseda nejsilnější pravicové strany u nás (hlavně proti těm zeleným) ;) reaguj

datum 13.05.2008 22:37

firefox windows-xp

#45 matej21 wwwcompinex.cz

reakce na »Anonymous_«: s tou EU to uz napsal mr.Crow jen bych doplnil ze i napriklad ultrapravicova Narodni strana je proti clenstvi cr v eu reaguj

datum 13.05.2008 22:51

firefox linux-ubuntu

#46 Brut www

Tož nebudu reagovat na Vaše malicherné spory, ale jedno bych k tomu měl. Mozek, z mého pohledu, už něco dokázal, ale hlavně maká, zkouší a učí se. Jde na to správně a úspěch se dostaví.
Sám to vidím jak zkouší, hledá možnosti a snaží se prohlédnout věci hlouběji.
Takže se nespokojí s hostingem, ale chce zkusit vlastní server atd.
Prostě takhle nasbírá spousty zkušeností. Mě je 30 let a jsem proti němu lama, ale posune se člověk jedině tím, že si bude hledat nové cíle a nespokojí se s povrchním viděním daného problému.
Jedině tak, že bude mít tu odvahu a bude hluchý k podobným úletům pánů z finančního a pochybnostem ostatních atd. reaguj

datum 15.05.2008 08:40

opera windows-xp

#47 Nobelicek wwwwww.netzona.cz

reakce na »Draww«: Loool ty hostujes na bananu :D reaguj

datum 18.05.2008 12:57

firefox windows-vista

#48 MzK wwwmozektevidi.net

reakce na »Brut«: Jak říkám, kdo nic nedělá, nic nemá. Kdo nic nezkouší, nec nemůže získat :) reaguj

datum 19.05.2008 13:46

opera gnu-linux

#49 Draww wwwmozektevidi.com

reakce na »Nobelicek«: pokud ti jde jenom o prostor na serevru a nepotrebujes technikou podporu a dalsi veci, tak neni co resit. Co netozona.cz poskytuje anonymni registraci? reaguj

datum 19.05.2008 21:17

firefox windows-xp

#50 ShaiMagal wwwshaimagal.org

reakce na »Draww«: jak muze clovek jako ty mluvit o podnikani? viz mozektevidi.com. Parazitovani na domenovem jmenu + dementni obsah reaguj

datum 22.05.2008 15:07

firefox windows-xp

#51 ShaiMagal wwwshaimagal.org

reakce na »Draww«: omg, proč by měla netzona poskytovat anonymni registraci? Proč potřebuješ anonymní registraci?! Já jsem u netzony a jsem spokojen, jak s hostingem, tak se supportem v podobe nobelicka :-) reaguj

datum 22.05.2008 15:12

firefox windows-xp

#52 Draww wwwmozektevidi.com

reakce na »ShaiMagal«: nějak mi ten tvůj fake mailer - mail bomber připomíná jistou službu ze soomu... .Otevřeně řečeno budu zvědavej, jak dloho ti to bude netzona trpět, pravděpodobně do chvíle, kdy se netona ocitne na spam black listu, nebo když Nobelickovi zaťukaj na dvěře policajti.

Nikdy jsem netvrdil, že netzona je špatný webhosting, nentoza není špatný webhosting, vyzkoušeno.

Anonymní registrace je dobrá, víš vůbec co se v internetu pohybuje různých pochybných existencí, a ten každý si může snadno zjistit tvoje bydliště. reaguj

datum 22.05.2008 16:29

firefox windows-xp

#53 ShaiMagal wwwshaimagal.org

reakce na »Draww«: Já své bydliště nijak nekryju, je veřejně dostupné.

"fake mailer" je na hodně webech, chceš mi říci, že když je na soomu "fake mailer" a ja ho ze studijnich ucelu napisu take, tak jsem to ukradl soomu? to je nesmysl, soom na to nema copyright, takovouhle vec si nemuzes privlastnit.(podle me) A i kdyby jo, jak někdo dokáže, že něco vymyslel dřív?

Ten Fake mailer má limity, samozřejmě nedovolím posílat obrovské množství pošty. Soom už je na blacklistu? nevim o tom. Proč by tondovi klepala policie na dveře? Není důvod. reaguj

datum 25.05.2008 01:35

firefox windows-xp

#54 ShaiMagal wwwshaimagal.org

reakce na »Draww«: btw, pokud se to Tondovi nelíbí, jistě mi to řekne sám a určitě se nějak domluvíme. reaguj

datum 25.05.2008 01:35

firefox windows-xp

#55 myrtik www

jako vtip je to celkem povedeny xD reaguj

datum 25.05.2008 12:27

opera windows-xp

Nové kometáře nejsou povolené.